-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #5400 üzenetére
Valamiért nem fogott meg a Horizon első része, de amit grafikában nyújtott az brutál volt még Slimen is. Eltudom képzelni a folytatása hogyan fog kinézni
-
#21123072
törölt tag
válasz hombre[EU] #5400 üzenetére
Én se bírtam sokáig:
"Én nem tudom, milyen hosszú volt ez a demó."
7 perc 10 másodperc, szívesen. -
VTom
veterán
válasz hombre[EU] #5403 üzenetére
szerintem is.
az UE4 techdemo minőséget már az UC4 magasan felülmúlta, 2 évvel a konzol kiadása után.
Nem csak UE létezik, és a legtöbb open world játék nem is azzal készül.
szvsz Ubisofttól elég hamar látni fogunk ilyen grafikát open worldben.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Wesder
félisten
Hàt nem tudom, ha nekem szétbsznàk a storyt akkor màr tökmindegy milyen lenne a jàték többi része, mert hiàba jó a gameplay, esődlegesen nem azért jàtszanàl a jàtékkal.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
Meg egyébként ennek a demónak a nagy durranása a Nanite volt, a többi azért valamilyen formában már eddig is létezett a játékiparban. Na most a Nanite által biztosított látványt enélkül is elérték/megközelítették volna...csak sokkal több munkával (most sem lesz minden zbrush sculp a játékban).
A másik dolog a teljesítmény,amirōl beszél. ~18hónap múlva lesz kint az "1.0 build"...és ezt pár hónap alatt dobta össze az epic egy marék emberrel,messze nem optimális hardware-software ismerettelLife, Uh, Finds A Way
-
erahurka
félisten
-
VTom
veterán
válasz hombre[EU] #5414 üzenetére
Brutális lesz a fejlődés, ha ez mind igaz. Persze trükközni gondolom még kell, felskálázás, stb. mert azért ners erőben még mindig nem olyan durvák ezek a konzolok.
De ha ilyen látvány lesz az open world játékokban, mint a demoban volt, akkor még én is azt mondom, hogy elég a felskálázott 1440p, pedig én nagy felbontásvitéz vagyokEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
zkxdn
őstag
válasz erahurka #5415 üzenetére
"Én eddig csak a játékmenetről olvastam áradozást" Énis mivel nem lehetnek story spoilerek 19ig.
A story alapvetően szerintem csak simán megosztó lesz és kész valakinek át fog menni valakinek nem. Picit a Death Stranding felé lőném be a pontokat mert a játékmenet sokkal de sokkal jobb lesz. Sry Strandingfanok -
ImACeltic
őstag
Szerintem a 2013-as UE4 techdemo-t - amiben a tűz meg jég óriás szerepel - már régen lehagytuk. A 2015-ös Arkham Knight szerintem szebb és az open world is ráadásul. Remélem 2022-ben vagy legkésőbb 2023-ban látunk UE5 techdemo szerű látványt az UE-es játékoktól.
De lehet már a PS5 eventen meglesz ugorva ez a szint, kitudja...
erahurka
Azt csak poénból mondja Zoly, legalábbis szerintem. Távol tartottam magam a spoilerektől, szóval biztosat nem tudok.Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Bluverkill
tag
Nem nem indie. Több nagyobb cégnél is dolgozot,illetve nem csak egyedül alkotta ezt a véleményt. Több kollégáját is megkérdezte. Igen Unreal enginben. Bár mondjuk máshol se fogsz ilyet látni. Ne mond nekem azt hogy szerinted a Naughty Dog-nak volt ideje ilyen szintre feljebb vinni saját enginejüket. Mert nem lehetséges. Epic ebből él. Igen ingyen adják az enginejüket de ha eléred egy negyedévben a 3000 dollárt akkor már 5% az övék. Ami nagyon sok pénz. Gondoljunk csak bele hogy 100 Unreal engine-es játék lett bemutatva csupán a gamescom-on.Amiatt láthattál körübelül úgy kinéző játékot mert 1 nem unreal használtak 2 sokkal nagyobb volt a fejlesztési idejük. De technologiailag azok se voltak a U4 szintjén.
Ez a demo félévig készült. Ami nagyon sok idő ahhoz képest hogy 7 perces volt, ellenfél nélküli.
Szinte lehetetlen hogy ennél jobb engine jelenleg létezen...legfeljebb akkor ha mondjuk van olyan cég aki szeret több milliókat elkölteni egy engine-re amit csak a saját játékaiban fog használni. Szóval hogy vissza térüljön az a pénz szinte lehetetlen. -
hombre[EU]
veterán
válasz Bluverkill #5421 üzenetére
Ne mond nekem azt hogy szerinted a Naughty Dog-nak volt ideje ilyen szintre feljebb vinni saját enginejüket. Mert nem lehetséges
Szedjük össze a gondolatainkat
Naughty Dog is also home to Sony World Wide Studios’ ICE Team, a central technology group that focuses on creating core graphics technologies for Sony’s worldwide first-party published titles, including low-level game engine components, graphics processing pipelines, supporting tools, and graphics profiling and debugging tools.Az Epicnek még fingja se volt róla mi lesz a PS5-ben mikor ōk már reszelték alá rendszert. Az Epic egy consumer friendly-public engine-t készít, nem hatékonyat...
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Bluverkill
tag
válasz hombre[EU] #5422 üzenetére
Ettől függetlenül Sony-ra ez nem helyez pénügyi nyomást. Míg az Epicnek bizony nagyon is kell fejlesztenie ezt az engine-t mert sok évig ez volt számukra az egyetlen pénzügyi forrás. Meg azért szerintem nem akkora nagy csapat lehet az Naughty Dog-nál.Epicnek persze semmi fingja se volt. De sokkal könnyebb egy olyan engine fejlesztése amiből nem látsz demokat. Mert bizony a ND enginjéből nem látsz demot így nem tudhatod milyen erő is rejlik benne. Amiatt gondolod szebbnek mert nem tudod mire lenne képes az az engine mint ahogy Unrealnek a tényleges erejét sem láttad még mert pénzügyileg hatékonynak kell lenni nem matematikailag.
-
hombre[EU]
veterán
-
Gery9112
őstag
válasz Bluverkill #5423 üzenetére
Miért ne helyezne pénzügyi nyomást? Ha jól tudom a Naughty Dog, ahogy hombre[EU] is írta, a PS exkluzívok technológiai hátterét támogatja. Pénzügyi szempontból feltételezem az a cél, hogy minél költséghatékonyabbá és/vagy gyorsabbá tegyék 1-1 cím fejlesztését. Ne csak a direkt bevételi oldalt nézd, hogy ha nincs az általam fejlesztett motorból bevétel akkor bukta, hanem azt is, hogy a későbbi fejlesztések kiadásain mennyit tudok spórolni.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Wesder
félisten
Gyanítom az igazi oka a mai event elmaradàsànak a Sega kulcstartója miatt volt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bluverkill
tag
válasz Gery9112 #5426 üzenetére
Igazad van. Viszont ahhoz hogy egy jó engine legyen nagyon sok pénzt is kell beleölni. Ha meg annyira sok pénz ölnek bele miért használ nagyon sok belsős stúdió más enginet. Persze így is sporolhatnak egy csomót de nem annyit. Mert így mondjuk 4 játék használja ezt az engine-t egy generációban. Emiatt nem helyez akkora pénzügyi nyomást a Sony-ra az hogy fejleszteni kell. Mert 4 játék használja. Emiatt úgy gondolom inkább mindegyik enginet kicsit fejlesztik. De nem ölnek bele dollár milliókat.
-
NyMRooD
őstag
válasz erahurka #5407 üzenetére
Amikor arról beszél én simán levettem a hangot és megvártam, hogy befejezze a monológját, de fölösleges volt mert most te beírtad egy általános topikba, igaz nem néztem meg, hogy mire reagáltál, de mivel meg lett kérve mindenki 1000x, hogy hanyagoljátok ezt a témát a ps4 és ps5 topikban, nem gondoltam, hogy erről, nem értem, hogy miért nem lehet ezt betartani (miért kell itt beszélgetni egy ps4 játékról, ami még meg sem jelent, és csak annyit tudunk, hogy menni fog ps5-ön is)
u.i. és nemérdekel a spoiler tag, mert meg lett mondva, hogy ennek itt nincs helye.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
nagyúr
válasz Bluverkill #5428 üzenetére
Mert minden játéknak mások az igényei, lásd az EA-nál is problémákat okoz már a "használjuk mindenre a Frostbite-ot".
Az működhet hogy egy studio, a saját hasonló játékaira fejlesztgeti a saját kis motorját, vagy újraírja amikor nagyon elavul... de több studio között ez már nem megy, vagy pedig csak akkor ha hasonló játékot készítenek.
Ahoz meg hogy mindenre jó motort csinálj, külön cég meg rengeteg pénz kell... nem véletlen hogy kb van a Unreal Engine és ki is fújt...
Részben esetleg a Cryengine, de azt jóval kevesebb játék használja és azok is eléggé hasonló stílusúak (pl vagy FPS vagy TPS max).[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Gery9112
őstag
válasz FollowTheORI #5430 üzenetére
Pontosan, a Frostbite tökéletes példa. Az az engine a DICE kezei között tökéletes a grandiózus, többjátékos háborús harctér kialakítására. DE! meg lehet nézni milyen problémákba ütköztek más stúdiók amikor nem multiplayer FPS-n dolgoznak.
"Seemingly, the major issue with Frostbite is that it was an engine built for a specific purpose: first-person shooting and multiplayer. The problem is manyEA games obviously aren't first-person shooters: BioWare builds RPGs, Ghost Games makes racing games, and Madden and FIFA are sports sims.
For Dragon Age: Inquisition, BioWare had to create a dialogue system within Frostbite and make an animation system for dogs and horses, but Frostbite could only animate bipedal creatures. For Need for Speed Rivals, Ghost Games had to rework Frostbite's streaming system to accommodate the speed at which its cars could move."[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
hombre[EU]
veterán
válasz FollowTheORI #5430 üzenetére
Ahoz meg hogy mindenre jó motort csinálj, külön cég meg rengeteg pénz kell... nem véletlen hogy kb van a Unreal Engine és ki is fújt...
Az Unreal se az. Pl. a Bend-nek (DaysGone) elég komolyan bele kellett nyúlnia,mert az is egy módosított UE4. Tudjuk,hogy pl. nincs kétkerekū vehicle system a motorban és nekik elég fontos volt
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Gery9112
őstag
válasz hombre[EU] #5433 üzenetére
Imádom az ilyen kis belsős infókat 1-1 fejlesztésnél. Laikusként azt gondolná az ember, hogy x vagy y enginnel csodát lehet művelni és menet közben derülnek ki a dolgok, hogy hát igen valóban....csak a fejlesztőknek most olyan dologra van szükség a játékukhoz, amit az engine nem támogat alapjáraton.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
_drk
őstag
válasz hombre[EU] #5400 üzenetére
Multiplatform persze.
De azaz általános, nem az uncharted 4.De ezeket a demokat én mindig gyűlöltem mer tök kamu az egész. Ezt így oldják meg, azt úgy oldják meg, játékban meg 4 év múlva meg ilyesmi de abból is inkább a gameplay trailer.
De amúgy meg ez tök szubjektív. Valaki szerint a Death Stranding is csúnya, szerintem meg az eddigi egyik legszebb...
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Petya2900XT #5446 üzenetére
Devkitnél nem igazán foglalkozik vele senki, csak az a lényeg, hogy jó legyen a hűtés. A retail változatnál már más lesz a hűtés, nyakamat teszem rá, hogy ugyanúgy egy ventis lesz, mint PS3-nál, PS4-nél.
Live-Die-Respawn
-
hombre[EU]
veterán
válasz Petya2900XT #5446 üzenetére
De,ha ebbōl leáll 1 akkor még mindig mehet tovább
Egyébként, ahogy oric írja, a retail más lesz. Itt az airflow-n van a hangsúly nem a ventik számán, de lehet még az is változikLife, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Nyereményjáték!
Újabb játékkulcs került felajánlásra opr jóvoltából, és ez alkalommal is játszani lehet érte!
A játék egy külön topikban zajlik, ott lehet leadni a feltett kérdésekre a helyes válaszokat. A szabályok és a kérdések az összefoglalóban olvashatóak.
Jó játékot és sok szerencsét mindenkinek!
A felajánlást pedig köszönjük opr kollégának!<-ƘƘ->
A topikban tilos hirdetni!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Fűnyíró topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Steam Deck 512GB + 256 GB
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Playstation 5 lemezes,19 ho garanciával + Cod mw2
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel