-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
Srácok! Lehet hogy fura a kérdés, de van valaki mondjuk Fehérváron, aki elvinne egy körre az A3-asával, ami 1.6-os sima benzines?
Nem lenne rossz, ha egy kis országút is jutna, vendégem egy apró pakk belga sörre. Nézegetem ezeket a jószágokat, 2010 előttieket, és jó lenne megtapasztalni, mire elég az a motor, meg mire nem. Köszi!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
az a félelmem, hogy a meg tudom venni / megy is / fenn tudom tartani hármasból csak kettőt választhatok
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz F_Zolee #199985 üzenetére
köszi, srácok, mindent egybevetve azt hiszem, lebeszélem magamat erről a változatról. Közben számolgattam is, és az jött ki, hogy mégsem kéne elvetnem a dízelt, sőt... ráadásul az 1.9-esről jókat olvastam... most is dízelem van, bírom a traktorhangot, csak le bírtam volna mondani 1-2 nyűgjéről.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz BullZeye #199982 üzenetére
tetőkorlát nincs? univerzális keresztvas esetleg kölcsön? (vagy valami olcsó használt, jól jöhet máskor is)
már látom, ez nem korlátos megoldás, de hátha mégis van kölcsön/olcsó opció..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #200581 üzenetére
az 1.9-es PD-ről én is mindenhol csak azt olvasom, hogy elpusztíthatatlan (munkatársam Boráját 600e-rel adta el).. majdnem olyat vettem, az egyik megnézett járgányban frissen cserélte a kuplungszettet és a kettőstömegűt a kereskedés, szerintem ezekkel a tételekkel lehet számolni, DPF meg nem mindegyikben van. Az 1.6 szívóról itt hamar lebeszéltetek
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #200832 üzenetére
nagyságrendileg ennyibe kerül egy útszéli átvizsgálás, műszerekkel, de fékpad, meg egyéb komolyabb berendezések nélkül. Szóval még mindig lehet jutányos is, meg drága is az a huszas, ha nem tudod, mit tartalmaz
És azt legalább lehet tudni, papíron mit tartalmaz?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #200971 üzenetére
nézted,hogy a pótkerék helyére elfér-e ez a szélesség? mert a legtöbbször manapság nem szokott. ezt is, meg a belenyomott adatokat is könnyen ellenőrizhetnéd,ha levennél egyet..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bandi0000 #201058 üzenetére
nem vagyok annyira képben árakkal, csak keresés közben feltűnt, hogy A4-ből annyi van eladó, mint a szemét (és az utakon is), alkatrészárakkal mégkevésbé, de elolvasnám ezen autók vételi tanácsadóit (milyen motort ne, mire kell számítani, pl. Audinál rémlik valami alu lengőkar, ami drágább az átlagnál), meg pár alkatrészre keresnék mindegyik autóhoz, pl. kuplungszett, meg vezérléscsere.. végül megvenném azt, amelyik tetszik ;)
ha jól emlékszem, felmerült az 1.9-es tdi is, mint motor, olyannal nekem úgy tűnt, a 2 misihez közel is voltak A4 ajánlatok bőven, jó, lehet, hogy inkább 2.5. ezek közül aminél kipipálható 1-2 drágább szerviz, mert van számla, vagy valahogy igazolható, és még jó állapotú is..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz JHONNY 79 #201086 üzenetére
nem feltétlenül otthoni meló, de ránézésre azért cserélhető a csatlakozó (ellenoldal is sanszos hogy érdemes), csak hát ahhoz is kell donor, külön nem hiszem hogy találni. bár néha megvehető (Tyco pl.)
Ha ki van öntve műgyantával, az mondjuk más, akkor valóban nem cserélető..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz T-master #201129 üzenetére
Ford, de nekem az új rádiónál valami kábelt máshova, vagy fordítva, vagy nem kellett bedugni, már nem emlékszem, és ez választott a két üzemmód között, az egyikben totál lekapcsolt, a másikban nem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Audi A3, 8PA, 2012.
Bénázok az izzócserével, már órákat szoptam vele, a bal helyzetjelző nem akart a helyére menni, pedig csak azért vettem ki, hogy ellenőrizzem a típusát.
A végén sikerült rendesen a helyére fordítanom (előtte nem volt rajta fogás), úgy, hogy előtte kivettem a fényszóró magasságállító motort. Igen ám, de ezt még kevésbé bírom a helyére imádkozni .
A kis sínbe bele kéne erőltetnem a mozgató végén lévő gömböt, míg bepattan? vagy oldalról valahogy becsúsztatni? nem akar egyik sem sikerülni.
Azt el szeretném kerülni, hogy az egész lökhárítót le kelljen csavarozni, főleg hogy az egyik oldala sérült egy túl magas padka miatt. Szóval nem olyan egyszerű minden csavart kicsavarni. Ahogy tapasztalom, a lámpatest pedig enélkül nem jön ki.
Sírok.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #201208 üzenetére
lehet, hogy ennek van tudománya, de akkor már inkább beállok valaki mögé, aki megy országúton lehetőleg nem 80-nál lassabban, és egyenletesen megyek utána, és kész. A lehető legalacsonyabb fordulatszámmal. A "hatékony tartomány" meg szerintem a minél lassabb, tekintve, hogy a légellenállás a sebességgel négyzetesen arányos, csak hát valamikor oda is akarunk érni. Ilyen hullámzó sebességű autókat én is lehetőleg leelőzöm, de ami igazán bosszant, az az indokolatlan fékezgetés, amikor semmi, de SEMMI nincs előtte, még az sem biztos, hogy kicsi a követési távolsága (bár általában rámászik az előtte menőre).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz macilaci78 #201219 üzenetére
jó, de nem ilyen egyszeri alkalmakra gondolok , hanem mikor 10 km-en követem, és 5 másodpercenként villan a féklámpája. közben nem is lassul érdemben, mert én csak leveszem a gázról a lábam, és nem megyek neki, de még csak nem is közeledek jelentősen. Szóval nem tudom, mi a baj az agyával az ilyennek.. ha nem tudom leelőzni, inkább lemaradok tőle jó messze.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
hasonló gondolatok foglalkoztatnak, csak nekem PS19W kell. abból néztem az Osramot, és mindkettőhöz oda van írva, hogy CAN bus kompatibilis.. ez mit jelent pontosan? csak azt, hogy világít, vagy hogy nem jelez rá hibát?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #201286 üzenetére
Közben végigértem az azóta született hsz-eken is, bocs..
megnézem majd a Philipset is, meg a Tungsramot.
Ellenállást nem akarok, esefleg a hibakód kiiktatás még érdekelne.. engem az zavar, hogy a helyzetjelző magában gyenge (a kiskönyv nem egyértelmű, ír nappali menetfényt is, de világít hátul is olyankor. mindegy, izzós, és gyenge), így nappal mindig kell mellé a H7, az meg több watt mint a dummy ellenállás, és ki is ég olykor.
Szóval még ellenállással is spórolnék 110 wattot.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #201259 üzenetére
Ehhez kapcsolódót kérdeztem a milyenautót topicban, bár ott félig off, de itt is, mert Fordról van szó - ránéznél? nem akartam priviben.
Köszi!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #201297 üzenetére
köszi! valszeg teszek egy próbát velük. fogalmazhatnának egyértelműbben..ráadásul a bolt oldalán jön alatta a 20 wattos ellenállás, mint kapcsolódó termék.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz simonjoe #201300 üzenetére
munkatársam Mondeója állítólag lámpakapcsolás nélkül is mér (ez esetben gondolom ellenállást), azt lehet hogy átveri, de az A3-asom csak akkor kezd reklamálni, ha szükség van az izzóra, tehát azt lehet hogy nem :-/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201337 üzenetére
nem tudom, mi a sportos, nekem ha nem előzgetek, város széléig (~20km) akár 4,0 alá is befigyel a kompjúter szerint, amint leparkolok (további ~5km), 4,5. Ha előzgetek is, akkor inkább 6,0 a vége. És reggel nincs egyelőre klímázás (1.6 CR, A3).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz focvis #201461 üzenetére
nem az van, hogy a TSI-k elég jó fogyasztásúak? vagy azok lennének, ha az ember nem nyomná nekik, de nyomja, mert kívánják? :) Komolyan kérdem. Aztán lehet hogy csak a kis motorokra szokták írni a dízeles fogyasztásokat..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201498 üzenetére
szerintem minden tárcsa így néz ki, ha áll egy hónapot az autó szabadban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201505 üzenetére
és hetente pucolgatod, amíg nem viszik el?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201520 üzenetére
az igaz, a fotó előtt mehettek volna vele egy kört a háztömb körül. amúgy ugyanilyen lesz utána egy hét múlva, vagy kettő, ha kint áll, és nem gurul. aztán valaki esetleg megveszi, szintén eljut két fékezésig, és olyan mint az új. szerintem te ne vedd meg.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz focvis #201980 üzenetére
nekem nagyobb bajnak tűnik, ha nem tudom kinyitni. vagy akkor úgy veszik, a kulccsal úgyis megy?
gombelemekkel volt már hasonló tapasztalatom, az olcsó még mérve, üresjáratban jó feszültségűnek tűnt, de csak 1 hónapot bírt a pulzusmérő pántjában, márkás pedig egy évet..
Az x-akta részét én sem értem, max olyanra tudok gondolni, hogy egy gombnyomás még ment, a következőnél már úgy mérte a feszt az elektronika, hogy határon alul volt.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
erről jut eszembe, én meg beszereltem az Osram PS19W ledes cuccokat, és nem jelez hibát a rendszer (A3 8PA), meg kb dupla fényerőt tudnak a halogénhez kélpest, más kérdés, hogy menetfénynek még így is keveslem igazság szerint, de már talán elmegy. Mondjuk a színhőmérséklete legalább olyan, mint a hidegfehér H7-nek.
Amúgy durva, hogy olcsóbb, mint a halogén változat..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #202397 üzenetére
miket próbáltál? Varta, Energizer, Gp.. ezeknek jónak kéne lenniük (az én pulzusmérőm is csak a normálisabbakat szereti, nem emlékszem, most melyik van benne, de ezekkel nem volt gondom. az áruházi nagy kiszerelésűek tényleg gagyik)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz simonjoe #202587 üzenetére
tőlük pont várok csomagot, de sajnos 41mm-es szofitában nincs nekik semmi, ami ledes, és beltérben ez is van, meg a 38mm-es is. Tudtok bevált, jó minőségű ilyen cuccokhoz linket? örülnék, ha hazai webshop lenne, Osramot szerettem volna, vagy valami hasonló, megbízhatónak vélt márkát, és lehetőleg azonosat a kétféle pilácshoz.
Köszi.
(nem kell, hogy jéghideg fénye legyen, sőt... )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz papg79 #202835 üzenetére
Com-ba a fekete vezeték, a piros menjen a VOhmA jelzésűbe, és a forgókapcsoló legyen a DCV 20-as állásában (20V-os méréshatár).
Így feszültséget mérhetsz, tehát akár a motorral együtt rácatlakozva látod, hogy kap-e feszültséget, de az áramméréssel vigyázz, mert ha nem jól kötöd be, rövidrezárod vele a kimenetet, és elfüstöl a biztosíték. Szóval inkább feszültséget mérjél, mondjuk fogalmam sincs, az ablaktörlő motor milyen jelet kap.
Ja, és a kábelkötegen nem biztos, hogy látszik kívülről a sérülés..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz papg79 #202838 üzenetére
ha arra gondolsz, amivel össze szokták bandázsolni a külön szigetelt vezetékeket, akkor még az sem biztosíték arra, hogy nincs a szigetelés alatt eltörve, vagy a rápréselt saruban nem oxidos/nem csúszott ki. A motorra dugott kábel végé,ha hozzáférsz, akkor tudsz feszültséget mérni, ha rádugva nem megy, akkor lehúzott állapotban, ahogy mondod, csak ott találgatni kell, vagy megkeresni, mi a kiosztása. Kábel törés esetén még lehet játszani a kábel mozgatásával, hátha megmoccan a motor, de lutri, ha nem moccan meg, akkor nem sokat tudsz meg belőle, csak akkor, ha sikerül valami reakcióra bírni, és akkor utána lehet keresni, hogy a kábleben melyik ér(erek) szakadt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202933 üzenetére
folyamat rágódom a ledes cuccokon, de inkább olyat használok egyelőre, amibe akkor sem lehet belekötni,ha rendesen megnézik. Night Breaker laserből (a pontos típusban nem vagyok biztos) van H7-es, amivel színhőmérsékletre is, fényerőre is elégedett vagyok, és ECE engedélyes, szóval nem tudom, olyan létezik-e, hogy az engedélyezett színhőmérsékletnél magasabb, de halogén, ECE pozitív, és ennek ellenére büntit kapok. Szerintem kizárt. Ha mégis, azt még én is megpróbálnám kimagyarázni. Amúgy a komolyabb ledesek vetítési képe is jó, nem értem, miért nem kapnak engedélyt, itt megint a szabályzás van lemaradva, de attól még..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
én úgy vettem észre, az Orsam, Philips, meg pár kínai komolyan veszi ezt, a többi viszont odab*sz egy jó nagy ledet, vagy többet, ami persze hogy szétkent fényt eredményez, ha nagyobb a fényforrás geometriailag, mint az izzószál.. ettől még vonzó, a focusommal nem is látok sötétben, és 2-3 emelt fényű halogén pár árából meglenne. de ha az eszemre hallgatok, veszek halogént, és 200 óra élettartam az autó teljes életciklusára elég lehet, amennyit most használjuk.. ha a geek énemre, akkor veszek ledet, és imádkozom, hogy ne kapcsolják le vele az asszonyt :D
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202974 üzenetére
ez valós, bár arra is utalhat, hogy túl sok a szórt fény, ami nem a vonal alatt marad.
Attól nem nagyon félek, hogy a ledesek amúgy túl sok fényt bocsátanának ki, mert ekkora méretben túlmelegedés nélkül nem reális a ~2000 lumen feletti kibocsátás, még aktív hűtéssel sem.. legalábbis amire ráírják a 30000 lument, az ordas kamu, kissé alá is ássa az eladó/gyártó renoméját.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Szerintem úgy értette, hogy az akkutól függ, mi az ideális töltőáram. A gyakorlatban gondolom igazatok van, ha eleget megy az autó, a nagyobb is fel lesz töltve, akkora különbség csak nem lesz a gyárban kigondolt, és a belerakott kapacitás között..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #202997 üzenetére
Valami szabályzás, pontosabban valami korlátozott érték azért csak van a töltőáramra is, nem? Vagy pillanatok alatt beáll valami kicsi pár amperesre, ami nem jelentős terhelés a generátornak?
Más: keresem, amit mindig írsz, hogy mit is célszerű cserélni megelőzésképp az 1.6 CRTDI motoroknál (CAYC kód elvileg), csak nem találom... üzemanyagpumpa? vagy mi is volt?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #203001 üzenetére
a kormos kipuffra: nem törölgettem, de egyszer néztem, nekem is fekete.. igaz, majd' 2x annyi km ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #203015 üzenetére
ez nem tudom, mennyit segít (ja, de: semennyit), de egyszer már voltam műszakin az enyémmel, és ugyanannyit fizettem, mint máskor :) öööö...és máskor sem volt okosítva semmi, tudtommal, mielőtt megkérdezitek. még nem mertem rádugni diag cuccot, nem is tudom, az enyém jó-e hozzá, azt a fordhoz vettem, bár munkatársnak van VAG-os is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Az létezhet, hogy A3 8PA-hoz nem tudom használni a Konnwei KW902-esemet, de annyira, hogy meg se nyikkan, a power led sem világít rajta? Arra számítottam, legalább valami alap dolgok működnek vele. Szerintem bedugtam rendesen...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Mágus2 #203058 üzenetére
nem tudok ilyenről, a biztik helyén nem láttam mindenesetre. egy "spéci" dolog van, ami gondolom utólagos: egy szivargyújtó aljzat egy hosszú kábelen hátra van bezetve a pótkerék helyére. Az innen, a biztifedél alól indul, ha jól láttam.
Amikor lepattintottam a fedelet, valami kieshetett, de nem találtam meg. Talán a fedélben tárolt pótbiztosíték, vagy ilyesmi. Mármint belülre esett..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Audi A3, 8PA, 1.6 CR, 2012, CAYC.
Még nem tapasztaltam ki rendesen, de úgy tűnik, 2-esben, alapjárat közelében (parkolóból kifelé lépésben), és olykor 1-esben is rángat a motor. Enyhe gázra elmúlik. Meleg motornál is, de hidegnél lehet hogy jobban.. ennek van valami hasraütős megfejtése, illetve nézzek még meg valamit? Nem mindig csinálja, és a kettes a mumus.
Köszi előre is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #203206 üzenetére
vásárlás előtt (július) ránéztek, aszondta a faszi, a porlasztók pár százalékos korrekción belül vannak, EGR-t nem tudom.
szerk: egr-ről kiderül bármi OBD-n lekérdezve? volt már kölcsön nálam, csak elsőre alig találtam meg a VCDS-ben a funkciókat..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz simonjoe #203652 üzenetére
Wow, ugyanilyen ricsi kulcsom van..
Ma voltam szervizben, elsősorban hátsó futómű nyöszörgés miatt (ezt már erre: #203641), és azt mondta a szerelő, igazából elő sem tudta idézni, én meg minden komolyabb fekvőrendőrön hallom, néha még úthibán és kanyarban, meg fékezéskor is.
Azt mondta, ahogy az előttem autóját átvevő tulajnak is, hogy nem tud konkrét alkatrészt mondani, amit ha kicserél, ez megszűnik, látható, mérhető hibát nem talált.. mondjuk nálam most hidegben pont, mintha enyhült volna.
Lehet, hogy ez is olyan, mint bringán a rejtélyes kattogások.. talán csak valami fém-a-fémen kontaktust meg kéne zsírozni, és úgy újból összerakni..Az valós, hogy a kéziféket eléggé izomból kell behúzni, hogy fogjon valamit? (A3 8PA)
Focusomnál, főleg bowdencsere után ehhez képest egészen finoman működött.. A szerelő szerint rendben van, ez ilyen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #204031 üzenetére
ha autót keresnék, és a mérete miatt nem ejtettem volna ki, simán venném.
hopp, már nem él a hirdetés, de ahogy korábban átfutottam, autónak tűnt..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #204043 üzenetére
ismét átfutva sem találok benne semmi ijesztőt.
ez persze szubjektív. a szerelő, akihez járok, azt mondta, ha nem kifejezetten dugják obd-re, akkor nem feltétlen venni észre, hogy nincs dpf.
viszont azt hiszem, az első hirdetés, amit látok, amihez az út szélén fotóztak...ha csak ez nem ijesztő mégis[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen