Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz PrometheusX #239517 üzenetére

    Sziasztok,

    eléggé régi kommentre válaszolok, de csak az érdekesség kedvéért osztom meg a történet folytatását. Ha nem illik a topikba akkor nyugodtan töröljétek ki a hozzászólásomat, offba is raktam a biztonság kedvéért. Köszönöm!

    Ahogy az előző hozzászólásomban említettem, felvettem a bolttal a kapcsolatot emailben ahogy a telefonos ügyfélszolgálat javasolta. Emailben kaptam értesítést hogy az illetékes munkatársnak továbbították a problémámat.

    Ezután nem kaptam választ egy hétig, így következő héten felhívtam őket. Azt mondták hogy mivel nincs raktárkészleten a termék hogy kicserélhessék, jelezték a magyarországi forgalmazó felé a problémát, és folyamatban van a megoldás. Arra a hétre ígérték hogy a vezetőség felé jelzik a problémát és kapok valamilyen megoldást a problémámra (vagy egy cseremaszkot, vagy valamilyen jóváírást).

    Ezután eltelt még egy hét válasz nélkül, és tegnap előtt ismét felhívtam őket hogy mi a helyzet a problémámmal, mert nem érzem úgy hogy történik bármi is. Az ügyintéző döbbenve vette ezt tudomásul. Kértem őket hogy péntek délutánig adjanak egy egyértelmű választ, mert két hetet vártam már a problémámmal, és nem született semmiféle megoldás. Megígérte hogy holnapig beszél a vezetősséggel és péntek délután fognak jelezni nekem vissza.

    Tegnap érkezett a válasz a magyarországi forgalmazótól, a Cenega Hungary Kft.-től, egy teljesen általános email címről (tehát nem is direktben egy ügyintézőtől) - sajnálattal vették tudomásul hogy hibás terméket kaptam, és közvetlenül a kiadó - a Sega - tud segíteni ilyen esetekben. Belinkelték nekem a https://support.sega.co.uk/hc/en-us/requests/new oldalt hogy itt nyissak egy hibajegyet, hogy megnyithassak egy hibajegyet a külföldi forgalmazónak a problémámmal kapcsolatban.
    Azonnal visszahívtam a boltot, és jeleztem hogy szeretnék élni a pénzvisszatérítési igényemmel, mert nem kaptam kielégítő választ a magyarországi forgalmazótól. Nem csak azért mert deflektálták a felelősséget, hanem azért is mert én az ügyintézést nem tudom végigvinni, és úgy érzem hogy nem is nekem kellene ezzel foglalkoznom. Egyszerűen nem látom az ügyintézés végét, egyik helyről a másikra küldtek el, és ezt így nem tudom kezelni, mert nem látom hogy lesz vége az ügyintézésemnek. A játékot pedig azóta se bontottam ki, mert nem tudom hogy mi lesz az ügyintézés vége és ne essek el a pénzvisszatérítéstől.
    Azt ígérte az ügyintéző hogy beszél ismét a vezetőséggel és meglátják hogy mi legyen a megoldás.

    Szóval most itt tart a dolog. Remélem más nem járt így, de ha igen, akkor tanulságos lesz valaki számára ez a bejegyzés és segít neki az ügyintézésben és hogy mire számíthat.

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz PrometheusX #241903 üzenetére

    Sziasztok,

    sikerült lezárni az ügyintézést a Persona 5 Royal Phantom Thieves Edition PS4 játékkal kapcsolatban (törött maszk probléma).

    Mivel se a bolt se a hazai forgalmazó nem tudta kicserélni a hibás kiegészítőt, és a hazai forgalmazó elküldött a külföldi kiadóhoz hogy oldjam meg ahogy tudom a problémát, ezért pénzvisszatérítést kértem a bolttól. A végén elfogadták a pénzvisszatérítésről szóló kérésemet, de egy kicsit a sarkamra kellett állnom, mert a bolt nem nagyon kommunikált velem. Sajnos muszáj voltam olyan kifejezéseket is használni az utolsó telefonhívásom során, mint "fogyasztóvédelem" és "békéltető testület", hogy a problémám megoldódjon. Végül ezután jelezték hogy elfogadják a kérésemet, és az állási jogomat érvényesíthetem pénzvisszatérítéssel.

    A játékot természetesen nem bontottam ki, fóliás állapotban van, így az ÁSZF-ükben foglalt elállási feltételeket nem szegtem meg (pontosabban ezt: "Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog: lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta").

    Remélem ezzel tudtam segíteni valakinek. Személy szerint fogok még a jövőben tőlük vásárolni, mert kellemesek a boltjaik, az eladó személyzet, és szívesen megyek be hozzájuk. Itt én úgy érzem hogy a döntéshozó hibádzott, akinek foglalkoznia kellett volna a problémámmal; de nem vagyok ebben biztos, nem látok bele hogy mi történt a háttérben.
    Mindenesetre adok nekik még egy esélyt, remélem hogy többször ilyen nem fordul elő velem vagy másokkal. :)

Új hozzászólás Aktív témák