Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krx21

    nagyúr

    válasz boost #6778 üzenetére

    Ez egy új tendencia, én tudom... De nem rajongok érte...Nekünk nem szerencsés, sok szempontból... Ugyanis a szervizek téged már csak egy problémának látnak, míg a bolt azért potenciális vásárlót is lát benned, ezért igyekszik nem összeveszni veled probléma esetén, hisz a kiegészítőket és a játékokat is neked szeretné majd eladni... Az ilyenfajta kapcsolat ápolás és bizalom keltés a szervizeknek nem közvetlen érdeke... Persze evvel nem akarok egy önálló szervizt sem minősíteni... Ha az értékesítő, mint plusz szolgáltatás részt vesz a problémák megoldásában, az növeli a versenyképességét... Lást MM, ott vissza lehet vinni 3 napon belül mindent, pedig ez nincs szerződésben sehol... (Persze a netes rendeléseknél a törvény mindenkit 8 napra kötelez...(amennyiben kiszállítanod...))

    (#6785) Kephamos: Amennyiben darabszám után van díjazva, vagy általános szerződésük van... Nem tudhatod... De pont ez az... A "hekkelés" a "buherálás" inkább az érdekükben van, mint igazolható munka, a cserével ellentétben... Én nem látom a jobb oldalát, mintha a bolt igyekezne téged elégedett vevőnek megtartani...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák