Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz saelin #235560 üzenetére

    Azért, mert egyikben sincs friendly fire. Amelyik játékban van, ott ez hozzá tartozik valamilyen szinten, más kérdés, hogy a játék hogyan bünteti. World of Tanks-es példám van csak, ott nem szaroztak a ruszkik, akár hónapokra is kitiltotta a fizetős játékosokat is, ha b*szakodtak, ráadásul volt egy "okos" rendszer benne, pl ha valaki begurult eléd, miközben lőtted az ellenséget (tehát érzékelte, hogy a line of sight megtört egy csapattárs által), akkor nem is büntetett, ez egy remek rendszer amúgy, de az elején még kihasználták és úgy tk-ztak, hogy vonalba álltak. Tehát érted, arra volt ideje meg energiája a féregnek, hogy kimatekozza, hogy hol az ellenség, hol van az a friendly, akit ő meg akar lőni és úgy helyezkedett, hogy ezt büntetlenül megtehesse. Agyrém komolyan.
    Itt R6-ban nem tudom még, milyen szankciók lehetnek, mert egy piros feliraton kívül mást nem láttam még, de itt nyilván látványosabb, mert csak öten vagyunk, egy direkt vagy eltévedt lövés elég és kvázi 20%-kal csökkented a saját csapatod esélyeit...

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák