-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xain
csendes tag
Üdv!
Passat B5 1.9 TDI AFN autómban a vízhőmérséklet nem megy csak 80°C-ig, maximum egy kicsivel fölé pályán 130-140-nél kb. 30km alatt ~20°C-ban és amikor lejövök a pályáról a városban kb. megyek 1km-t és visszamegy kicsivel 70°C főlé, visszafele ugyan így ha lejövök a pályáról utána 90-100-as tempó és akkor is visszamegy 70°C közelébe (ma reggel 7°C-ban is ugyan ez volt). Kérdésem, hogy ez így normális, vagy a termosztáttal lehet probléma, vagy valami más?
-
xain
csendes tag
Rendben, köszönöm a gyors válaszokat!
-
xain
csendes tag
Üdv!
A következő problémával fordulnék hozzátok segítségért. Adott egy 1.9 TDI AFN 97-es Passat és a következőt produkálja. Ha 1-esben vagy 2-esben lepadlózom, akkor 2700-2800-as fordulat körül ránt egy nagyot majd húz tovább, viszont ezt nem mindig csinálja csak néha, van hogy pár napig nem aztán megint tehát teljes random, 3-asban, 4-esben, 5-ösben még nem tapasztaltam ilyet. Átnéztem a vákuumcsöveket, néhányat cseréltem is de semmi, ledugóztam az EGR szelepet hátha az, de ettől sem lett változás. Ahogy olvasgattam pár hozzászólást, elvileg még okozhat ilyet ragadó geometria valamint az N75 is? A geometriát azért nem gondolnám, mert sokat pályázok az autóval + időnként kiszoktam „kormolni”. Egy összefüggést találtam viszont a rángatással, mégpedig ha túltölt a turbó, amit egy sima bluetooth-os OBD szerint néztem. Ha kb. 1,4 bar fölé megy a nyomás akkor ránt az autó, majd a rángatást követően beáll azonnal 1 bar környékére, de ha pl. „csak” 1,2-1,3 barig megy fel akkor még nem csinálja. Valahogy jó lenne kideríteni, hogy az N75 okozza-e a jelenséget. Na most a kérdés, hogy az N18-at ideiglenesen belehet rakni az N75 helyére, hogy megtudjam az-e a rossz, és ha igen hogyan? Valamint mi okozhat még hasonló jelenséget?
-
xain
csendes tag
Üdv!
Egyik barátom autója alatt úgy tűnik haldoklik a váltó. Audi A3 1.8t AGU 1997. A kérdés az lenne, hogy ez alá lehet-e rakni 6-os váltót, és ha igen, melyiket?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
xain
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék, alany: Passat B5 1.9TDI AFN
VCDS-ben tűnt fel, hogy a MAF érték be van ragadva egy fix értéken, alapjáraton is 1275, terhelés közben pedig így marad egészen 2700-as fordulat környékéig, utána elkezd csökkenni és 4000-nél már visszamegy 850-ig. Az lenne a kérdésem, hogy ez egyértelmű légtömegmérő hibára utal, vagy létezhet-e, hogy a programjában van ebbe a részbe belenyúlva? (az autón van egy kis okosítás, de már jó ideje ezzel megy). Ha jól gondolom a 003-as group-ban a 2. érték az a kért, 3. meg a tényleges lenne? Vagy én nézek valamit rosszul?
-
xain
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Golf IV 1.9 PD TDI ASZ 2002
Még az előző tulaj cserélt olajat a váltóban, elvileg Castrol Transmax manual 75w-90 került bele. Ahogy keresgéltem a fórumon, inkább javasolt lenne a gyári olaj, viszont nem tudom pontosan milyen szükséges. Valaki tudna írni pontos specifikációt vagy gyári számot stb.? Esetleg beszerzési forrást is, ha lehet.
Váltókód: ERFKöszi!
-
xain
csendes tag
válasz molnarpeter #215613 üzenetére
Köszi a tippeket, utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen