Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz Madwe #68102 üzenetére

    Igazából én a BF4 játékmódokat mindig úgy fogalmaztam meg, hogy van a zászlós TDM, van a bombás TDM, van a TDM....tdm...tdm.. Letámasztod az M249-et vagy az M4G-t locker cq-n és csak nyomod a gombot...pörög az xp meg a kill számláló..és jönnek az unlockok. A Cs-nél ugye ilyen nincs...nem tudsz mi mást csinálni mint mész a bombáért. Valahogy itt is ennek kéne lennie...Egyébként a BF4-nél is csak röhögtem ezeken....mert a gyors fejlődés és a sok xp kulcsa az objektív-orientált gameplay volt. Hiába 80-40-es locker stat.... sehol nincs egy tankos zászlófoglalós körhöz ahol ömlenek a jármű+játékmód service star-ok 10.000-ért.
    Maga a fő játékmód ugye a Walker Assault. Az olyan mint BF4-ben a Rush. Tartasz/foglasz 2 pontot...aztán ha eljött az idő akkor lövöd az AT-AT-t. Több kört is mentem...és jó érzés volt látni, hogy amikor kellett akkor a pálya minden létező pontjáról záporoztak a lézernyalábok a lépegetőre. Senki sem egymást lőtte...hanem azt a dögöt. Nem hiszem, hogy megváltozott volna a játékosközösség mentalitása. Lehet, hogy csak jó csapatba dobott be. (Hoth-on is hoztuk lázadóként gond nélkül)...de én abban bízom, hogy a szájbarágós tutorial meg a kiírások, hogy (itt és most azt a részét lődd)...megteszik a hatásukat.

    (#68107) Rigormortiis: Hát jah, több sikerélményt ad már az elején mint a BF4. AT-ST-vel most is durván lehet szakítani...bár mintha kevesebb hp-ja lenne, de attól még OP. Biztos vannak/lesznek itt is ilyen noskill cuccok...Mondjuk engem BF4-ben az UCAV miatt szidtak nagyon. Annak a mestere voltam. :DDD De ha azt nézed ott is minden második fegyver/kütyüért megy a sírás, hogy OP. Semmi kivédhetetlennel nem találkoztam. Szinte csak az alap blaster-rel lőttek le. Néha 1-1 gránát ilyesmi...

    Figther squadron módban is pl. (mint a Titanfall-nál) vannak AI által irányított gépek is. Itt most nem zavar. Nem gáz...lövöd..meghal...átfordul rögtön egy másikra...lövöd elposszan...egy harmadikra...lövöd...lövöd..aztán lelőnek. A pontot megadja ugyanúgy...de ad neki egy löketet...Felbátorít és nem parázol azon, hogy most ő egy jó játékos vagy sem...hanem nem is nézed csak fordulsz rá és próbálod elkapni. (Ide bármit beírhatnék, mert olyan hosszú lett a hsz, hogy úgyse olvassátok végig ;] ) Felgyorsítja a játékmenetet. Ha lelövöd látni, hogy ai vagy rendes játékos volt...

    A leggázabb dolog (vagy bug) egyelőre az, hogy nincs fall damage. Nem...még egy 10 méteres fáról sincs. :DDD ;] Nem akarom elhinni, hogy ezt így akarták/fogják hagyni.

    [ Szerkesztve ]

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák