Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz ImACeltic #70881 üzenetére

    100+ óra unalmas content vs 10-30 óra izgalmas content. Én az utóbbira szavazok. Nálam mindig a legnagyobbat a rövidebb nem elnyújtott játékok ütöttek, mert volt bennük egy dinamika a játék végéig. Én az Odyssey-t már úgy vittem végig hogy a játékot a hátam közepére kívántam. Borzasztó rossz volt a story és az összes párbeszéd már-már a cringe/kínos szintet súrolták.
    Most is játszogatok a Valhalla-val, de semmi olyan nincs benne a világon és a zenén kívül ami említésre méltó lenne. Ugyan az mint az előző része, csak más történelmi helyzetbe átrakva... Nekem senki ne próbálja beadni hogy ez jó játéknak számít. Maximum egy erősen közepes. Egy jó játék ott kezdődik mint amilyen a Plague Tale vagy a Hellblade, mert ugyan vannak hibáik, de tudnak olyan szórakoztatóak lenni a játék végéig, hogy a rövidebb play time miatt kárpótoljanak. Nem kell mestermű szintre csiszolni ahhoz hogy tényleg JÓ legyen egy játék, csak kell neki egy értelmes story és hozzá olyan szereplők, akik nem csak azért vannak a játékba rakva hogy quest-eket adjanak a játékosnak aztán el vannak felejtve, mert egy másik zónában lesz egy másik npc aki ad egy ugyan olyan semmilyen questet mint az előző.

    Nem akarok én megbántani senkit, mert az nagyon távol áll személyiségemtől, de ne nevezzük már azokat a játékokat jónak, amik a közép mezőnyben vannak már hosszú évek óta. Az Ubisoft játékoknak csak annyi értelmük van, hogy jó sok órát beléjük lehet tenni, pont. Ezen felül semmivel nem lesz gazdagabb az aki ezeket végigjátsza, mert semmi tartalma nincs az egésznek. Kb egy száraz töri könyv az egész, amit csak a szép képek miatt lapozgat az ember.

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák