Új hozzászólás Aktív témák

  • front3r

    őstag

    válasz Peat;) #38982 üzenetére

    Logikádban ott van a bibi, hogy a rossz portok miatt, hiába veszed le a grafikát PC-n, egy gyengébb PC-n is ugyanúgy akad a játék. Vannak kivételek persze, de nem ezek vannak túlsúlyban.
    A legfájóbb volt anno pl. a GTA 4. Egy nagyon nagy nevű, sok 100 órát kínáló cím, de úgy akadt pc-n hogy kb csak azok tudtak vele normálisan játszani, akiknek Core i7 processzoruk volt... ugyebár a mikrolaggok miatt.

    Most meg az ACU, FC4(talán az új patch-el már jó lett, de nem biztos), de úgy az Ubisoft összes idei címét fel lehetne hozni kb. ami PC-n borzalmas teljesítményt nyújtott.
    Elég csak beleolvasni valamelyik játék topikjába...

    Aztán ott van a Dragon Age: Inquisition is, ott is problémák voltak, de még fenn áll a GUI problémája, hogy nem a PC-hez van igazítva, hanem a kontrollerekhez. Akkor ezzel egy PC-s meg mit kezdjen?
    Igaz erre várhatóan lesz egy GUI-t lecserélő patch, ahogy a Bioware információit olvastam, de ugye ez sem a játék megjelenésekor jött ki. :)

    CoD: AW is gyötrelmesen indult PC-n, elég sok konfigon nem futott jól, megint szerencsejáték. Ráadásul itt számolni kell multiban a csalókkal, arra meg jöhet bármilyen patch...

    Ezek nyilvánvaló problémák, és nem véletlen lett konzolom... nem hiába a PC NEM játékra való, csak ARRA IS LEHET használni, de nem a legjobb választás értelemszerűen.

    Tehát pl. egy optimalizálatlan PC-s játék egy kiadónak azért nem fáj annyira, mert a bevételt nem is onnan várja...

    PS5, PSVR2 -  iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)

Új hozzászólás Aktív témák