-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
fabias82
tag
válasz Deejayz #12523 üzenetére
Szia.
Kb 2 hete van 55PFS8109 em nem tapasztaltam ilyen problémákat. Persze ha a hangszín úgy van állítva magasabb hangerőn betorzít,de hangszín függő. A táv vezérlővel semmi gondom kamerás vezérlést nem használom igazán. Nekem 5.1 házimozi csatlakozik rá optikai kimenetére. Előtte egy 42pfl6877 tv-m volt amit most javíttatok az is elég jó. A youtube alkalmazást érdemes lefrissítened külön, mert az android hasonlóképpen működik alkalmazás szinten ahogy észrevettem,mint a telefonoknál. Play áruházba bemész és ott kikeresve frissíted. Nekem egy negatívuma van,hogy a megszokott BR rip vagy avi filmek nem tetszenek a média lejátszójának. Persze HD anyagokat kell vele etetni úgy igazán szép. De a prohardveren tesztelt tesztcsomagból a "kill samples" is megy neki ami nem mindegyik média lejátszónak szokott... Én médiaszerverről hálózatba kötve számítógépemmel nézem a filmeket. De az idei év modellekben sem tudnál jobbat választani, ha visszaolvasol pár hozzászólást kiderül..sajnos..
-
fabias82
tag
válasz Deejayz #12525 üzenetére
Még telefon alkalmazással nem próbáltam. De sajna nem iOS a telefonom. Úgy recsegésre nem mondanám de ha felcsavarod kb 30 felé ott érezhető nem bírnak a hangszórók. Lehet túlméretezett az erősítőrésze. De milyen hangmódba van ?Gyárilag beállított hangzásokból és megnézem neked délután meg milyen csatornát nézve?
-
süti5
őstag
válasz Deejayz #12528 üzenetére
Nekem is ilyen tv-m van(8109), de én tökéletesen elégedett vagyok a hangjával.
Mondjuk én 15-nél feljebb nem viszem, elég hangos nekem úgy is, így nem tudom, mennyire rezonál be hangosabbnál.
Egyszer volt nekem is fura hibám az elején, nem kapcsolt be a tv.... hogy valami bug vagy miért, nem tudom, mert vette a távirányító jelét, de nem kapcsolt be. Egy áramtalanítás megoldotta a gondot, azóta nem jött elő, nem tudom, miért volt. -
#94529552
törölt tag
válasz Deejayz #12523 üzenetére
Ha bejelentetted az üzletnek 3 napon belül, akkor kötelesek újat adni helyette, ezt írja elő a rendelet..
hibás-e a tv vagy valóban ennyire silány minőséget gyárt a Philips. Ha a topikot olvasod, akkor láthatod hogy esélyes mindkettő, sajnos. A hangnak nem szabad recsegni, bármilyen hangerőre rakod. Olyan nincs hogy túlméretezett az erősítőrésze, inkább a hangszórója az alul méretezett, vagy spórolós gagyi van beépítve. A táv másnál is rossz, még amit küldtek helyette az is. -
-
válasz Deejayz #13039 üzenetére
Volt az aplle tv boxán szoftver frissítés ? Ha igen akkor tessék nézni egy jel erősséget , ez szokott gond lenni, hiába van, ha az új készülékek jobban érzékenyek az ilyesmikre, és képes a kép darabolódni ,kockásodni. Ez sima tv boxnál megtekinthető jelenség.
Ha Netflix-t használod ott általánosságban bufferelési probléma szokott elő jönni, azt is tessék manuálisan rá frissíteni. Jelenleg ez jut eszembe. Nem sok gond szokott ezekkel lenni.,
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...