-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vittgen #161410 üzenetére
Kezdésnek ki kellene deríteni, pontosan milyen olaj az előírás, majd jó lenne megejteni egy minél teljesebb olajcsere (többször leeresztve). Ha van némi tartalék pénzmag, és az autó egyébként rendben van (vezérlés, hosszbordás, fékek, futómű, karosszéria), akkor egy automatás szakemberrel érdemes lenne felvenni a kapcsolatot, hátha van pár olcsóbb ötletük hozzá. Különben pedig néznék bontott váltót garanciával, de ha nem szükséglet az automata, még egy kézire alakítás is olcsóbb lehet, nem nagy tétel már semmi bontva hozzá szvsz (legfeljebb az árához mérten).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #161411 üzenetére
Volt téma, ebay-ről talán 50-100k között megvan az alkatrész. Érdemes lehet benézni a hengerbe, látszik-e már a szelepek nyoma a dugattyúkon, mert akkor azokat is cserélni kellhet. Szívó oldali tisztítás szintén megfontolandó, ha nem volt még.
-
molnarpeter
nagyúr
Egy ismerősnek lenne problémája, az alany 2010-es Fabia. Légzsák nyílt, most van soron a cseréjük az övekkel egyetemben. A kérdése: előbb a légzsák vezérlőt kell resetelni, majd utána a cserealkatrészeket beépíteni, vagy fordítva?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #161579 üzenetére
Korábban merült fel fékfolyadék, egy érdekes videó a témában.
Ha bizonytalan, mérd ki az ellenállásukat egyesével, hátha valamelyik tuti rossz, és akkor biztos kell a csere
-
molnarpeter
nagyúr
Fabia 1.4 PDTDI-t nézett ki ismerős. DPF-es ugyanúgy problémás lehet, mint az 1.9 PD esetén? Végső soron tehát ha újabb kell, akkor DPF miatt csak CR?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #155242 üzenetére
Közben találtam mégegy jó kis cikket: 1.8 TSI TFSI hibák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz c00per #161832 üzenetére
Láttam Golf 3-ban 100 Ah (!) akkut gond nélkül szaladni
Ha nem vesszük figyelembe az önkisülést (szvsz napi használatban elhanyagolható mértékű), semmi baj nem származik nagyobb akkuból. Ez egy pohár víz: lehet 2 vagy 3 decis a szóban forgó darab, úgyis csak 2 kortyot iszik az önindító.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #161820 üzenetére
Én már konkrétan jegyzeteket tartok a topikból, mindig van egy kis apróság
2.0 TSI olajpumpa átalakítás 1.8T-ére, de vannak videók szegény ember balansztengely kiiktatása és olajpumpa cseréje témában is Mondjuk mire egy ilyen rendben lesz, kb. annyiból kijön egy újabb, kevésbé problémás darab, ami egy vezérléscsere után vidám.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #161841 üzenetére
Racsnisra? Várom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #161874 üzenetére
Én is próbáltam ugy. tükörállító kapcsolót, mikor a gyári úgy döntött, hogy folyamatosan lefelé fogja állítani a jobb tükröt. Pár hónap után feladta, totál nem működött - néha le szoktam állítani padka mellé parkolás közben. Aztán fogtam a gyárit, törlőrongy, kontakt spray, friss gépzsír, és megjavult
-
molnarpeter
nagyúr
válasz máyköl #161932 üzenetére
Előző (B7 2009-ig) volt még classicus 1.8T (mondjuk amellé is sajnos csak multitronic volt), vagy ott az S4 4.2 344 lóval, szívócső befecskendezéssel, odafigyelést igénylő vezérléssel, de legalább ahhoz rendes tiptronic került [link] nemrég találtam, B8 stílusú Osram fényszóró
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #161940 üzenetére
Elvileg vegyesvágott, akad szívócsöves is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #162105 üzenetére
Jaja, nekünk is kb 10 forint lehetett a különbség gyári váltóolaj árat tekintve a márkaker és az Unix között.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #162128 üzenetére
Hf le, gépműhely wellness, hf vissza
-
molnarpeter
nagyúr
válasz realist #162371 üzenetére
Tervezett futás? Rugalmas periódussal vagy 10/15 ezrenként fixen cserélve az olajat? Focvis hozzászólásai között találsz releváns információt olajcserére, csak az olaj kevesebb neked. Féket pl. Kauffernél meg tudod nézni, munkadíj változó. Ha nem akarsz ilyenekkel szórakozni, tartós bérlet, Skoda magánszemélynek is engedi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #162416 üzenetére
[link] "Saugrohreinspritzung" Vannak cikkek a típusról, okos futómű drága, motor olajat nem veti meg, vezérlést egyszer az autó pályafutása alatt muszáj cserélni (talán valami hibás láncvezető vagy feszítő történet).
Mágus: Jár egy D2 a környéken, de úgy tűnik, újabban vett mellé a tulaja egy használós autót is... A füleim inkább az egy autós megoldást támogatnák
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Asztalos klub
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Politika
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen