-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
Sziasztok!
Van egy volkswagen passat 3c variant 2.0 tdi kombi automa váltós autóm, a napokban egy hozzáértő emberke kikapcsolta a biztonsági öv jelzését mert rossz a vezető oldali szenzor, és egyfolytában jelzett, hogy kapcsoljam be magam.
Szenzor csere helyett, rákapcsolta a kis notebookját és most már legalább nem jelez folyamatosan, hogy kapcsoljam be magam (persze be vagyok csatolva). Ugyan akkor az autohold funkció nem akar úgy működni ahogy azt szeretném, mert van időközönként, hogy kikapcsolja az auto hold funkciót és kézifékbe vállt át. (Ez szép volt akkor mikor nem vettem észre, és el akartam indulni, a kézifék meg fogott ugye...) Ennek egy kicsit utánajárva kiderült, hogy ha a sz.gép azt érzékeli, hogy nem vagyok bekötve, akkor az autohold nem mükődik és automatikusan kéziféket használja. Ezt ma reggel ki is próbáltam, és kikapcsoltam magam, és lám auto holdból tényleg kéziféket kezdte használni. Ez akkor betudható a rossz/hibás szenzornak? Szóval akkor ez a szenzor mindenképpen cserés? Mennyibe fájhat egy ilyen?
-
Criton
veterán
Sziasztok!
Tudtok valakit, aki ECU valamint rádió upgradet csinál megfizethető áron? VW Passat B6-hoz kéne.
-
Criton
veterán
válasz bitpork #100169 üzenetére
több fórumon olvastam, hogy egy ecu upgrade megoldja , hogy a gázpedál lenyomására a kocsi gyorsabban reagáljon, elég sokszor előfordul, hogy lenyomom a gázpedált, és egy kis idők kell míg kapcsol a kocsi, hogy menni kéne....több helyen javasoltak egy resetet (gyújtás, gázpedál lenyom 5mp majd kulcs kivesz) ami elvileg megoldja, de az szerintem csak placebo, mert nekem nem működik, meg más passat ismerősömnek sem. VW márkaszervizzel beszéltem, tudnak erről a késői reakcióról, de több száz ezer lenne a frissítés, ami szerintem nonszensz.... , sok kellemetlen helyzetbe kerültem, mert nem tudtam hirtelen egy kereszteződésben kilőni (sport fokozat jó meg minden, de akkor hangos a kocsi, meg a fogyasztás is több), VCDS semmi hibát nem talál.
Külső visszapillantó tükör meg megvan hülyülve, beállítok egy megfelelő pozíciót, de mikor automata behajtom a tükröket, majd újra ki, akkor a jobb oldali tükör elfelejti az utolsó beállítást.... erre ötlet esetleg?
-
Criton
veterán
válasz bitpork #100175 üzenetére
A gázpedál mögött még van egy kapcsoló, szóval a pallón kívül még tovább is lehet nyomni. Az ülés nem memóriás de elektromos és fűthető.
RNS 510-es készülék van, jobb lenne a legfrissebbet rá rakni ami van, nem tudom mi volt rajta eredetileg, de sikerült egy olyan szoftvert rárakni, amivel most újra kéne kódolni vcds-el, egy rns 510-el foglalkozó oldalon mondták, hogy rakjam fel a 4020a szoftvert, ami meg is történt, de a kódolást még újra kéne csinálni.
A tükör meg azóta csinálja ezt, mióta reseteltem a "service now" -t.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #100178 üzenetére
2.0 CR TDI DSG-vel, hibát sem a szerelő sem a számítógép nem talál. Ugyan ez a típusú kocsi mint ami nekem van, ismerős frissítette az ecut és azóta neki a lag teljesen megszűnt. Egyébként google is sok találatot dob ki, vagy ezen az oldalon írnak.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
akkor nem ismeri valaki nagy gurut vw téren? (ecu+rádió)
-
Criton
veterán
válasz Richard #100231 üzenetére
ez mind szép és jó, de a városban egy hirtelen kilövés néha nem árt, és nem egyszer fordult elő, hogy majdnem oldalba kaptak emiatt, szóval veszélyes.... vw-en beszéltem, ők mondták az ecu frissítést, amiben ezt az általad leírt dolgot elvileg javították... de akkor most ezek szerint ha hirtelen akarok kilőni, akkor javasolt átváltani manuálisra.....
visszapillantó dologra akkor nem tud senki semmit? felvillant a "service now" ami resetelve lett, és azóta a jobb oldali visszapillantó tükör elfelejti a beállított pozíciót.... de csak akkor ha behajtja az automatika majd vissza....., előtte ez nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz bitpork #100241 üzenetére
sajnos nem nagyon lett, mivel a jó kis budai közlekedés nem engedte, mert mindig dugó volt... akkor most mi lehet még megoldás? váltó alapbeállítás?
(#100243) Mágus2: csak nem tudok senkit, akinek lenne gépe+kábele..... márkaszerviz viszont még ezt is horribilis összegért csinálná meg. Egy esetleges akksi levétel? az is alapba rakja, nem? Meg ha alapba van rakva, akkor utána mit érdemes csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Mágus2 #100244 üzenetére
szóval akkor ha jól értem, akkor próbáljak meg 3 vagy 5 illetve utána 4 vagy 6 fokozatban 5 percen keresztül menni tartva a 1200 és 3500 közötti fordulatot? Gondolom akkor ez csak manuálisban oldható meg. De a gyári értékeket én sajnos még mindig nem tudom neki megadni. Ezt a részt nem nagyon értem, és inkább kérdezek, mint hogy hazavágjak valamit....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Richard #100251 üzenetére
úgy fest találtam egy szakit, akinek mindene megvan, és resetet is csinál felhívtam, elmondtam neki a dolgokat, és rögtön tudta miről van szó.... mondta ez passat betegség
(#100255) bitpork : szerelő is azt mondta, első körben azt próbáljuk meg amit Mágus2 is javasolt, és ha nem, akkor reset.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Akkumulátornál elég egyébként a "-"-t levenni? Oda kell valamire figyelni?
-
Criton
veterán
szerintem nem véletlen mondta nekem a vw hogy csináljak ecu frissítést..... mert nem kizárt, hogy a nálam lévő Passat nem kapta meg.... de mivel már nem garanciás, ezért szervízdíjat számítanak fel.
Bele raktam most 50km-t a kocsiba, nyomtam neki, amennyire lehetett, sajnos semmi változás. Akku csere után viszont a rádió memóriája is törlődött, most meg nem, szóval ez érdekes.
-
Criton
veterán
válasz bitpork #102067 üzenetére
Ezt az iOBD kütyü után produkálja , ha resetet csinálok, akkor utána meg azt írja ki, hogy Service in 300 km...
Július elején volt a Porsche Budanal egy nem olcsó szervizen...iOBDvel azután próbálkoztam most, hogy minden megtett 300 km után mindig Service now felvillant.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Az létezik hogy kikapcsolt ESPvel a kocsi jobban gyorsul meg gyorsabban reagál? Gyorsabban indul el egy megállás után?
-
Criton
veterán
válasz bitpork #102215 üzenetére
Korábban írtam ugye , hogy a gázpedál lenyomasa után a kocsi lassan reagál .
Porsche Budanal megnéztek es nem találtak semmi hibát , nyomtak rá frissítést meg meg nem tudom mit...
Elvittek probakorre , miután közöltek hogy semmi baja a kocsinak... Ha lassú reakciót érzek akkor az lehet az ESP meg a jó magyar utak, próbáljam meg kikapcsolva es lám így tényleg nem érzek semmit sem, gyorsan reagál ...Egyébként nem a gumi égetés a cél, ha nem amikor kell akkor egy jó kis kereszteződésben a kocsi ne gondolkodjon ....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz bitpork #102218 üzenetére
Bekapcsolt ESP es sport fokozatban egy megállás majd hirtelen indulás ugyan olyan, gondolkozik.... Sokak szerint viszont semmi baja a kocsinak, kikapcsolt ESPvel Dben viszont most valahogy úgy indul ahogy azt elvárom .... Úgy fest az automata váltót nem nagyon tudom megszokni .... Egyébként kikapcsolt ESPvel mennyire nem jó közlekedni ?
Frissites után a váltót gyáriba állítottak ....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
-
Criton
veterán
A fehér füst bal oldalt a motor aljából jött, mikor kinyitottuk a motorháztetőt, akkor nem nagyon lehetett semmit sem látni..... de éget szaga is volt...... a fent belinkelt fotón mind a két gomb be volt nyomva, és mikor kikapcsolták, akkor abbamaradt a füst, és már hang sem volt, addig mint ha ment volna valami. Állófűtés van a kocsiban, de rossz, így az ki van kötve..... mosó srác szerint ő már látott ilyet, és akkor az volt, hogy az állófűtést sikerült bekapcsolniuk.....
-
Criton
veterán
válasz Criton #103265 üzenetére
Valami ilyesmi volt, nálam is Webasto van, de amennyire tudom, ki van kötve....
-
Criton
veterán
A vicc az, hogy azóta jönnek elő hibák, hogy márkaszervizben volt a kocsi, addig ilyen sem fordult elő.... lehet voltak olyan okosak visszakötni?
(#103267) TaaT : holnap utazunk, szóval most nem nagyon tudom elvinni, max hétfőn, a kérdés, mennyire lehet így most közlekedni? Semmi negatívumot nem tapasztalok menet közben.... valamint valami hibaüzenetnek nem kéne lennie?
[ Szerkesztve ]
-
-
Criton
veterán
válasz tresh #103276 üzenetére
hívtam szerelőt, szerinte gőz volt és semmi más..... de ha nagyon parázom, akkor reggel még út előtt rá tudnak nézni.... gőz semmiképp sem volt, mert égett gumi szagot lehetett érezni, de azóta megtettem vagy 100km-t és azóta nem jelentkezett semmi sem. Menet közben bekapcsoltam azokat a gombokat amik a mosás után is voltak, és most nem volt füst. Szerelő szerint ha nagy baj lett volna, akkor kigyullad a kocsi..... de reggel ránéznek.....
-
Criton
veterán
VW Passat B6 CR TDI kombi 2008-as kocsiról lenne szó, rossz a biztonsági öv szenzor a vezető oldali ülésben, ezért az "auto hold" funkció hol megy , hol nem. Szervizben (nem hivatalos) azt megtudták oldani, hogy ne sípoljon , mert nem vagyok bekötve, mert akkor is sípolt mikor be voltam....nos, nem lehet a számítógépet átverni, hogy mint ha be lennék kapcsolva? Több helyen mondták, hogy ez nem megoldható, komplett új vagy használt vezető oldali ülést kéne szereznem, de a bontott darab sem olcsó.....
-
Criton
veterán
válasz Criton #105212 üzenetére
Sajnos még mindig nem jutottam előbbre, van más aki egyáltalán nem használja az auto hold funkciót? Ha van, tőlük kérdeznem, hogy hogyan indulnak el meredekebb lejtőn? Automata váltós a kocsi, és ha a fékről leveszem a lábam, akkor gurul a kocsi hátra, a kézi fék meg nem nagyon játszik.....
-
Criton
veterán
Egyébként sok ilyen problémát látni youtube-on, és itthon 5 szerelőből egyik sem veszi a fáradtságot, hogy megnézze a vezetéket , lehet ott van csak a hiba, érintkezés vagy nem tudom, mert hogy ha egy adott helyzetben kapcsolom be az övet , akkor működik pár km-n keresztül, de ahogy elmozdul, rögtön úgy veszi a számítógép mint ha kicsatoltam volna magam....
-
Criton
veterán
végre találtam egy szerelőt (már korábban is, csak nem tudtam, hogy tud-e segíteni ), a bontott és utánagyártott csatlakozókról lebeszélt. A szerelő korábban egy hivatalos vw márkaszervizben dolgozott, ő oldotta meg a gázpedál lenyomása utáni késést is, ha minden igaz akkor még ma vagy hétfőn tud szerezni új gyári biztonsági öv csatlakozót és elvileg 45 perc a beszerelés max..... mert az ülést is ki kell venni hozzá.... majd meglátjuk
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen program, ami...?
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Crypto Trade
- Okos Otthon / Smart Home
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen