Új hozzászólás Aktív témák

  • lo_jo

    senior tag

    válasz kona005 #134210 üzenetére

    Értem a csalódást és nem értem egyszerre. Ha kicsit is tisztában van valaki a ray tracing technikai hátterével és a GPU erejével, akkor sejthető, hogy nagyon nem lesz natív 4k60 ezzel az erővel, mindegy, hogy milyen vékony a szoftveres réteg a játék és a hw között a PC-hez képest. A PS5 GPU-ra köröket verő (árban és teljesítményben is) VGA-k sem képesek arra, amit vársz, pár kivételtől eltekintve.

    Szerintem a probléma forrása megint az, amit a prevgen megalapozott: egy megjelenéskor középkategóriás (nem a usereknél lévő öregedő hw-hez képest, hanem az akkori friss termékekhez viszonyítva) GPU-tól várnak mindent is egyszerre egy teljes csomagban egy közép-felső kategóriás VGA áráért. Csodák nincsenek, a nyers erőt nem lehet mindig ügyes architektúrával kompenzálni.

    Mellette ott van még a prevgen támogatása is, ami biztos, hogy korlátokat szab. Kb illik ide az evolúciós teória, ami szerint a falka sebességét mindig a leglassabb egyed határozza meg. Ha a beteg, öreg, lassú egyedeket elengedik, a falka gyorsul.

Új hozzászólás Aktív témák