-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vassili
tag
Sziasztok!
Audi A3 1.9 TDI (AHF 99-es) autóról lenne szó. Olyan hibát csinál véletlenszerűen, hogy menet közben lefullad a motor. Néha alapjáraton de 120-nál autópályán is előfordult már. Látszólag mindegy, hogy hideg vagy meleg -e a motor. Néha könnyebben, néha többszöri önidnítózásra hibajelzés nélkül újraindul, és megy tovább mintha semmi sem történt volna. Amúgy se furcsa hang, se olajfogyás. Erő is van. Olyan amilyennek lenni kell. Levegős üzemanyagra gyanakodtam, múlt héten volt olajcsere, kapott új szűrőket. A gázolajszűrőben lévő t-csati is rendben, tömítéseket is cseréltük. kicsit még mindig levegősnek tűnik.
Azóta nem állt le, de még csak 800 km-ert mentem vasárnap óta. Ma reggel viszont mentem vele első indítás után ~2 km-ert, majd járt 4-5 percet, amíg bementem a boltba, és lefulladt ahogy mellé értem a boltból kifelé jövet. Kulcs ki gyújtás rá és pöccre indult, majd 70 km autópálya melóba és ismét semmi hiba. Ötlet? Üzemanyag szivattyú esetleg teljesen más? Pl olajnyomás, piros kanna szimbólum, meg izzitást jelző narancssárga is világított már, de volt hogy csak az akksi szimbólum. Bocs ha zavaros kicsit amit írtam, de általában elég váratlanul ér a dolog, pl forgalomban és nehéz megfigyelni mi világít pár pillanatra és mi nem.
Gondoltam már sok mindenre ez a két vonal tűnik számomra a legvalószínűbbnek, vagy üzemanyagellátás vagy valami olajnyomás érzékeléssel esetleg olajpumpa (de ez lehet inkább túlgondolás már) ?
[ Szerkesztve ]
-
Vassili
tag
Sziasztok
Audi A3 8L-en kicseréltem az ajtókat mert rohadt, a vezetőoldalin olyan bajom van hogy kulccsal zárom és nem működik a központi zár, belülről gombbal lezár; illetve magát a vezető oldali ajtót lezárja kulccsal is, de a többit nem, mi lehet a baja? A zárszerkezet az előző ajtóból került át és korábban működött és elvileg össze is dugtam mindent.
[ Szerkesztve ]
-
Vassili
tag
válasz freaghill #170434 üzenetére
Facebookon bontotta egy srác, és színazonosnak véltem de nem az.... Én basztam el azt hittem egy fajta ezüst van. Hát nem. Nekem LY7M a kocsim, ez meg LY7W, kis árnyalat különbség van az ezüstben.. Van LY7M páram is, de az facelift előtti kilincses és nekem az autón valahogy faceliftes ajtók voltak és nyilván adott a kulcs és a zár szóval a preface-es szinazonos jó ajtóim nem tudtam feltenni a rohadtak helyett. Így kerestem facelifteset, de kicsit más a színe. Sad story.
Ugyanitt LY7M Prefacelift 3 ajtóshoz való ajtópár eladó, igény esetén ablakkerettel ablakkal és mechanikával
[ Szerkesztve ]
-
Vassili
tag
Sziasztok!
Volt egy lefullado motorom, 1.9 TDI AHF, 109es relé volt, főleg hidegen állt meg, ezért kételkedtem, de múlt hónapban kicsereltem, csere óta 3000 leállásmentes km. Szóval hibajelenseg pipa. Köszönöm.
Ám milyen az élet új problema jött, valto. Kicsit 'beesik' kuplungpedal. Az fogaspontog es eleg lustan jon fel ha felengedem. Es melel elkezdett recsegni rukverc es nehezen kapcsolhato az egyes es a kettes. Levegos hidraulika? Hogy tudom legteleniti? Mitől lett levegős?
-
Vassili
tag
Sziasztok,
1.9 TDI-hez milyen anyagú és átmérőjű (külső/belső) vákumcsövet (turbó-n75-légszűrőház stb... közöttiekre gondolok) kell venni, ha le akarom cserélni az összeset? Mert unixban azt sem tudták miről beszélek. Bárdiban meg résolajcsövet ajánlottak 3,2mm (ID)
Én ezt találtam, tálan jobbank tűnik a résolajcsőnél:
LMS[ Szerkesztve ]
-
Vassili
tag
Sziasztok!
Kigyulladt az ABS lámpa a műszerfalon, elvittem kollégához kiolvasni a hibakódot és ezt a két kódot dobta:
00287 Jobb hátsó szenzor
Ez pipa is, ettől ég az ABS lámpám.Viszont ezt nem tudtuk hova tenni, hogy mi lehet: 01315 Transmission Control Module
1999 Audi A3 1.9 TDI (AHF) manuál 5 váltó. két éve van nálam, kb egy éve kapott egy új kuplungszettet + DMF. Kolléga azt tippeli, hogy lehet előző életében automata volt és manuálra lett alakítva. Valakinek egyéb ötlete, hogy mi lehet ez a hibakód?
-
Vassili
tag
válasz Reggie0 #186752 üzenetére
Valószínűleg nem, mert korábban is említették, van valami hiba ami visszajön és nem lehet törölni, de megnyugtattak, hogy nem kell vele foglalkozni, és elfelejtődött. És őszintén nem is tapasztaltam olyasmit váltóval, ami aggodalomra adott volna okot (természetesen a kuplung és felső munkahenger csere utáni időszakban) De most leírtam a kódot és csak utána kellene járni, hogy mi lehet, mert a todo lista végén már nem nagyon maradt más.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen