Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz marilllyo #230125 üzenetére

    Nem csak a töltésidő, csomó minden olyan ráérős ebben a játékban. Ott a doboz, nyissad ki,más játékban 1mp (AC Black Flag jutott eszembe, ahol Edward csak belerúgott egyet és kész), itt meg kinyitod, a droid beleugrik, kotorászik, kiugrik, utána még kis interakció, utána írja ki, mi a szar is volt benne. Az echo-k szkennelése is lassú más játékokhoz képest, a meditációs pontoknál is sok a felesleges idő meg az animáció szerintem. Ahhoz képest milyen pörgős a játékmenet és sok benne a reflexjáték, ezek furcsán lelassítják a játékot.

    A parry-vel nekem nem volt bajom, ugyanolyan felemás, mint a From játékokban. Nem tudják szinkronizálni a beérkező interakció animációját a saját interakciód animációjával, ugyanez van a Dark Souls 3-ban, Sekiróban. Én Jedi Knight/Masteren toltam végig, az első bolygó végére megszoktam a parry window-t, utána csak egy bossnál volt vele gondom. Sok ellenfélnél ösztönöz a játék, hogy a különböző erő képességeket használd (sőt, még trophy is van ilyesmihez), érdemes nem csak püfölni.
    A legjobb parry mechanizmus amúgy szerintem az Uncharted 4-ben volt, de ott a parry-vel aktiváltál egy mini cutscene-t (vagy valami hasonlót, tuti van rá szakszó), szóval az se teljesen jó egy full erre épülő játékmenetben.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák