-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
elder troll
senior tag
válasz Mezcal #150219 üzenetére
A gyári kontrollerre utaltam, sokszor olvastam a "kar" kifejezést ezen fórumon.
Bár most megnézve a hsz-eket, inkább az analógra utalt. -
Mrdevil
addikt
válasz Mezcal #150675 üzenetére
Nah pont ezek jöttek le az uccsó kiadott gameplay videóból, akkor döntöttem el abban a pillanatban, hogy nem veszem meg. Nekem majd egy jó kis dirt 3.0 kellene, a kettőnek még mindig durva a grafja kB mai szemmel is. Meg tetszenek abban a heti, havi, napi feladatok, autók gyűjtése, stb, van tartalom.
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz Mezcal #151179 üzenetére
De az általad említett 2 év még le sem telt, nálad valami más lehetett...
2022.október 13-án indult Magyarországon a program.
A pénz megmarad, a pontoknál van csak lejárati idő.
Ha belemész az app-ban a pontelőzményeknél írja is ha rányomsz valamelyikre, hogy mikor jár le.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
Moby
addikt
válasz Mezcal #151258 üzenetére
A Dead Space és Callisto között sok a hasonlóság
Ez nem akkora csoda, ugyanaz a személy áll a két játék mögött (Glen Schofield), míg előbbinek a producere, utóbbinak a rendezője volt. Ők szerettek volna további folytatást csinálni a DS-eknek, csak az EA beszántotta a Visceralt, a DS jogai meg ottmaradtak az EA-nél, így csináltak egy olyan DS játékot, ami pont annyira hasonlít az eredetihez, hogy még pont nem veri ki a biztit az EA jogászainál. Látva ezt a hitvány Callistot tökéletes döntést hozott az EA, amivel mostanra annyira egyetért Schofield is, hogy már le is lépett az általa a játék elkészítéséhez verbuvált stúdiótól.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Mezcal #151279 üzenetére
Most beletettem 2 órát, de az előző hozzászólásomban [link] lévőkből semmi nem lett kijavítva. Ugyanúgy akad helyenként, screen tearing, frame pacing probléma van.
A Digital Foundry ránézett a PC verzióra és ugyanezek vannak ott is (sőt lehet rosszabb). Az RTX 4090-en felskálázott 4K felbontáson rosszul fut [link].Megnéztem több országot. Egyes országok szinte megkülönbözhetetlenek, nem karakteres a látvány, nincs akkora különbség. Az évszakok szinte semmit nem csinálnak, pl. egy téli Észtország nem lesz havas, gyakorlatilag mintha nyári lenne.
A két havas helyszínnél nincsenek évszakok, egyik a svéd, másik nem jut eszembe.Új bugok amiket észrevettem: A bírók lebegnek a föld fölött, szakasz végén eléggé látványos, a menüben előttem töltődnek az autók textúrái, a főmenüben kijelölt menüpont nem egyezett a kijelölt menüpontban található almenükkel. Tehát pl. a time trial volt kijelölve, de a quick play almenüit láttam, vagy fordítva egy verseny után.
Time trial módnál megkérdezi hogy száraz vagy nedves szakasz legyen, de a svéd szakaszokon, ahol csak hó van nem lehet száraz. A másik hogy itt át sem lehet rakni szárazról nedvesre, tehát az egész választó képernyő a két havas országban értelmetlen, mert nincs választási lehetőség.
Az autót egy bokor vagy egy kaktusz úgy állítja meg mintha falnak menne, az autó törés kritikán aluli, pl. ajtó, motorháztető leszakadás animáció gyenge. Az eső és hőesés effekt szintén nagyon gyenge, külső nézetben vicc az erős hőesés.Unreal Engine 4-re váltottak a saját "EGO" játékmotorjukról elvileg amiatt, hogy a hosszú szakaszok bekerülhessenek. Gondolom sem ez, sem az nem segített, hogy az EA-hez átkerültek.
-
LeventeV
senior tag
válasz Mezcal #151306 üzenetére
Azt nem értem, hogy a PS5 és Xbox verziók miért az 1.2-es verziószámot viselik.
Eltérnek a verziószámok konzolon és PC-n, vagy mi tényleg csak az 1.2-t kaptuk és majd jön az 1.3 konzolos változata, vagy maga a poszt hibás és 1.2-t kellett volna írjanak.Esetleg még azt el tudom képzelni, hogy az 1.2 a közös fixeket tartalmazza, az 1.3 pedig erre építi a PC specifikusakat. És akkor konzolon a következő javítás 1.4 lesz.
Mindenesetre ebből a játékból nem lesz DR 2.0 úgy érzem.
Arra vagyok kíváncsi, hogy évente jön-e új rész, vagy egy ideig ezzel leszünk?[ Szerkesztve ]
-
LeventeV
senior tag
válasz Mezcal #153016 üzenetére
EA WRC is tud meglepően jól kinézni és a WRC Generationsben is vannak fúrcsaságok. Én tartom magam ahhoz, hogy nem ég és föld a különbség 60 FPS mellett a két játék között és az EA WRC fizikája inkább maga felé billenti a mérleget.
De ez szubjektív vélemény, nem végeztem Digital Foundry szintű méréseket. WRC Generationsben megálltam 50 óránál, EA WRC-ben most vagyok kb 25-nél, de érzésre 50-nél több lesz benne.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Mezcal #153017 üzenetére
Generations nem próbáltam, de az EA Sports WRC-hez képest szerintem szebb a Dirt Rally 2.0. Karakteresebb látványa van, erősebb atmoszférája. [link]
Az újabb WRC-k nekem mindig sterilnek tűnek látványra. Az igaz, hogy szűkebb látótér van általánosan, de szerintem ami közel van részletesebb, a növényzet, az erdő sűrűsége, sokkal több néző. A navigátor elég "lelkes" volt a Dirt-ben, Phil Mills [link] , aki Solberg navigátora volt. Az újban mintha egy robot olvasná fel.
Ami lényeges, hogy technikailag a UE4 játékmotor miatt az új WRC-nél történt visszalépés, amit írtam is korábban, hogy az árnyékokkal probléma van és a tükröződésekkel is. [link] Konkrétan mintha oda lenne rajzolva a kocsi, nem fut a pálya tükröződése a csomagtérajtón. Az autó alatt gyakorlatilag nincs sötétebb, a gumi tövében is ugyanolyan világos van. Emiatt olyan mintha lebegne.
Száraz aszfalton, napos időben jön ki nagyon, hogy mennyire steril, amikor nedves úton mész jobb. Hó eséssel/képernyő effectekkel sem vagyok elégedett, mint egy analóg adásnál amikor elmegy a jel, olyan "hangyás". Mintha mindenen átesne a hó. [link]A sok kis részletről nem is beszélve, amitől élethű lesz egy játék. Nekem sok új játéknál úgy tűnik, hogy a megnövekedett fejlesztési idő és pénz ellenére rosszabb minőséget kapunk olyan stúdióktól, akiktől régebben minőséget szokhattunk meg. Gyanús, hogy sok helyen azok a fejlesztők akiktől a jó játékokat kaptuk eljöttek onnan, akiknek ez nem csak munka, hanem szenvedély is volt egyben.
-
Sefter
veterán
válasz Mezcal #154926 üzenetére
Tehát minden cím natív 1080p volt?
Ugyan, 900p-ben ment a játékok nagyja…Mike
ok, akkor mi ez a sok bug meg 30fps
Régen miért tudtak rendesen összerakni egy snes/sega játékot úgy, hogy mikor kijön, az első hónapban ne “bughalmaz” legyen?[ Szerkesztve ]
Psn ID: sefter_hun
-
markknight
veterán
válasz Mezcal #155234 üzenetére
Sajnos akármekkora nagy GTA fan vagyok, külön a PS5 verzió egy lehúzás. Ezt nem lett volna szabad így, ilyen áron bejátszani. (mondom én, aki ingyen töltötte de mások megvették, őket képviselem )
Kendek: Én nem így emlékszem rá. Nekem megvolt a PS4-es változat és vagy 12 vagy 8 ezret kellett érte kb fizetni mikor akciós volt. Persze az online részt meg tudtad venni potom pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
frankdelgado
őstag
válasz Mezcal #158771 üzenetére
A magam részéről nem mondanám totális bukásnak se a gears, se a halo sorozatot, a gearssal még évek multán is kíváló hordázásokat tudunk összehozni a haverokkal ugyanígy a Haloval is alkalomadtán.....
Amúgy meg a STALKER meg az új Indiána Dzsonsz azért ad okot némi reményre. A szomorú inkább az, hogy nem az xbox zárkózik fel a sanyihoz, hanem az utóbbi csúszik vissza az előbbihez... és azért a nagy ps4-es játékdömping után ez sovány. Persze sony póniként meg kell védened az imádott műanyag darabodat, ez nem is vitás.Én mindenesetre nem csüggedek hisz évekre való játéktartalékom van, jelenleg is teljesen jól elvagyok a LoU part 1el és másodszori (immár remaszterelt kiadásában) végigjátszásra is kíváló.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen