Új hozzászólás Aktív témák

  • NyMRooD

    őstag

    válasz Wesder #5600 üzenetére

    Miért szúrnák magukat tökön? A saját vagy third-party engine-be csak egyszer kell implementálni a gyors ssd-k kihasználását, onnantól kezdve az ezzel az engine-el készített játékoknál szvsz nem fog (sokkal) több energiát felemészteni mint mondjuk a +2 TFLOPS-hoz való hozzáigazítás. Meg világosan elmondta a Sony is (meg voltak erről pletykák is), hogy kikérték az új gép fejlesztése közben a fejlesztők véleményét, így valószínűleg szóltak volna nekik ha ezt az irányt hibásnak/fölöslegesnek találnák. Szvsz max az indie stúdiók nem fogják kihasználni.

    Szvsz felesleges találgatni, vitázni a témában, itt senki sem foglalkozik AAA játékok fejlesztésével így nem hiszem, hogy bárkinek is jelentene bármit is a véleménye (beleértve az enyémet is). Egyébként a konzol megjelenéséig úgy is ki fog derülni, hogy mennyire használják ki a third-party stúdiók.

    PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

Új hozzászólás Aktív témák