Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pepe9898

    csendes tag

    Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
    Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
    Előre is köszönöm!

  • pepe9898

    csendes tag

    Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
    Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
    Előre is köszönöm!

  • pepe9898

    csendes tag

    Sziasztok! Golf 3 1.9 tdi afn valtozo geos turbonal mi lehet a hiba ha 1.3 barra van irva a chip de csak 1 bart tolt? A vakumlabdan a palcat kell allitanom rovidebbre vagy a palcanal van egy imbusz csavaros hatarolo hogy a geo mennyire zarjon ossze vagy inkabb ezt? A palcan allitottam 2 fordulatot ossze huztam de ugynezem az csak a nyomas kiepuleset valtoztatja nem? Mert a nyomasom 1 bar maradt eddig ragadt a geom most kipufoltam most nem tolt tul viszont nincs eleg nyomasom. Elore is koszonom ha valaki tud segiteni vagy az allito csavarok mukodeset elmagyarazza. A csovezes es n 75ok rendben ujra lett csovezve es n75 bolt meg pucolas elott 4et kiprobaltam.

Új hozzászólás Aktív témák