Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz hyggelig #222133 üzenetére

    Félreértetted a dolgot. Egy játék nem attól tiszteli a játékos idejét, hogy rövid a játékideje, hanem hogy megindokolja, hogy miért töltsön el ennyi időt a játékkal. Vagyis kitölti a játékidőt, élvezetessé teszi a játékot és fenntartja a játékos érdeklődését. És végigjátszottam az RDR2-t, nem degradálom lovagló-szimulátornak, de számtalan olyan helyzet volt, amikor egy rendesen használható Fast Travel rendszert hiányoltam a játékból.

    És nem fikázni akarom a DS-t. Szerintem bizonyos szempontból egy sztenderdet állított fel a következő generációra (gondolok itt az időjárásra, illetve annak hatására a világra, karakterünk mozgására, a játékmechanika változására). Ugyanakkor ne legyünk képmutatóak, ha más ow játékokban (jogosan) kritizáljuk azt, hogy a mellékküldetések (sarkítva) arról szólnak, hogy menjünk el A-ból B-be és öljünk meg valakit, akkor miért ne lehetne a DS-t azzal kritizálni, hogy a főküldetések jelentős része arról szól, hogy vigyünk el csomagokat sértetlenül A-ból B-be? :N

Új hozzászólás Aktív témák