Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    Négy óra Breakpoint után csalódott vagyok, bár ennek mértékét egy négy órás etap után meghatározni?
    Nekem több okból sem jött be anno a Division és most mintha annak a folytatásával játszottam volna, de még a Far Cry is eszembe jutott.
    Végig azt éreztem, hogy engem vár Bolívia, még nem végeztem el a dolgomat, itt meg egy alám rakott sziget van "az" ellenséggel. Kapásból óriási deficitet éreztem a sztoriban, ami szimplán blaszfémiaként is hathat egy Ubisoft game esetében, de tény, a Wildlandsban ha nem is videó cunami formájában, de igen jó leírást kaptunk egy szervezetről, ami egy egész országot uralt, mi meg négy szellemként próbáltuk ezt felszámolni.

    A Breakpointba maximum fordulatot tudok elképzelni, de a dramaturgia sokkal vékonyabbnak, szinte üresnek tűnik.

    A grafika, nem tudom, két év van a két játék között, de nekem itt fura a környezet, a mozgás, darabos, egy előnyt viszonyt mindenképpen tudok írni, a járművek irányíthatósága nagyságrendekkel jobb.

    A menüben való bogarászás kín, a kurzor mozgatása vicc, ez is gyengébbnek tűnik a Wildlandshez képest.

    Az inventory tartalmát, ruházatot, ellenfeleket, azok szintjét nem fogom részletesen kibontani, Division.
    Lehet meg tudok vele majd barátkozni, de most hirtelen a Wildlands mellett nekem nagyon Division- Far Cry- Ghost recon szerelemgyereknek tűnik, de kérdés, hogy ezekből a játékokból vajon a legjobb tulajdonságait sikerült-e megörökölnie.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák