Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz A`rpi #47131 üzenetére

    Ne haragudj, tényleg nem sértésnek szánom de ez tömör hülyeség amit most összehordtál. Komplett architektúra váltásnál teljesen más az utasítás készlettől kezdve, a memória címzésen keresztül minden. Nem az a lényeg, hogy mennyire ismeri az előző architektúrát az ember (pl. a PS2-nek is minden apró részlete már hosszú évek óta ismert, mégis erős gép kell az emulálásához), egyszerűen szoftveresen emulálni kell a CPU-t, a memória címzést, a grafikus API-t, mindent ami az előző generációban natívan, hardveres szinten működött.

    Azok a motorok amik eddig PS3 exkluzívok voltak (ilyenből meglehetősen kevés van) és nem x86 volt a célplatformjuk bizony pedig portolva lettek, újra kellett írni a jelentős részüket. Ha már a Naughty Dog-ot emlegeted itt van a cikk amiben azt részletezik a fejlesztők, hogy milyen nehéz dolguk volt a játék portolása során. Csak egy rövidke idézet belőle: "I wish we had a button that was like ‘Turn On PS4 Mode’, but no… We expected it to be hell, and it was hell. Just getting an image onscreen, even an inferior one with the shadows broken, lighting broken and with it crashing every 30 seconds … that took a long time."

    Egyébként a skálázhatóság szó nem azt jelenti amire használod, de ez már csak részletkérdés.
    Ez a beszélgetés pedig szerintem mehet ON-ba, elvégre ide tartozik.

    (#47133) mrhitoshi: Hardveres emulátor alatt mit értesz? Csak mert tudtommal ilyen nem létezik.

    [ Szerkesztve ]

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák