-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
Steady74 #119544 üzenetére
Tegnap toltam egy kicsit online, for fun, semmi komoly rákészülés, és most először láttam ezt a jelenséget, amit említettél. Viszont az okát nem igazán értem, én sosem vezetek így. Itt egy tegnapi gameplay hogy az állításomat igazoljam, a teljesítményemet ne nézd, az a legrosszabbjaim közül való: [link] Vagy amit ProEvoFan kolléga említett meg aranyosan: [link]
Én arra gyanakszom, hogy valami net lag dobálgatja/rángatja azt az autót, de lehet tévedek.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
Adee_91 #119576 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Kontrollerrel, igen.
Nem mostanában volt már, de egy-két órát biztosan gyakoroltam, amíg megtapasztaltam a járgány tulajdonságait, hogy hol vannak a vizes foltok a pályán és hogyan megy a száraz ív. Onnantól kezdve próbálkozásról próbálkozásra csipegettem le a tizedeket, mígnem meglett az arany. Ezzel elégedett is voltam, aztán ProEvoFan kolléga segítséget kért tőlem, és csináltam neki egy újabb kört (ezt látod a videón), akkor megvertem a saját rekordomat.
Meglesz az, gyakorolj, tapasztalj, próbálj a határon autózni amennyire csak tudsz.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
Szabi® #119777 üzenetére
Azt kellene megérteni, amit számtalanszor elmagyaráztunk már: pofára, vélemény és nézeteltérés miatt nem lehet törölgetni, meg tiltani (még csak ideiglenesen sem). Ez akkor lehetséges, ha az ÁSZF megsértése egyértelműen felmerül, és bár hiába rohadtul gyerekes és hangulatromboló ami tegnap óta (meg legyünk őszinték, ami általában) itt folyik, ez még nem az a szint ami intézkedést igényel. A hivatkozási alap jó, de nem ilyen fekete-fehér a dolog.
Az más kérdés, hogy nekem mi a véleményem arról ami itt folyik, és azokról akik csinálják a fesztivált, meg hogy én szigorúbban kezelném ezt a dolgot. A legjobb, amit tehettek a közösség résztvevőjeként, hogy a viselkedésetekkek kizárjátok annak a lehetőségét, hogy balhé legyen - ne üljetek fel a provokációnak. Minden másra meg figyelünk mi.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Need for Speed Unbound Official trailer: [link]
Megjelenés: 2022.12.02
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
cross56 #120019 üzenetére
Nekem is bejön. Tetszik az újító szándék, ötletes ez a rajzfilmes, underground art style a karakterek és az effektek esetében. Ha ehhez még hozzácsapnak egy jó kis illegális versenyzős, bandaháborús sztorit a fiatalokkal, akkor az eredeti Most Wanted óta (jó, igazából a Shift 1-2 óta) ez lesz az első NFS ami érdekelni fog.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Na ezt nektek kételkedők, tessék, itt az igazság: [Rahedli Silent Hill játék keszül, ráadásul EGYSZERRE]
Abandoned is az lesz!!44négy
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
undercover #120231 üzenetére
Nem lehetetlen!!
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Ez az esély rá:
Hivatalos Facebook oldal és a posztban lévő link (hivatalos weboldal).
VÉGRE VALAMI TÖRTÉNIK![ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
NEM NEM NEEEEM NEM NEM, ILYET NEM JÁTSZUNK!!!
Ui.: De ennek a cuccnak egyébként fix, hogy semmi köze nem lesz Kojimához. A weboldal meg a Facebook page is a Konamié, ők meg szerintem egy életre szakítottak az öreggel. Ez a cucc valószínűleg a Bloober Team féle Silent Hill 2 remake lesz, vagy ez IS, és még egy tonnányi Silent Hill bejelentés, amit pletykáltak korábban.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Az attó' függ. A Bloober kezében nem feltétlen van rossz helyen egy Silent Hill projekt, bár kicsit szkeptikus vagyok, mert a lengyel csapat inkább a walking sim type horrorokban jó, hanem a puzzle-ös, survival harcrendszeres horror játékokban. Ha a Konami nem egy zs kategóriás csapatnak adja ki a (fő)projekteket, mint ahogy tették anno a Homecominggal is, akkor talán nem lesz gáz. A Downpour nem volt rossz, (de jó se) a cseh Vatra művelte.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Értem abszolút amit mondasz, lehet ez nagy bukó is, persze. Viszont azért remélem azt, hogy ha Resident Evil szériának sikerült feltápászkodnia a földről, akkor a Silent Hillnek is fog. Már ha a Konami nem megint pachinko szintben gondolkozik, bár a jelek egyelőre nem erre mutatnak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Kiszivárogtatta minden fontos Silent Hill bejelentését a Konami, több játékot is kapunk
● Silent Hill 2 Part 1
● Silent Hill: Ascension (új rész)
● Return to Silent Hill (film)
● Játszható teaser: Silent Hill: The Short Message (lehet már mától játszható lesz?)Ha a kép nem fake, és tényleg a Bloober csinálja, akkor egyik szemem sír, a másik nevet.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
erahurka #120931 üzenetére
Ez az egyik problémám - tartalmas, komplex játékról beszélhetünk az eredeti Silent Hill 2 esetében, de 6-7 órás játékidővel rendelkezik. Emiatt felmerül, hogy mi a fenének kell részekre bontani, amiből meg az következne, hogy remélhetőleg nem tolják tele olyan tartalommal, ami nem hű az eredetihez.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Gran Turismo 7 - October update
Új autók:● Maserati Merak SS '80
● Mazda Roadster NR-A(ND)’22
● Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73
● Nissan GT-R Nismo GT3 ’18God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Ezek az ökrök egybe kitolták a videót... #Komami
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
KaitouP #120926 üzenetére
Na jó... most a Konami betolt egy rahedli Silent Hill projektet nagy fellendüléssel, de a háromnegyed órás bemutatóból egyáltalán nem az jön le, hogy értenék azt, hogy a Capcom hogyan támasztotta fel a Resident Evil szériát.
● Silent Hill 2: Úgy néz ki, nem lesz részekre bontás (de timed exkluzivitás igen, amit hülyeség is lett volna a Sony részéről nem nyélbe ütni), de könyörgöm... Bloober. Semmi közük az eddigi játékaik alapján a Silent Hillhez. Miért ne lehetett volna az eredeti japán gárdát összeverbuválni? James ráadásul hülyén néz ki, a szinkronja is ratyi, váll feletti kamera lesz... nem vagyok meggyőzve. Egyáltalán.
● Silent Hill: Townfall: Új játék, megint nyugati csapatnak kiszervezve. M I É R T? Japán horrort kérünk.* Persze egyelőre semmit nem tudunk róla, de maximum Downpour szintű cuccra számítok.
● Return to Silent Hill: Film, a második részt feldolgozva. Hivatkozik a muksó arra hogy mekkora siker volt az első film - hát nem palikám, nagyon nem. Szódával elment. Minek is ez tehát?
● Silent Hill: Ascension: Megint valami olyasmi, ami totál idegen a szériától - real time közösségi experience. JJ Abrams. Mi ez, minek?
● Silent Hill f: A fenti csillagocska erre a címre értendő. Vadiúj, JAPÁN Silent Hill a Higurashi no Naku Koro ni (When They Cry) mangakájától. A visual novelt/animét illik ismerni a horrort szeretőknek, baromi jó cucc (műfajában szerintem kult), érződött az egész traileren egyébként, hogy ki dolgozik a játékon. Ez egy jó irány lehet, szemben a nyugati csapatoknak kiszervezett szarságokkal.
Nem drága Konami, ez így nem fog menni... tudom, ne legyünk előítéletesek, meg várjuk meg hogy mit hoztok, de úgy érzem, nem kellett volna anno Kojimát elengedni, legalább addig, míg megteszi az első lépést a széria feltámasztásáért.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
zkxdn #120958 üzenetére
Az Observert a Bloober csinálta, a Townfall fejlesztői pedig a NoCode (skót csapat), ők a Observationt csinálták. (Így nem csoda hogy összekeverted.) Mást azt hiszem, nem mutattak fel eddig.
Az SH2 Remake kamera szöge esetében persze evidens, hogy nem lehet a régi fix kameraállásos rendszert eladni, de abban sem vagyok biztos hogy a váll feletti a legjobb.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
Hát a gyalázatos Survive után már nem csodálkoznék semmin a Konami részéről, és a tegnapi Silent Hilles tervek bejelentése sem győzött meg arról, hogy a cég tisztelettel fordulna a Silent Hill cím, és a rajongói felé - és ha efelé nem, akkor a Metal Gear felé sem fog.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
WhiteWalker #120965 üzenetére
Ahogy fentebb megindokoltam, a második rész a legnépszerűbb az összes közül, nem véletlenül ehhez nyúltak. Másrészt, az első még régebbi játék, több munka lenne a remake-kkel. Nekem a több játék bejelentése ellenére nen úgy tűnik, hogy lapátolni akarja a szériába a pénzt a Konami.
Ellenben ha a mostani projektek sikeresek lesznek, akkor tuti, hogy előkapják az első részt is.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
Jazz^ #120970 üzenetére
A Bloober jó játékokat csinált, de nem túlélő-horrort, ahova kell combat rendszer is kell, ráadásul okosan, mint ahogy az eredeti Silent Hillekben is tették. (Esetlenül mozogtak, nehézkesen, mert nem katonák.) A puzzle elemekről nem is beszélve. Ezzel a Bloobernek nincs tapasztalata, mert nem ilyen játékokat csinál, hiába psychological horrorban utaznak.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
lo_jo #120969 üzenetére
Nem a földrajz miatt problémás az hogy nyugati stúdiónak van kiadva a munka, hanem az, hogy a japán horror szellemiségében más, mint a nyugati alkotások - melyek ettől nem rosszabbak, csak más hangulattal bírnak. Természetesen ettől még a Konami a ludas, ezzel maximálisan egyetértek, a cím jogai náluk vannak, és az ő felelősségük az, hogy mit kezdenek vele.
A Silent Hill f az lehet egyedül olyan majd, mint amilyet szerintem egy ilyen cím érdemel.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
ldave #121001 üzenetére
Sok tényező alakíthatja úgy a dolgot, hogy mennyire lesz jó vagy rossz, de szerintem nagyon fontos szempontnak kellene lennie annak, hogy egy nagymúltú, és méltatlanul kezelt, majd újra felélesztendő széria új tagjait olyanok fejlesszék, akiknek van is némi közük ahhoz, amihez nyúlnak. Jó példa akadhat, de akad szar példa is, utóbbi talán több mint előbbi. Láttuk, mit műveltek a The Room után a szériában (Homecoming, Shattered Memories, Downpour, Book of Memories).
Nem tudom most hosszabban kifejteni, de olvastam egy remek véleményt, és az enyém is hasonló hozzá - hogy miért nem jó a Konami által kitűzött irány: [link]
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
ldave #121016 üzenetére
Ha nem akarod megérteni, hát nem akarod megérteni, lelked rajta. Továbbra sem az a lényeg, hogy azokból az időkből hányan dolgoznak a Konaminál. Nem arról van szó, hogy mindenáron az eredeti játékokat fejlesztő csapatnak kell minden új Silent Hill játékkal foglalkozni. Capcomnál sem az eredeti arcok ülnek már, Shinji Mikami sincs már ott, sok év baszakodás után mégis rájöttek, hogy tucatszarok kiadásával csak süllyed a széria, a gyökerénél kell megfogni, és újraépíteni azt. Sikerült nekik. A Konamin nem látszik ez az akarás, és hidd el, ez meg fog látszani a bejelentett játékok nagy részén. Egyébként meg ez olyan, mintha Kojima nélkül akarnál Metal Gear Solid játékot csinálni, kiadva a munkát a B kategóriás cseh csapatnak. Csak az SH esetében nem egy személyről beszélünk, ami az egész "atyja".
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
Topikgazda
válasz
RangerFox #121034 üzenetére
Nem értek egyet. Gameplay-t sok mindenről látunk, akkor jól néz ki, aztán a teljes játék esetén derül ki, hogy nem is olyan a végtermék, mint amilyennek bemutatták.
Továbbá a Silent Hill 2 az egy kész játék, elejétől a végéig. Kult cucc, ikonikus darabja nem csak a szériának, de a zsánernek is. Nem kell hozzányúlni, sokkal veszélyesebb elbaszás szempontjából, mint alkotni valami újat - f. Utóbbiról pont eleget tudsz, ha tudod, hogy ki az ryukishi07.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ukrajnai háború
- EAFC 24
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...