Új hozzászólás Aktív témák

  • boost

    addikt

    válasz krx21 #6776 üzenetére

    mi az, hogy pattintják a garanciát? A Sony szerződést köt szervízekkel, hogy javítják a termékeit. Garancia időn ebelül ingyenesen javítják neked, amiért a Sony a szervíznek kifizeti a munkadíjat. És ha egyébként utána is bármi gondod lesz a géppel, gari után is oda viszed vissza, mert látod, hogy jól dolgoznak.
    ha valami terméked elromlik, elküldöd a márkaszervízbe, ahol neked megcsinálják. Utáan onnan közvetlen visszakapod. Minden rendes helyen így működik ez. Tévé, mosogatógép, vasaló, bármi, aohl van hivatalos magyarországi forgalmazó, és nem susmusolnak.
    Miért kéne az 576 kbytenak konzolokat javítania, vagy konzolokat postáznia a szervízbe. Ő az eladó, te, mikor megvásárlod a terméket, a garanciát nem a bolttól kapod, hanem a Sony Magyarországtól.

    DonDennis: persze, nem kapcsol be, azt látja, de egyébként műszerek nélkül hogy ellenőrizze le, hogy ha pl 50 perc után kikapcsol. Vegyenek fel egy embert, aki játszik vele 50 percig, hogy eldéntség kibás-e? Erre van a szervíz, erre van a szervíz műszerezettsége, hogy rádugják a szervízcsatlakozókat a gépre, és kiolvassák, hogy mi a baja. Ehhez azért szakemberek kellenek, egy eladó végzettséggel inkább ne nyúljanak konzolokhoz.

    Ha egy termékről kiderül, hogy három napon belül rossz, akkor cserélik, ha nem három napon belül rossz, akkor javítják.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák