-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Valakit nem érdekel egy egyedi penge szubcső? [link]
(#85248) Tityahome csere nem érdekel? krumpli? hízó?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Nekem is gyenge volt a vétel! de amióta van benne Faton táp azóta nagyon jól jön minden helyi rádió!!
A VAG csoport (Audi, Seat, Skoda, VW) autóiban ha a gyári rádiót kicseréljük kereskedelmi forgalmazású rádióra, ez az eszköz biztosítja az erősítős gyári antenna távtáplálását.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Hazudnék ha azt mondanám hogy nem tetszik! mert széép lámpa! de valahogy nem való a tiédbe, a te golfodon minden fekete! egy ilyen gyári Usa lápmákkal odabaszna!!
Usában gyári GTI és R32 es Golfokba ilyet pakolnak!! és teszem hozzá nem sok Golfba láttam még ilyen lámpákat.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
You are right
ez milyen jó volna hétvégére FORD Mercury[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Kicsit forró a tárcsa?? [link]
-
K Norbi
addikt
Morris és TaaT Na erről beszéltem! [link]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #85672 üzenetére
És most esik le hogy ez ide valósi srácé volt ő építette ezt az audit 1.5 éve adta el innen!
(#85673) Mágus2 a cigi csempészek ugyan ilyennel menekültek pár éve mikor gyorst ettünk hajnalba. 3 rendőségi autó a nyomába. de nem tudták útólérni!! sose felejtem el a hangját!! 220 al biztos eldöngetett a főúton[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Uraim! ezt belinkelem nektek! szokták kérdezgetni mire kell figyelni autó vásárláskor, meg miket kell átvizsgálni.
Egy korábbi saját kérdésemre adott választ másolok be, ha jól értem ez is egy Totalcar-os cikk alapján íródott.
"Először nézzük meg az autó főbb éleit nincs-e javításra utaló jel. Nézzük meg a motorházfedél, csomagtér fedél, ajtók, küszöbök illesztési hézagait. Párhuzamos és egyenletes réseket hézagokat szeretnénk látni.
Van-e az egymás mellet lévő elemek között színeltérés. Rétegvastagság mérő használata!
Megkell nézni a sárvédőív belsejében lévő műanyagokat. Törött kocsiknál ezeket gyakran nem cserélik, visszateszik a töröttet vagy pedig semmit se tesznek vissza.
Díszlécek, emblémák megvannak-e. Ezek elég drágák, törés után gyakran nem pótolják.
Motorháztető fel majd nézzük meg a sárvédők rögzítő csavarjait. A kopott fejű és a feltűnően új csavarok is gyanúsak lehetnek.
A lámpaburák és rögzítésük sértetlen-e. Nem áznak-e be. Mind ellenőrizni kell.
A hűtőt is minden hozzáférhető oldalról ellenőrizni kell. Nincs-e jele javításnak vagy cserének. Feltűnően új hűtő gyanús.
Megnézzük az összes üveget. Mindegyiken rajta van a gyártási év. Ha kettőnél több eltérő akkor a szinte biztos törés volt.
Aztán elkezdjük kutatni a rozsdát. A sárvédőíveket már néztük úgyhogy ott csak kiszúrná a szemünk. Megyünk tovább az ajtók aljához, a csomagtérfedél környékéhez a pótkerék üreghez. A pótkerék üregnél azt is nézzük, hogy sértetlen-e az üreg. Ha valamikor beleszálltak hátulról a kocsiba akkor azt nem szokták kijavítani. Felszedjük az összes szőnyegek és megnézzük nem roszdás-e alatta. Nedves szőnyeg a beázás egyértelmű jele. Ha ilyen van még intenzívebben keressük a rozsdát minden apró kis zugban.
Megnézzük a gumikéderek állapotát. Aztán ha van a napfénytetőt. Régebbi kocsiknál nagyon gyakran beázik. Ha belülről párásak az üvegek akkor az szintén a beázás jele.
Még az utastérben kutakodunk törés után. Jó jel pl a pirotechnikai övfeszítő. Mikor ez kirobban egy kis sárga címke jön elő belőle ami kint marad. Ezt nem szokták szakszerűen javítani csak levágják a címkét. Viszont a töve látszik ha jól megnézzük.
Aztán fetrengjünk alá. Nézzünk szét rozsda után kutatva illetve ha már ott vagyunk nézzük meg a kipufogót. Remekül meglehet látni ha éppen mondjuk cipőfűző tartja vagy szitára van rohadva.Na nagy vonalakban végeztünk a kasztnival.
A futóműt tesztelhetjük gyorsan egy picit. Mind a négy sarkát végigjárva támaszkodjunk rá a kocsira, nyomjuk le majd hirtelen engedjünk el. Ha kettőnél többet himbilimbizik fel-le akkor cserés a lengéscsillapító.
Lessük meg a gumikat is. Drasztikus félrekopás durva futómű hibát jelent. Nézzük meg a gumik állapotát és évjáratát. DOT szám utolsó két számjegy. 6-8 éves gumi bőven csere érett.
Rángassuk meg a kerekeket. Ha már úgyis mozognak, hogy a földön a kocsi a biztos kerékcsapágy csere.
Nézzük meg a féktárcsákat. 1-2 mm-nél nagyobb vál a tárcsákon és ennél kisebb kopóréteg a betéteken cserére utal.Na akkor lassan nekieshetünk a motornak.
Folyadékokkal kezdünk.
Nézzük meg az olajszintet. Ha a nívón az iszapszerű olajlerakodás van akkor nem mostanában volt olaj cserélve benne.
Kapjuk le az olajbetöltő sapkát. Ha sapkán vagy akár magában az olajtérbe fehér, trutymós, habos valami van akkor tessék sarkon fordulni és haza menni. Ez akkor keletkezik ha hűtővíz kerül az olajba. Ez alsó hangon hengerfejtömítés csere, de könnyen lehet, hogy az egész blokk megpusztul pár ezer kilométeren belül.
Nézzük meg a hűtő tágulási tartályát. Kizárólag tiszta anyag lehet benne!
Egyenletesen poros száraz motortér a legjobb. Ha feltűnően tisztára van nyalva az könnyen utalhat az olajfolyás eltitkolására való kísérletre.
Nézzük rá minden hozzáférhető szíjra, görgőre, biszbaszra.
Aztán röffentsük be.
De még indítás előtt ellenőriznünk kell a visszajelző lámpákat. Illetve van-e hibakód. Az égve maradó visszajelző lámpánál csak egy rosszabb van, amelyik felsem gyullad.
Nem jó jel ha csak hosszas szenvedésre indul. Lehet gyertya, gyújtás, keverékképzés vagy kopottság probléma. Ezeknek a kiszűrésere kell többek között a hideg motor. Melegnél nem mind jön elő. Ha nehezen indul minimum egy kompresszió mérés szükséges!
Ha van velünk valaki akkor nézze mennyire füstöl indítás közben a verda.
Miután beindul pár percig üljünk a kocsiban és figyeljük az alapjáratot egyenletes-e.
Aztán vissza a motortérhez és vegyük le az olajbetöltő sapkát! Ha innen füst tör ki akkor húzzunk haza. Kopott az egész motor vagy a dugattyú gyűrűk is töröttek lehetnek. Közben figyeljük a motor hangját. Nem kopog-e.
Aztán induljunk el.
Ha teljesen benyomott kuplungnál recseg a váltó akkor cserés a kinyomócsapágy. Ha nagyon magasan fog a kuplung akkor kopott. Fontos, hogy a váltó minden fokozata akadály, rántás és zaj mentesen kapcsolható legyen. Ha automata és rángatva vagy hullámozva kapcsol akkor nem szabad megvenni.
Ha van rá lehetőség akkor menjünk egy üres placra és egyesben lépésben haladva tekergessük a kormányt a végállásig. Ha kopog, recseg akkor féltengely csere.
Egyenes szakaszon nézzük meg a holtjátékot. Ha 3-4 centinél nagyobb vagy a kocsi kóvályog az úton akkor összekötő, kormánymű vagy futómű hibás.
Nézzük meg a féket és az ABS-t. Egyenes úton kb 50-el satu fék. Nem húzhat fékezés közben oldalra.
Megfelelően meleg motornál padlógáz. Fekete füst, megtorpanás vagy a vártnál jóval kisebb gyorsulás intő jel.
Mindenképpen próbáljuk ki a kocsit legalább 130-150 km/h-ás sebességgel is! Sok hiba csak nagyobb tempóban jelentkezik.Elektromosság, komfort és extrák vizsgálata.
Klímát-fűtést kikell próbálni. A klímának pár másodpercen belül hűtenie kell!
Elektromos tükröket, elektromos ablakokat próbáljuk ki. Mindegyiket végállásig! Ülésmozgatást, ülésfűtés szintén mindenképpen. Illetve minden fellelhető elektromos biszbaszt.
Ülések mennyire kopottak esetleg szakadtak-e, szőnyegek, kárpitok állapota.Ha minden rendben még akkor sem végeztünk.
Ellenőrizzük a papírokat, hogy minden adat egyezzen!Ezek alapján összeállt képből el kell aztán dönteni, hogy kell-e a kocsi. Illetve ha kell mennyiért. Vannak kizáró hibák és vannak olyanok amik remek alku pozíciót adnak.
Ez már nehezebb kérdés, hogy mit mennyiért éri meg megvenni." -
K Norbi
addikt
(#85685) FET-MEN patent! bárcsak minden autónak ilyen gazdája lenne!
(#85695) Morris széép! gyári highline felszereltségű? bi-xenon os?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #85708 üzenetére
Az árát miért nem írtad oda ennek a csodálatos Hella lámpának, In-Pro meg a földön nincs.
Még régen a hátsókat a nagy híres In-Pro gyártotta aztán szarrá olvadtak belül mert nem bírták a 10W os izzót.. most a Hella kezdte el újra gyártani magic colors néven... de! kicsit másabbak mint a régebbi IN-Prok voltak.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Nekem volt még a kezedet kezdetén In-Pro full fehér de belül szét volt rendesen olvadva,
a gyári nem olvad meg.. meg láttam hirdetésekbe is hogy megvoltak belül, megvoltak barnulva
Van az E bay n! [link] még az ára is baráti(#85712) Morris Pioneert! van szép VW kék világítással. [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Piwi ahogy olvasgatom a sorokat, szerintem neked egy BMW 530D lenne a legjobb választás
-
K Norbi
addikt
Szerintetek érne valamit egy antenna erősítő? be be szakadozik a rádióm, Fantom tápom van, de nem szól olyan hibátlanul mint a gyári Beta magnóval szólt, [link]
Meg szeretnék tenni a lábtérbe világítást, hol tudnék valami olcsó világítást venni amit betudok pattintani, a gyári Golf 5 é sokba kerül..[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Szia!! jelenleg egy Somogyi van benne, fém henger alakú! Hétfőn rendeltem egy ilyet [link] jövőhéten megjön, letesztelem ezzel is. hátha jobb lesz.
de szerintem semmit nem fog változni
#85807) MunezXBK és akkor elvileg be sem szabad köze tenni egy ilyen erősítőt??
A Fantom táp csak kapcsolja a gyári erősítőt ami a tetőantennába van építve! de egy kis + kakaót nem e adná rá ez a Hirschmann![ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz kk831228 #85821 üzenetére
köszönöm a válaszod!! még jó hogy nem vettem meg! igen erről már hallottam az alábbi típusoknak betegségük...
VW Golf 4
VW Golf 4 VariantVW Bora
VW Bora VariantVW Polo 6N/9N (2000>2010)
VW Lupo
VW Passat Limousine 3B/3BG (1997>2005)
VW Passat Variant 3B/3BG (1997>2005)De viszont a tető antennával az a helyzet hogy full kifekszik és semmilyen rádió nem jön!
olyan mint mikor kivettem a fantom tápot.. aztán visszatettem, nekem elméletileg jónak kéne hogy legyen.
Itt egy szerelési útmutató [link] -
-
K Norbi
addikt
huu de király e kéne nekem nem antenna [link]
-
K Norbi
addikt
Ezt így estére
-
K Norbi
addikt
A VW Golf 4 esek ugye nem Can Busosok?? rendeltem ledeket én is a belső világításokba, megfertőztetek!
-
K Norbi
addikt
válasz AndrewTdi #85879 üzenetére
Nekem egy 74Ah S4 es Bosch van, jövőre lesz 5 dik éves. igaz tavaly már küszködött télen, de nekem az autóhifi tönkre vágta, mostanság mindenki a Vartára esküszik!
Új akksi meg hozzá egy Ctek akkumulátor töltő! "ha keveset jársz télen" ennyi a titok. ha karban tartod simán 2 évvel többet bír.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen