-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
S e t h
nagyúr
válasz Batyops #221036 üzenetére
Disney csúfság hogy most jött ki, - mondjuk EA ellen sosem baj, - de a Mandalorian úgy néz ki lopja a showt, trailer alapján mindenképpen, de éjjel majd meg is nézem a pilotot.
Ha olyan erősre sikerül, akkor a Fallen Ordernek kapaszkodnia kell.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
-
#20411392
törölt tag
-
válasz Batyops #224608 üzenetére
Ezzel nem vitatkozom. De ez semennyire sem erény. És én is az eredeti MW-t hoztam fel ellenpéldának. Viszont ha nem csak COD-ok között értékeljük? Akkor egy nulla.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Batyops #224618 üzenetére
Hát nekem pont eszembe jutott a Titanfall 2 single része. Ami szintén rövid, mégis sikerült emlékezetesre megtölteni. Persze most biztos jön a tipikus, azzal nem lehet összehasonlítani védekezés....(Ezt nem rád értem, általánosságban)
Sokaknak szokásuk addig redukálni, szűkíteni egy adott játék stílusát, megítélését, míg oda jutunk hogy a játék neve csak C-vel kezdődhet, és Y-ra végződhet. Mert ha ezt figyelembe vesszük akkor az a legjobb.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
markknight
veterán
válasz Batyops #224618 üzenetére
PUBG, Apex Legends, Siege, CS Go, Fortnite, ezek mind mind játékosokat szednek és szedtek el a COD-tól. Manapság már csak a hardcore COD fanok játszanak a játékkal, a többség, mint én is, két hét után bőven ráun a sok kemperre. Egyébként meg rengeteg változtatás hozott az Infinity Ward, szóval ne fessük le úgy (és ez nem neked szól) mintha Fifákat dobálnának évről évre.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Batyops #224618 üzenetére
Nagyon sokszor írtam már, hogy számomra minden játék nyúlt egy bizonyos élményt a végigjátszása alatt. És ha én egy
Death Strandingvagyis inkább hagyjuk a kényes témát, legyen a Red Dead Redemption 2. Szóval ha a RDR2 után, ami egy eszméletlen jó játék, maradandó élmény. Szal' ez után, ha végigjátszok egy COD-ot, ami maximum egy "meh"-t vált ki belőlem, vagy ásítást. Akkor nem tudom úgy értékelni, hogy "szar-szar, de COD-nak jó". Ilyen egyszerűen nincs.Ráadásul, amikor kifizettem akkor a két játék ugyan annyiba került. Nem fizethettem annyit érte, amennyit én egy COD-ért szívesen adnék. 5 óra? Kicsit foscsi sztori?! Legyen 5000.
Persze nem akarom a sárba tiporni, megvettem, tiszában voltam a rizikóval. De azért mert én megvettem, nem fogom védeni a vásárlásomat. Én a multi miatt vettem, az elsőre jónak tűnik. De attól sem várok megváltást.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Wesder
félisten
-
válasz Batyops #226073 üzenetére
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 189 év játéka díjat zsebelt be abban az évben. Tudomásom szerint mindenhol verte a HZD-t.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Batyops #226081 üzenetére
Akkor még egyszer.
A The Legend of Zelda: Breath of the Wild földbe döngölte 2017-ben a Horizon Zero Dawn-t."Össze se lehet hasonlítani a kettő játékot."
Azért szerencsére van akinek megy ez. Ha neked nem is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ldave
félisten
válasz Batyops #226073 üzenetére
Mindkét játékkal játszottam, a Zeldában (a BotW-ban) 100 órám van, a HZD-ben 50 körül. Amiben a BotW szerintem a Horizont állva hagyja az a játék világának működése, mondjuk úgy hogy élete. A Horizon gyönyörűszép játék, fantasztikusan felépített tereppel, de az egész statikus, élettelen abból a szempontból, hogy a készítők megadták, hogy itt ilyen, ott amolyan robotok vannak és kész, nem ér meglepetés, teljesen kiszámítható. Megvan, hogy mi ellen mit kell használnod. A történet, mármint a fő küldetés teljesen lineáris, eltérni attól talán nem is lehet, megvan mit milyen sorrendben kell csinálni. És ezzel semmi baj nincs, nagyon élveztem a játékot.
A Zelda világa ehhez képest sokkal izgalmasabb, élőbb. Itt az első pár órát leszámítva (ami megadja a 4 alapképességet) tényleg azt csinál a játékos, amit szeretne. Akár egyből mehet a főbossra és kellő gyakorlással le is győzheti. A játék világának nem az a célja, hogy végigvezessen egy megírt történeten, hanem hogy fedezd fel, találd meg a te történeteted (lehet klisésen hangzik, de tényleg így van). Ráadásul komoly fizikát írtak az egész világhoz, egy egyszerű példa, ha felgyújtasz egy mezőt, akkor a feláramló meleg levegőn messzebbre ejtőernyőzhetsz és elérhetsz odáig, ahova sima ernyőzéssel nem.
A Slime draws near! Command?
-
válasz Batyops #226091 üzenetére
Nem, nem rossz játék a HZD. Nekem volt vele bajom igen. És a szaksajtó is szerette. De ha az év játéka szavazáson valaki 189-0-ra nyer. Azt én bátran nevezem földbe döngölésnek. (egyébként lehet, hogy van ahol a HZD nyert. Én kerestem, de nem találtam)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
NyMRooD
őstag
válasz Batyops #226081 üzenetére
Grafikán kívül mindenben földbe döngölte, nehéz lenne felsorolni mennyi kis apróság van amiért jobb, ajánlom a régi gameday irodás videókat, ahol Imi hosszan magyarázza és mutatja be, hogy milyen ötletes a játék, pl milyen kreatívan használja a fizikát, eladásokban is lealázta a HDZ-t, a zenéje is hihetetlenül jó (bár ez szubjektív) és a sztorija is (szintén szubjektív) és valódi ow, ahová ellátsz, oda el is lehet menni.
De szerintem is az, hogy majdnem minden év játéka díjat megnyert, sokat elárul. Egyébként ez nem jelenti azt, hogy rossz játék a HZD csak jobban sikerült a Zelda. Simán összehasonlítható a kettő, mert mind a ketten openword rpg-k, .
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
ldave
félisten
válasz Batyops #226107 üzenetére
A földe döngölés szokásos .LnB-féle túlzás, te most egy kifejezésen pörögsz, nem pedig a két játék erényein és az open world játékdizájnon való hozzáállásbeli különbségükön. Mert az lenne a téma, nem pedig az elnyert díjak vagy eladások száma. A Zelda 2017-ben olyat mutatott, ami előtte nagyon kevesen, vagy talán még senki. A Horizon egy bevállt formulát csiszolt a maga módján és tálalta sokak által élvezhető formában, de én semmi olyannal nem találkoztam benne (a látványon kívül), ami játékmenet terén egyedi lenne.
És mindkét esetben elmondható, hogy a fejlesztő első komolyabb open world játéka volt, sem a Nintendo, sem a Guerilla nem csinált még előtte ilyesmit.A Slime draws near! Command?
-
-
válasz Batyops #226316 üzenetére
Ez nagy hír igen. Elsőre azt mondanám, hogy azzal a nehézséggel ma már ez nem eladható, de ott vannak a souls játékok. Szóval szurkolok, hogy jó legyen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Wesder
félisten
válasz Batyops #243546 üzenetére
Most te, vagy a jàtékos tàrsadalom vesztene sokat? Döntsd màr el. Elöbbi esetben megértem hogy neked fàjna, de utobbi esetben akkor sem vesztene semmit a jàtékos tàrsadalom. Van hely màs stúdióknàl is, mint mondtam.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz Batyops #243564 üzenetére
Persze, mert az Initiative-hez jöttek. Nem kell ezen pörögni. Emberek jönnek, mennek. Stúdiók alakulnak és szünnek meg. Ilyen ez a jàtékipar.
Azért, mert a sajàt problémàdat rà akarod húzni az egész jàtékos tàrsadalomra. Nyugodt lehetsz abban hogy max azoknak fàjna, akik jàtszottak a jàtékaikkal, màs meg legyintene hogy majd jön a következő csapat.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Nintendo Switch
- Magisk
- Apple notebookok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- További aktív témák...
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1 TB lemezes játékkonzol extrákka garanciával hibátlan működésse
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen