-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
PrometheusX
aktív tag
Én is ma vettem át a Persona 5 Royal Phantom Thieves Edition-t. Nagyon szép, igényes csomag, viszont a díszmaszk sajnos már törötten érkezett - ahogy nézem a műanyag tartója nagyon feszesen tartotta, és középen megroppant a maszk.
Már jeleztem a boltnak a sérülést, jelentkezem amint lesz újdonság (hátha tudok valakinek segíteni vele). Addig nem hiszem hogy fogok tudni játszani, hiszen még most van esélyem hogy kicserélek / az elállási jogomat érvényesítik (és ez nem biztos hogy összejön ha kibontom a játékot).
Több kép a csomagról ha valakit érdekelne:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
PrometheusX
aktív tag
válasz Carlos Padre #239516 üzenetére
Szerintem is. Gondolkodtam hogy esetleg megragasszam-e a maszkot, de annyira nagy a sérülés hogy nem éri meg megtartani ebben a formában (nem olyan jellegű gond hogy lepattant egy díszelem amit megfog a pillanatragasztó).
Marad a csere / pénzvisszafizetés sajnos. Néztem a launch edition-t is, rosszabb esetben lefoglaltatok magamnak egyet a steelbook miatt.
-
PrometheusX
aktív tag
válasz PrometheusX #239517 üzenetére
Sziasztok,
eléggé régi kommentre válaszolok, de csak az érdekesség kedvéért osztom meg a történet folytatását. Ha nem illik a topikba akkor nyugodtan töröljétek ki a hozzászólásomat, offba is raktam a biztonság kedvéért. Köszönöm!
Ahogy az előző hozzászólásomban említettem, felvettem a bolttal a kapcsolatot emailben ahogy a telefonos ügyfélszolgálat javasolta. Emailben kaptam értesítést hogy az illetékes munkatársnak továbbították a problémámat.
Ezután nem kaptam választ egy hétig, így következő héten felhívtam őket. Azt mondták hogy mivel nincs raktárkészleten a termék hogy kicserélhessék, jelezték a magyarországi forgalmazó felé a problémát, és folyamatban van a megoldás. Arra a hétre ígérték hogy a vezetőség felé jelzik a problémát és kapok valamilyen megoldást a problémámra (vagy egy cseremaszkot, vagy valamilyen jóváírást).
Ezután eltelt még egy hét válasz nélkül, és tegnap előtt ismét felhívtam őket hogy mi a helyzet a problémámmal, mert nem érzem úgy hogy történik bármi is. Az ügyintéző döbbenve vette ezt tudomásul. Kértem őket hogy péntek délutánig adjanak egy egyértelmű választ, mert két hetet vártam már a problémámmal, és nem született semmiféle megoldás. Megígérte hogy holnapig beszél a vezetősséggel és péntek délután fognak jelezni nekem vissza.
Tegnap érkezett a válasz a magyarországi forgalmazótól, a Cenega Hungary Kft.-től, egy teljesen általános email címről (tehát nem is direktben egy ügyintézőtől) - sajnálattal vették tudomásul hogy hibás terméket kaptam, és közvetlenül a kiadó - a Sega - tud segíteni ilyen esetekben. Belinkelték nekem a https://support.sega.co.uk/hc/en-us/requests/new oldalt hogy itt nyissak egy hibajegyet, hogy megnyithassak egy hibajegyet a külföldi forgalmazónak a problémámmal kapcsolatban.
Azonnal visszahívtam a boltot, és jeleztem hogy szeretnék élni a pénzvisszatérítési igényemmel, mert nem kaptam kielégítő választ a magyarországi forgalmazótól. Nem csak azért mert deflektálták a felelősséget, hanem azért is mert én az ügyintézést nem tudom végigvinni, és úgy érzem hogy nem is nekem kellene ezzel foglalkoznom. Egyszerűen nem látom az ügyintézés végét, egyik helyről a másikra küldtek el, és ezt így nem tudom kezelni, mert nem látom hogy lesz vége az ügyintézésemnek. A játékot pedig azóta se bontottam ki, mert nem tudom hogy mi lesz az ügyintézés vége és ne essek el a pénzvisszatérítéstől.
Azt ígérte az ügyintéző hogy beszél ismét a vezetőséggel és meglátják hogy mi legyen a megoldás.Szóval most itt tart a dolog. Remélem más nem járt így, de ha igen, akkor tanulságos lesz valaki számára ez a bejegyzés és segít neki az ügyintézésben és hogy mire számíthat.
-
PrometheusX
aktív tag
válasz PrometheusX #241903 üzenetére
Sziasztok,
sikerült lezárni az ügyintézést a Persona 5 Royal Phantom Thieves Edition PS4 játékkal kapcsolatban (törött maszk probléma).
Mivel se a bolt se a hazai forgalmazó nem tudta kicserélni a hibás kiegészítőt, és a hazai forgalmazó elküldött a külföldi kiadóhoz hogy oldjam meg ahogy tudom a problémát, ezért pénzvisszatérítést kértem a bolttól. A végén elfogadták a pénzvisszatérítésről szóló kérésemet, de egy kicsit a sarkamra kellett állnom, mert a bolt nem nagyon kommunikált velem. Sajnos muszáj voltam olyan kifejezéseket is használni az utolsó telefonhívásom során, mint "fogyasztóvédelem" és "békéltető testület", hogy a problémám megoldódjon. Végül ezután jelezték hogy elfogadják a kérésemet, és az állási jogomat érvényesíthetem pénzvisszatérítéssel.
A játékot természetesen nem bontottam ki, fóliás állapotban van, így az ÁSZF-ükben foglalt elállási feltételeket nem szegtem meg (pontosabban ezt: "Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog: lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta").
Remélem ezzel tudtam segíteni valakinek. Személy szerint fogok még a jövőben tőlük vásárolni, mert kellemesek a boltjaik, az eladó személyzet, és szívesen megyek be hozzájuk. Itt én úgy érzem hogy a döntéshozó hibádzott, akinek foglalkoznia kellett volna a problémámmal; de nem vagyok ebben biztos, nem látok bele hogy mi történt a háttérben.
Mindenesetre adok nekik még egy esélyt, remélem hogy többször ilyen nem fordul elő velem vagy másokkal. -
PrometheusX
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ismerősöméknek van egy 3 éves PS4 Slimje, ami nagyon hangos üresjáratban is, és ki kellene takaríttatni. Szerintetek a Konzolvilág megbízható ilyen szempontból? Érdemes hozzájuk küldeni kitakarításra a konzolukat vagy esetleg van velük kapcsolatban negatív tapasztalat?
Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest