Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Épített. Vettünk egy nyers blokkot, bátyám autószerelő, kb fél évig dolgoztunk vele, az alap öntvény köré építettünk gyakorlatilag.
A végén csináltunk egy mérést és számítást, így jött ki. Át is lett papírozva, igaz, nem sima műszaki árában, de legális.But who is watching the guardians?
-
Ed3r_X_
nagyúr
"Nyilván ha egy autó szét van rohadva, akkor mindegy, hogy milyen márka..."
Kb ez a véleményem nekem is. Ha 90-100-zal ütközöl, szerintem egyikből se szállsz ki élve.
Mondjuk a légzsák nem tudom mennyit számít, nekem a 16V-ben már volt. Anélkül ma nem ülnék autóba, lehet bármilyen olcsó is.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
nagyúr
-
nagyúr
-
csibe1
addikt
Viszont ha a marha pont akkor csúszik meg amikor melléd ér, mert szerinte hóesésben, éjjel a legjobb tolni neki akkor esélyed sincs bármit csinálni.Hiába mész 70-el vagy akármennyivel, már esélyed sincs lassítani, csak arra eszmélsz, hogy a kocsi bal elejének annyi, és nyíltak a lufik.
Utána meg örvendezel, hogy túlélted másnak az idiótaságát, és beírod az új szülinapodat a naptárba.(#93) Napfénysüti
Az Integra Type R is 180 lovas volt 1.8-as blokkal. Azt nem tudom, hogy ugyanaz-e a két blokk.
Most néztem, hogy a hahun az Integrát 190 lovasnak írják. [link][ Szerkesztve ]
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Reaper
őstag
Daihatsuból csak Charadehoz volt szerencsém, de az egy elég ócska valami volt még a Suzukihoz képest is. Egyébként nekem tetszett a beltere, normális fekete, bár bakelit kemény műanyagok, értelmes elrendezés. A vele egykorú Focusok girbegurba középkonzoljától én pl rosszul voltam, amikor láttam. De ez izlés kérdése
Kemény volt a futómű, de nem éreztem pattogósnak annyira. Mondjuk 4 KYB gátlót raktam a gyáriak helyére, mert azokkal tényleg sokszor "belibegett"
Nagyon hálásan vezethető autó volt, pontosan jelzett, hogy hol a határ, viszont a gumikon nem volt szabad spórolni, mivel elég aprók. Bár a gyári felnire asszem a 155 helyett felment valami 165 is, de erre már nem annyira emlékszem.
A csomagtartó is sokat látott nálam, volt benne nekem is kisméretű tégla hordás, de el tudtam vele hozni egy Praktikeres üvegasztalt is Csak ne lett volna olyan szűkös a nyílása.Nemtom látszik-e másnak is, nekem még archivban itt van a zöldsárkány hirdetése, szerintem szép beltere volt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
Asszem erről a swift-ről írták azt, hogy meglepően kemény a gyári futóműve is, de egyszerűen valami mágikus / mesteri az, hogy ilyen kemény futóművel ilyen rossz úttartása legyen egy autónak - mindenhol elpattog és ugye gumi sincs rajta a mérete miatt...
Nem nagyon válaszolgattam senkinek, mert úgy vagyok vele.. rájuk hagyom, "igazad van barátom" mondjon mindenki amit akar...
De most válaszolhatnékom van
Szóval igen, ebben tényleg egyet értünk... Katasztrófális az úttartása... Mondom úgy hogy évek óta 130-al pályázgatok sok száz (van hogy ezer) km-eket, és lám itt az autó és teszi a dolgát, nem borult árokba meg ilyenek.. ha kicsit fúj a szél, max 80 és kész...
Viszont Igenis van tapasztalatom sok-sok másik autóval... a gond az hogy sok "fanyalgó" leszóló, beszóló" fórumtárs az ezres full fapad Suzukiból indul ki... egy ilyen felszereltségű autó teljesen más Suzukis berkeken is belül... Aki megnézte, beült, más véleménye lett róla... persze továbbra is mondom, helyén kell kezelni a dolgokat...
Leírtam a tapasztalataimat, Ezt az infómat vagy elfogadják, vagy nem.. de én nem fogok szembe menni senkivel sem -
Reaper
őstag
Bár az enyém '98 volt, de elektromos tükör és ablak nekem is volt, meg könyöklő, meg óra (szerintem az minden ázsiai vasban volt egykoron )
A sípolás ugyanez, de én mondjuk kiszedtem a csipogót, mert idegesített, hogy nem lehet rendesen zenét hallgatni nyitott ajtónál, amikor mondjuk várok valakire.
Hát igen, az 1.6 az tényleg jó lehetett 100+ lóval meg igen, a tárcsafék is jó dolog (nem is értem, még a nagypolákon is volt, ebben miért nem)
Az üveggel nyíló hátsó ajtó meg a legjobb dolog a világon, nem is értem miért nincs manapság sem minden gyártónak.
Mondjuk tényleg meglepő, hogy mi mindent beleraktak, a Charade után nem néztem volna ki belőlük -
bambano
titán
1. miért, egy jobban felszerelt vectrából átülve melyik swift nem full fapad?
2. de, van. ha választanom kell a sport swift meg a haver által összerakott j astra között, az astra kilométerekkel nyeri a menetet. meg ugye a két miller megtakarítás
3. hát ezt mondjuk én se értettemmazdát akkor fogom számításba venni, ha eljutnak oda, ahol 1999-ben az opel astra g állt: hogy tudnak rozsdamentes kasztnit gyártani. jelenleg ennek a feltételnek nem felelnek meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
Igen, a swift sport nekem is nagyon tetszik, de ez a sporolasra utalo nyomok... Ez mar regen nem az, hogy latod vagy nem latod. NVH-ban erheto tetten a dolog leginkabb, meg kenyelemben, helykinalatban.
Szoval az van, hogy szerintem is zsenialis autok a kis suzukik, en meg a regi swiftet is szerettem, de azert azt latni kell, hogy nem egy kavehaz a nagyobb markakkal, nem veletlenul kerulnek azok ketszer annyiba. Persze, nyilvan nem adnak ketszer annyit, tehat kizarolag racionalis fejjel nezve nem erik meg a felarat, de kizarolag racionalis fejjel nezve meg mar a swift sport sem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Én is japán autós vagyok alapvetően. De akkor japán oldalon maradva swift vs corolla, vagy vitara vs rav4. Nem egy kávéház. Cserébe árban sem. Ár-értékben jobb a suzuki? Naná! Viszont azt is látni kell, hogy jóval többet is kapsz a jóval több pénzedért, még ha nem is feltétlenül arányosan többet.
Mazdát nem írom, mert ott bambano kollegával értek egyet. Majd akkor veszem autószámba, ha képesek olyan autót gyártani, ami nem rozsdásodik hulladékká egy év alatt. Vagy kettő alatt. Vagy 10 alatt... Amit amúgy a konkurencia már 20 évvel ezelőtt is rutinból oldott meg. Pedig kár érte amúgy, mert gyönyörű autókat csinálnak, szívómotorral, manuális váltóval, amolyan utolsó mohikánként. Ha nem rozsdálna annyira, nagyon rá tudnék kívánni egyre.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bambano
titán
nem volt olyan állítás, hogy a haver autója full extrás. az volt az állítás, hogy normálisan összekattogtatott.
mivel kevesebb egy suzuki mint egy astra? például azzal, hogy suzuki. de ezt is írtam már. de megpróbálom más típusokkal: a suzuki a trabant, az astra meg a lada. beltérben nincs nagy különbség? az ignác egy tejfölös pohár minden tekintetben. vagyonőrben szoktam ülni, az is gagyi (oké, a vagyonőr se egy mai csávó)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
opr
veterán
Nagyon nehéz ezt írásban így átadni. Ülj be egybe, próbáld ki, meg fogod érteni.
Amúgy is fun tud lenni egy ilyen kör.
Szépen járd végig ki mit ad, érteni fogod.
Japán vonalon tegyél egy olyan tesztvezető kört egy hétvégén, hogy suzuki, nissan, toyota, lexus.
Érezni fogod a különbséget minden egyes átülésnél. Hogy lesz-e akkora a különbség, hogy értelme legyen a sokszoros árnak? Dehogy lesz. De az, hogy lesz különbség és érezni fogod már az első pár száz méteren, az is biztos."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Abban még nem ültem, suvokat őszintén szólva nem szeretem, én sedan (esetleg egyterű) párti vagyok, számomra az néz ki (és viselkedik) úgy, mint egy autó.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bambano
titán
persze, van benne valamennyi sznobság is, meg hírnév alapú döntés is, de nem ez a mérvadó.
mitől jobb egy autó, mint a másik. direkt a vectrát hozom ellenpéldának, mert ott markánsabb a különbség.
1. méret. minél hosszabb egy autó, annál kényelmesebb vele nagyobb sebességgel utazni. a nagyobb itt 90km/h és felfelé. jelentős komfort különbség van két autó között, ha nagy a tengelytáv különbség
a méret úgy is számít, hogy 187 centivel és 135 kilóval akármibe nem ülhetek bele, mert lehet, a tűzoltók vágják le rólam.
2. futómű, azon belül is a hátsó. az olcsóbb autókban hátul merev tengely van, a jobbakban legalább valami extrás (pl. az újabb astrákban panhard rudas, z tengelyes vagy watt kitámasztásos, ki hogy hívja). a vectrában független hátsó kerékfelfüggesztés van. a gyerekem rendszeresen rosszul volt a merev tengelyesben, a független felfüggesztésűben meg soha.
3. belső anyagok. most voltam a városban, direkt megtaperoltam az astrát: rendes puha, nem foszlós, nem kopogós műanyagból van a belseje. a kartámasz környékén az ajtókárpit puha plüss.
4. rendes autó 20 évesen se zörög. én ültem vagyonőrben, abban minden kopogott, pattogott, stb. pl. betettél egy tollat a kesztyűtartóba, vagy egy kulcscsomót a két ülés közé, és pattogott, aminek zaja volt.
5. rendes autóban a kormány mindig bőr. a sebváltó sötét színű, szintén bőr, és még véletlenül se alumínium, mint sok lexusban
6. nem mindegy sem az ülés ergonómiája, sem az egész vezető körüli tér ergonómiája. ebben mondjuk a g astra annyira nem volt elöl.
7. nem mindegy az autó alkatrészeinek a sebessége. például nem mindegy, hogy az abs másodpercenként 6-7x bír közbeavatkozni (mint a fóccvágenemben), 18x (mint a vectrámban) vagy 40x (mint egy m3-as bmw-ben). ettől is függ egyrészt az érzés, amikor vezeted, másrészt a végeredmény, hogy megálltál 5 centire a fától, vagy lakatos 200 önrésszel.
8. egy csomó apróság, ami jól jöhet:
- pl. vectrában ha kiég a hátsó lámpatestben az izzó, akkor van hotswap
- pl. vectrában ha esőben tolatsz, automatikusan bekapcsolja a hátsó ablaktörlőt (egyáltalán: van hátsó ablaktörlő)
- pl. vectrában az első ablaktörlőket oda tudod állítani, ahova akarod, ami jól jön, ha lapátot kell cserélni.
9. kismillió apróságon látszik, hogy ráköltötték-e a fejlesztésére az időt vagy sem. legjobb példa a klíma. van olyan, amelyik képes hideg levegőt befújni, meg van olyan, amelyik normálisan, zajmentesen képes temperálni az utasteret. nagyon nem mindegy, hogy egy hosszabb út után kényelmesen szállsz ki a kocsiból vagy mellhártya gyuladással.
10. a szagok! némelyik autóban annyira ordenáré műanyag szag van, hogy elviselhetetlen.
11. tudom, hogy nem szép dolog ilyet kimondani, de legyen az autónak respektje. a mai közlekedési morál mellett nem mindegy, hogy soha nem kapod meg az elsőbbségedet akkor se, ha jár, vagy azért normálisan be tudsz simulni a forgalomba. az én tapasztalatom az, hogy minél kisebb egy autó és minél kisebb fényt áraszt a fényszórója, annál inkább elnyomják.az, hogy melyik autó milyen, leginkább hosszú út után derül ki. amelyikből úgy szállsz ki, mint akit ledaráltak húsdarálón, az nem jó. amelyikből meg nagyjából emberként, az sokkal jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Az utolsó ponthoz: ez egészen konkrétan nem így van. Szemmel látható összefüggés van az autód mérete és az autóstársak viselkedése között: minél nagyobb autóban ülsz annál előbb nem mernek bevágni eléd, megtagadni az egyébként járó elsőbbséget adott esetben.
https://www.coreinfinity.tech
-
-
bambano
titán
1. valóban egyforma, az sx4 s-cross tengelytávja 2600 mm, a c1-es vectráé meg 2700 mm. ez pont egyforma, ha azt a tíz centit nem számoljuk...
2. [link] ebben a swiftben, amit fotóztak, merev tengely van. megpróbálok keresni swift sport képet is... rendben, te ezt nem merev tengelynek hívod, hanem csatolt lengőkaros felfüggesztésnek... [link]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
punky10
addikt
Egy városi legenda miatt úgy tartják,hogy az még Fiat motorral jött.
Sose volt Fiat motor a Ladákban,de eleinte egy olasz mérnöki gárda felügyelte az orosz összeszerelést.A kocka lada ráadásul már egy fejlettebb motort kapott,bár az is igaz,hogy addigra már elég ingadozó lett a gyártás minősége...Samsung Xcover6 Pr0/Samsung Tab A9+
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Plazma TV topic
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Raspberry Pi
- További aktív témák...