Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vg

    addikt

    válasz Callisto #53133 üzenetére

    Tudnám milyen 25 év meg 35 év tapasztalatiról fröcsögtök itt, amikor mindössze pár éve nyomta tele a konzolos fps méréses szarságával a nettet a digital foundry. X360 és PS3-on mindenki leszarta a fps-t.

  • krx21

    nagyúr

    válasz Callisto #53133 üzenetére

    Sem korba, se semmiben nem akarok versenyezni... (hála az istennek, akkor te vagy az idősebb, nem sokkal ;] ...) Csak nagyon nem értem, hogy miért én vagyok a "vérpistike", amikor kijelentem, hogy semmilyen 30fps nem smooth érzés, soha nem volt az és nem is lesz. Akinek az, annak a látásával semmiképp nem cserélnék.
    Az én tapasztalatom az, hogy nagyon finom smooth, hibátlan, reccenésmentes mozgás, csak akkor jön létre ha minden képfrissítésre (monitor lekérdezésre) jut egy komplett új képkocka. Ellenkező esetben ott a "röci"... Ennek feltétele 60Hz esetén a minimum 60-61fps,..És persze a V-sync bekapcsolása!!! Ha csak egy másodpercre is beesik az fps 59-re már akad!!!
    A másik alternatíva, pedig inkább csak monitor esetében valósítható meg, ha a Vsync KI és minél nagyobb a fps és a képernyő frissítés... Nagyon nagy számok esetén hasonló lehet az eredmény. Röviden ennyi, csodák nincsenek. Illetve az interpoláció, ami szépen javít a mozgáson, csak ott is sok a hiba 30fps esetén és persze növekszik az input lag... Evvel a véleményemmel nem szeretnék "fiatal vérpistike" lenni és pláne nem vitatkozni mással... OFF vége... :D

    Ja másnak jelzem, hogy fps-t nem csak konzolon, sőt leginkább a PC-nél szoktak figyelgetni. Utána lehet nézni mikor volt az pl:AT286-os számítógép... :DD Onnan kijön az a 25-35 év...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák