-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bendikeee11
tag
Sziasztok!
SOS kérdésem lenne felétek!
2001-es B5.5 Passat AVB motorkódos 1.9 TDI-be valszeg elromlott az EGR.
Másodpercenként brekegő hangot ad ki, alapjáraton és kb mindenhogy....
1 napja lett kitakarítva, előtte is csinálta de akkor csak akkor mikor pici gázt adtam neki álló helyzetben, vagy elinduláskor.Kérdésem a következő:
A szerelőm azt mondja vakoljam le, és nem lesz több baj vele, még jót is tesz a kocsinak. Igaz ez?Én kicsit kételkedek, még sose csináltam ilyet.
Másik kérdésem, lehet e így járni vele amíg nincs megcsináltatva vagy vakolva?
Köszi előre is !
[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
bendikeee11
tag
válasz Mágus2 #155940 üzenetére
Mondom majd ma felveszem videóra felteszem youtube-ra, hát ma (eddig) érdekes módon nem csinálta, míg beértem melóba....Lehet hogy csak hosszabb táv után kezdi el? Tuti valami vákumos baja lesz...vagy kifúj valahol...
Holnap mennék Debrecenbe, neki lehet így indulni?
[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
bendikeee11
tag
Sziasztok!
A segítségeteket/tapasztalataitokat szeretném kérni. Az alany Golf 4 1.9 PDTDI AXR 101LE.
Hidegindítási problémával küszködök egy ideje... 0 fok körüli időben, ha áll 1 éjszakát az autó, akkor nagyon LASSAN és nehezen teker az önindító, nem sokat teker rajta mert beindul (pöcc röff), de nyögvenyelősen-erőltetetten és lassan forgatja. Viszont ha megyek vele (melegedik kicsit), leállítom és újra beindítom akkor már könnyebben és kicsit gyorsabban is forgatja, szebben indul, ráadásul van amikor melegen úgy indul ahogy kéne neki.Eddig még nem fordult elő hogy ne indult volna be, de egyre rosszabb a helyzet és félek hogy előbb-utóbb eljön az a pillanat...
Akku vadonat új 2 hónapos, Varta Silver 74Ah 750A, kimérve, hibátlan.
Izzítógyertyák kimérve, jók.
Üzemanyagszűrő cserélve.
VCDS-el néztem hidegindítási élő adatot, pd elemek rendbe, korrekciós értékek rendbe.Lehet e az önindító a baja? Nekem az a fura hogy melegen már szebben indul be, így kicsit tanácstalan vagyok ezzel kapcsolatban.
Előre köszi a választ ha valakinek lenne tippje.
[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
bendikeee11
tag
válasz macilaci78 #196572 üzenetére
Ezt kipróbálom. *fingerscross*
Izzítógyertyákból 1 db rossz volt, azt cseréltem is, a többit nem szerettem volna bolygatni, kimérve jó mindegyik.#atos19881101
Nekem is ez a gyanúm, csak akkor melegen miért bírja gyorsabban tekerni?
Amire még tudok gondolni a testkábelezés, esetleg izzítógyertyahíd, de ezeket nem kellene befolyásolja a hőmérséklet.Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
-
bendikeee11
tag
válasz macilaci78 #196574 üzenetére
Megvolt a meredek teszt, -3,5 fokban, most az átlagnál jobban indult a kocsi.
Közben VCDS-el azt vettem észre, hogy leállított motornál a légtömegmérőm ~1300mg-ot ír, indítás után pedig hidegen-melegen az alapjárati mért légtömeg mennyiség ~500mg körül van. Az előírt légtömeg alapjáraton 220-350mg között kéne legyen (program szerint). Gyorsításkor többnyire az előírt mennyiséghez közeli értéket mutat.Kérdésem a következő, leállított motornál nem 0-át kellene mutatnia? Beleszólhat-e ez az indításba?
Alany 1.9 PDTDI 101LE AXR hátha valaki más is tudna ebbe segíteni.
[ Szerkesztve ]
Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest