Új hozzászólás Aktív témák
-
hunluki
senior tag
Nálam egy ideig tervben volt az új "hybrid" swift, de családi autónak pici lenne, az a csomagtér max kisbevásárlásra elég, meg nekem egyszerűen praktikusabb lenne egy ampera.
Nem azt mondom hogy nem lehet megoldani vele, és az hogy gyárilag 5 misi környékén elhozod gl+ felszereltséggel nagyon jó ajánlat, majdnem elcsábultam. -
félisten
Huh akkor nem tudom mit nézték. Az SX4-S-Cross hibrid 1.4 benzines kivitelben full exrásan ( panoráma tető ,navi, rengeteg légzsák , stb.. kivéve automata ) stb megáll 6,7 millió forint a Vitara szintén ilyen felszereltséggel 4 kerék hajtással 6,1 millió.
A sima GL 1,4 hibrid 5,2 millió , múlt heti kiküldött ajánlat a Suzuki Bartától mindkettő, ( az is már szuperül fel van szerelve.)
az SX4 re az alap 3+7 garira plusz 2 évet még adtak ajándékba.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
a_tesz
Korrektor
Bocs, de nem tudom, te melyik műsort nézed, listaáron se kapsz 6,2 millió felett újonnan Swiftet, ami a valóságban inkább 5,5 millió. Lásd még: [link]. És ez az utóbbi fél évben majdnem 1 milliót kúszott fel, szóval korábban még "olcsóbb" volt.
Ehhez képest a cikkben is emlegetett Ford Focus (ami egyébként nyilván másik kávéház, ezt aláírom) ettől feljebb indul, és persze csak hitelre, mert úgy keresnek jól rajta. Közepes felszereltséggel, amit már oda lehet a fullos Swift mellé állítani, közelebb van szerintem a 8-hoz. Sajnos mindennek nagyon elszállt az ára, de azért na, 9 milliót sose tudsz egy Swiftre elkölteni... A Sport is 7 alatt van...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Samus
addikt
Jó neked, hogy el tudod képzelni, nekem még az sem megy. 5-6 méter az sok, egy ekkora tömegű testnél. A lánc teljes hossza lehet annyi.
Én egyébként a bokros sztori végén azt vártam, mikor repül be a hátsó szélvédőn a bokor (Youtube tele van hasonlóak sikerült próbálkozásokkal).
Azt el tudom képzelni, hogy 5-6 métert repült a bokor, miután kitépte az autó....
Egyébként meg a szép emlékek, a Sedanról nekem is csak azok vannak (csak nekem '94 1.3 GLX volt, full fapad, mert a facelift előtt a GLX azt jelentette)...
A felszereltség számomra máig nem tisztázott. a GL a full fapad elvileg, de rendszeresen látok GLX-et légzsák (könnyű felismerni, mert az utasoldalon kis rekesz van a lufi helyén) és elektromos ablakok nélkül.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
a_tesz
Korrektor
Ezért szép a világ, van aki nem adna két J Astrát egy Swiftért De akkor se kerülhetett ennyibe, a Sport került mindig is a legtöbbe kb. 2006 óta, és az se volt sose több, mint a mostani ára. A Vitara meg azért szerintem amit 7 millió forintért ad (amennyiért a valóságban el tudod hozni), az szerintem versenyképes, rendben van a felszereltsége is.
De az a helyzet, az ember meggyőződése sokkal többet számít, mint amit egy autó nyújtani tud
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
félisten
Szerintem ott valami félreértés van vagy nem tudom.A swift soha nem volt drágább mint az Astra. Nekem most is Astrám van cégesnek ez 12 év alatt az ötödik céges. sajátként volt 3 opelem.
A mostani 2 éves, K Astra 1.6 Sports Tourer előtte is az volt de 1.7 CDTI J Astra . Az 5,2 millió volt ez a K Astrám 5,7 millió, de kevésbé jól felszerelt mint a J volt.H a ugyan olyannal kérem akkor 6 misibe belemegy.nem tudom milyen vitara jön ki 7.8 ra ...múlt heti ajánlatot kaptam szinte fullosan felszereltre nem tudtam 7 fölé vinni, ja és nem Vitara hanem S-cross...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jah hét ezeknek ne dőlj be hogy lista ár 7,8 millió, azt javaslom, tapasztalatból tudom.
Azt biztosan állítom neked, hogy soha nem tudtál venni egy hasonlóan felszerelt új Swift árából egy hasonló paraméterekkel felszerelt Opel Astrát, nem hogy kettőt.
Amúgy hogy mennyiért mit vennél... Életemben nem voltam annyit tréleren, mint a J Astrával, pedig azt is nulla kilométerrel hoztam ki a szalonból mint a K-t .15 év legrosszabb céges autója volt a 7 ből.
A mostani K Astra jó,de ez még nem francia motoros, a frissített modellel megint problémák vannak, míg az enyémben 2 év alatt 112 ezer km lesz hiba nélkül, soka gyepálva kevés autópálya, sok város és sűrű indítás leállítás.kötelező szervizekkel ment el eddig míg a kollégámé 30 ezer kilométerrel már tréleren volt motorkód hibával. Az övé frissített modell mer GTK ra vágta az előzőt egy szarvas segítségével.
MI kértük a céget hogy gondolják meg a SUV modelleket a jövő évi autócserére 8,5 millió-t kaptunk keretre, javasoltuk a Suzukit, mert én most már simán azt vennék a megbízhatóság , felszereltség.komfort miatt, nem Opelt.
"sajnos" elutasították ( idézőjelben írom inkább a sajnost ) és Skoda Octavia lesz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Hűha, elvagy tévedve nem kicsit.
7,8-ért ha te azt szalonból elhozod, akkor örömtáncot járnak a szalonban, az biztos. Azt kérlek, te 6,85-ért tudnád elhozni.1 éve vettünk 1,4 GL+ Scorss-t. Elég jól körbejártam akkor az új autó palettát (szinte minden weboldal konfigurátorát végignyomtam + hahu-t is sokat böngésztem)
Azon az áron, ilyen felszereltségű és ilyen motorral ellátott autót 1-2 misivel drágábban lehetett volna csak megkapni. És akkor legtöbbször csak kisautók voltak.Másik, nem tudom minek a GLX-et nézed. Gondolom haverod J Astrája sem egy full extrás volt 4,1-ért. (rokonék jópár éve egy full extrás, bemutató J Asatrát 5M-ért hoztak el) A jelenlegi palettán a GL felszereltségben (kb a régebbi GL+-nak felel meg a mostani GL) szinte minden benne van, ami egy mai modern autóba kell.
Szóval szidhatod itt a Suzukit, de messze a legjobb ár/érték arány az új autó piacon. 5M-ért Hibrid, LED-es fényszóró (nem csak menetfény), korrekt, kényelmes beltér, tolatókamera, és még sok hasonló apróság. Az meg hazugság, hogy egy Swift 8-9 milla. A Swift Sport megáll 7Millióba. Alap Swift 4M, jobban felszerelt az 4,5M.
Cikkhez:
Tök jó volt olvasni, hogy mit ki nem bírt az a kis Swift.
Sok balesetmenteset még vele. Vigyázzatok vele azért nagyon, mert az autó tényleg papír. Őszintén szólva én pályára félnék felmenni vele.[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
Az utóbbi 2 évben az autóárak elszálltak. Haverom a Skoda Rapidját vette alsó-közép felszereltséggel 4.4 millió körül, most az utódja a Scala 6 milliótól indul.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
"7,8-ért ha te azt szalonból elhozod, akkor örömtáncot járnak a szalonban, az biztos. Azt kérlek, te 6,85-ért tudnád elhozni."
Ezért. Listaár egy dolog. Te ha szalonba bemész nem annyiért hozod el, nem érted meg? Hidd el. Tavaly az Scross is 6,valamennyiért volt listaáron, és mit ad Isten a kedvezményes 5,3-ért hozhattuk el. Tudom, hogy nem szereted ha nincs igazad.[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nuke7
veterán
1) miért full fapadot vennél..? 6 millió körül kb. minden extra benne van.
2) a sport swift-nél most nem igazán van jobb új autó annyiért. (6 körül)
3) nem is értem, hogy milyen szalonba jársz. Mi amikor próbavezetni akartuk a 140lovas vitarát bementünk, kértünk egy ajánlatot és vezettük.
+ a mazdanál MINDEN modell-t ki lehet próbálni, legalább egy fajta motorral...[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Ed3r_X_
nagyúr
1. Furcsa zavaraid vannak neked a fapadosságról.
2. A Stift állva hagyja azt a J Astrát, és nem csak a lámpánál.
3. Egy kereskedés még nem mérvadó a márka megítélése szempontjából szvsz.“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
opr
veterán
Ez olyan, hogy velünk meg pont az egyik Opel szalonban voltak olyan szinten bunkók, hogy arra szó nincs. 2001-ben arra a felvetésre, hogy családi, dízel, nem kombi autót keresünk 5megahuf körül, annyit mondott a kedves kereskedő, hogy ott vannak a katalógusok, nézegessük, aztán elfordult és elsétált. Átmentünk egy másikba, ott már normálisak voltak. Szalonja válogatja a dolgot. Az egy másik dolog, hogy végül nem Opel lett a dologból, mert borzalmas volt az ár-érték arány, amit akkor tudtak, még a Toyota is olcsóbb volt ugyanabban a méretben, hasonló felszereltséggel, pedig az se éppen olcsó márka.
Azóta volt már Opelem is, nem volt rossz autó, szerettem, de semmi különöset nem adott a konkurenciához képest, abszolút szürke kisegér. Cserébe mondjuk nem volt rosszabb se, mint a többi.Azzal mondjuk egyetértek, hogy általános minőség szempontjából az Opel egy polccal a Suzuki felett van. De csak eggyel. Azért egy VW, Toyota más kávéház. De mondjuk ez se feltétlen igaz így, mert mindegyiknek van jobban meg rosszabbul sikerült modellje.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ugyan áruld már el, mit vettél @méregetésnek, mert szerintem semmi olyat nem írtam.
Az hogy a kereskedő hálózat feje mit kér számon, megint egy más dolog. Azt tudja számon kérni, amiről tud. Az alsó kategóriással is vitatkoznék, mitől lesz az egy autó? Mert valaki azt mondja rá? Indokold meg. Mert míg egy Dacia és egy Lada az (több szempont alapján is), azért a Suzuki már ellépett szerintem attól. Inkább mondanám a középkategória alját.
Az összehasonlítás nem kimondottan a gyorsaságra irányult. De a Swift Sportban nem csak a motor más, ott van az egész felfüggesztés például. Más téren sincs szerintem elmaradva az említett Opeltől, bár nem jó konkurensek. Az egyik egy átlag autó, a másik egy sportosra hangolt, némi élménnyel is kecsegtető négykerekű.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
nuke7
veterán
ioszonyú kíváncsi vagyok, hogy mit tudott a haver által összerakott j astra 4.1 millióért - miért titkolózol? Miért titok vajon az az összeállítás? csak nem full fapad volt..?
btw vezettem hosszabb úton előző generációs bmw 520d-t meg vitara-t.
A vitara jobban tetszett, az 520d ülése jobb volt, párezer km-et egyben azzal vezetnék inkább, de itt vége is az előnyöknek. Valószínűleg a vitara mellé még vehetnék egy játszós autót az 520d árából, ezért meg se fordul a fejemben, hogy azt vegyem.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
#90088192
törölt tag
Nem tudom, vezettem J-Astrat mint bérautó, jól megy, de nekem nem a zsánerem, inkább egy Ford Falcon vagy Mitsubishi Magna, igaz én Magna rajongó vagyok Mondjuk kb 10 másodperc neki(Magna) a 100, de ha meglát egy dombot akar utánfutóval amin 1.5t van akkor sem kérdezi meg hol a lipicai ménes, hanem visszadobja 3. ba aztán megyünk és vannak dombok nem aprók.
Igaz én új autót nem vennék akkor sem ha ingyen adnak
Szegény Bacsis, ugyan úgy járt mint sokan mások, nem értett az autókhoz, és fiatalon nem látta át tetti következményét, amiért lehet elhordani mindennek, de legalább beismerte, és gondolom nem tervezi újra, hogy ezen hibákat vétse
-
Ok, még mindig el vagy tévedve.
Idézet maghatól: "Másik, nem tudom minek a GLX-et nézed. Gondolom haverod J Astrája sem egy full extrás volt 4,1-ért."És nehogy azt hidd, hogy egy fapad Astra megfelel egy fullos Suzukinak. A lósz*rt.
Márkakereskedésben nincs autó? Az egy márkakereskedés. Ahol mi vettük ott bármelyiket ki lehetett próbálni, csak a készlethiány miatt nem volt minden motorváltozat.
Várni kell az autóra: Most őszintén mit vártál? A Swift japánból jön, ott gyártják. A Vitara / Scross-a 1-2 hónapot kellett várni. Mert az országon belül van.A te kedvedért megnéztem egy Astra konfigurátort. A legkisebb 1,2-es motorral, legkisebb felszereltésggel, alap színnel 6,7M. És akkor ebbe még nincs se LED-es fényszóró, se kétzónás automata digit klíma, tolatókamera, stb..
Szóval nem értem teljesen, hogy mi volt neked túlzó akkor, amikor még olcsóbbak is voltak jelentősen a Suzukik, mint ma.
Az meg, hogy egy Suzuki meg egy Opel nem egy kategória, nettó hülyeség. Miben annyival jobb az annyira imádott és dícsért Opel, mint a Suzuki? Ugyanazt az a műanyagot használják egy Opelhez is, ne aggódj.
A J Astrához: Kíváncsi lettem erre a csoda autóra. Pl mikor hozta el azt az autót, és új volt, vagy használtan x km-el? Milyen kivitel, kompakt, sedan, kombi?
Csakmert a J Astra akkor volt kifutó modell, amikor a Vitara megjelent. (2015)„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
opr
veterán
Igen, Toyota kinézete tényleg megosztó, hogy finoman fogalmazzak. Nekem mondjuk a camry tetszik, bár ott meg a hibridet kell szeretni, mert talán más motorral itt nincs is. De camry meg valószínűleg nem is volt két éve, az pont egy szerencsétlen, átmeneti időszak volt. Mondjuk, ha meg van, akkor is drága, pláne az itt emlegetett számokhoz képest.
Az utolsó bekezdéseddel amúgy nagyon egyet tudok érteni, ma már közel sem akkora kompromisszum egy swift vagy egy octavia, mondjuk egy polohoz vagy golfhoz képest, mint amennyivel olcsóbb. Megbízhatóságban a swift meg még agyon is veri őket. Szóval amíg kizárólag a->b a cél, és valamiért csak új jöhet szóba, nehezen indokolható bármi, ami árban ezek felett van. Szerencsére (sajnos?) viszonylag ritkán ennyi a lényeg.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#52931072
törölt tag
Asszem most jól elkaptad a lényeget a trabi vs lada párhuzammal. A lada egy lebutított benzintemető fiat koppincs volt, ahogy az astra “nesztek csórók németautó utánzat”.
Reálisabb mondjuk a nem szedán swiftet a corsával összevetni, mert az a méretkategóriája. Ott meg kb egykutya csak a suzukit ritkábban kell szervízbe hordani.
Amúgy a korabeli traglikhoz képest, nem is volt olyan vészes a trabi törés tesztje, régebben olvastam valahol. -
#52931072
törölt tag
Nem legenda, van 20 éves suzukim, jó nem swift, vagon r+, egy használati tárgy, én szerelem, tudom mennyibe került, tudom a gyengéit, astrával is jártam sokat, valamivel jobb a zajszigetelése az opelnek, de drágább is volt annak idején, és szerintem egy kutya mind a kettő. Vektra méretű suzuki szerintem nincs a mai napig sem. Ezt lejátszhatja veled is egy burzsuj mercis, hogy a vektrád egy fing. A lényeg, hogy két kocsit legalább a saját kategóriájában értelmes összehasonlítani. Ha meg rajongani akarsz egy márkáért, az a te dolgod. Tőlem trabantozhatod a suzukikat, attól az opel még nem változik ladává.
Amúgy feltűnt, hogy az általad felsorolt tulajdonságok teljesen más árkategóriát, felhasználási célt képviselnek?
A swift egy városban rohangálós, bevásárlós kiskocsi( a szedán is), mint a corsa. Az, hogy sokan sztrádáznak meg olaszba járnak vele, azért van mert nem bukja jobbra. Tudom, hogy a burzsujok szerint akinek nem bukja merdzsóra, az dögöljön meg rozsdás biciklin, de mi szarunk rájuk, akinek nem tetszik a megengedett sebesség, kerüljön ki, úgyis utolérem a következő lámpánál.
Azt is tudjuk persze, hogy a közlekedési szabálysértés a gazdagok sportja.
Ami a jasztrát illeti, törzsi területeken már leváltotta a kocka lada kombikat, tehát van a márkának respektje.[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
1) ha jól láttam az s-cross tengelytávja pont akkora mint a régebbi vectráé, az új meg 4cm-el hosszabb...
2) se a vitarában, se az s-cross-ban se a sport swift-ben nem merev tengely a hátsó futómű - talán inkább a toyota hilux-ra (és hasonló autókra) jellemző ez.
3) ez szubjektív, de pl. a Honda beltere sokkal szebben öregszik mint egy korabeli ford vagy vw... (mivel nem degradálódik a műanyag)
4) itt megint senki nem beszélt a wagonR-ről, ez a fixa ideád... De amúgy megnézném, hogy egy 7 milliós, 2018-as wagonR milyen utazási komfortot biztosít és mennyivel több extra van benne mint a j astrában
melyik/milyen 20 éves autóban ültél, ami kielégítette az igényeid..?
5) ez szubjektív.
6) ez megint szubjektív - ami az egyik embernek kényelmes, másiknak lehet, hogy nem.
7) ez maximálisan igaz, és ezért vannak jó fékek a vitarában és a swift sportban is
8) minden hatchback-nél vagy kombinál van hátsó ablaktörlő csak a sedan-oknál nincs...
9-10) erre nem tudok reagálni de a kétzónás digit klíma szerintem teljesíti ezt a feltételt is...11) ez meg valami baromság lehet... nekem budapesten a 28 éves daihatsuval is, 28éves kis fényszóróval, pont ugyanannyira adják meg a helyet (nem az elsőbbséget, mert az mindig(!!), különben fizet a biztosító!!!) mint a felannyi idős Civic-el. Aki nem tud közlekedni kis autóval (kis fényszóval?!) az szerintem naggyal se tud
Valószínűleg akinek nem adják meg az elsőbbséget, nem tud vezetni, erre nincs más magyarázat, nincs köze az autóhoz.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
félisten
Figyelj a mostani Sx 4 és Vitara az első amire azt mondom hogy megvenném családi autónak és cégesnek is. Az opelek már nem túl jó kocsik. Az insignia motorikusan egy csőd a J Astra az egyik legmegbízhatatlanabb kocsi amit láttam közel 6 millió forintért s olyan szar benzines motorral ami mellett 7 litert eszik, úgy hogy egy autópálya kell előzéshez 100 fölött.. vállalhatatlan.
nekem az 1.7 CDTI már jó volt ,amikor ment és épp nem csere autót hajtottam mert tréleren szervizben pihent. NAX volt a rendszáma, már ismerték a szervizesek fejből amikor megláttak.
A K Astra most 2,5 éves 112 ezer km hivatalosan . 1.6 dizel, tökéletes fogyasztással ( 4,4 liter) remek váltóval és eddig megbízhatónak bizonyult, de tavaly frissítették a modellt átvették a franciák az Opelt már az új Opelekkel ismét rengeteg gond van, elektromos tiltások, szelep hibák, A kollégámtól megkérdezték azt egy 6 hónapos 27 ezer kilométer futott Astránál, hogy kicserélte e a kábelköteget mert nem hiszik el hogy szigetelések nélkül van bekötve a motorvezérlő elektronika a francia változatban...A vectra gyártását 12 éve abbahagyták életem egyik legjobb autója volt a benzines 2.8 OPC amit az építkezés miatt adtam el, az opel Gemenc igazgatójának kocsija volt, tőle vettem 176 ezer kilométerrel.... egészen ezt gondoltam addig amíg meg nem jött az Avensis családi autónak ( közben mercit használtam cégesnek 7 éve kb) amit a párom nem volt hajlandó vezetni, ezért megvettük a Toyotát, ami a maga kis igénytelenségével és egyszerűségével úgy ment át 2 műszakin hogy olajat cseréltem ,semmi mást, míg a vectrára 4 év alatt ráköltöttem 560 ezer forintot számlákkal igazoltan, munkadíjak nélkül, mert Opel dolgozó voltam.( azóta a Toyotát sírom vissza mert azt azért adtam el mert jött a J Astra és azt a párom már elvezetgette néha, felesleges volt fenntartani.)
Itt pár kép neked a 2,5 éves 112 ezert futott K Astra tartósságáról :
a kormány 2 évesen akkor még 95 ezerrel elkopott, ragadt az első céges kocsim amire kormányvédőt kellett vennem :Az ülés nem fehér vagy összekent egyszerűen kikopott:
Az ajtók széleknél elkezdtek a peremüknél ledobni a fehér festéket nem lekopás vagy leütés, málik le...
elfelejtettem lefényképezni a pedálok állapotát. a gázpedál konkrétan elmálik...én a Di fer autóházba hordom szervizelni, hivatalos Opel szervíz és Suzuki márkakereskedés Dunaújvárosban. Rengeteg Suzuki van kiállítva, a Cégünk az irodai dolgozóknak vett S cross és Vitarákat tavaly. Vihetik hétvégén haza is őket nyaralni stb, 7-8 nő, Pesten mindenki nyúzza húzza őket
Az új scross szerintem nagyon kényelmes ( bár nekem is kicsit kicsi) nagyon jó menet tulajdonságokkal és baromi jól felszerelt autó. Az első Suzuki nekem - és ebben igazat adok- ami szerintem legalább olyan szintű minőség érzetre mint az opel de abban biztos vagyok hogy tartósabb annál.
A K Astrának jobb a váltója és a kormányzása, az egyik legjobb autóm eddig a Váltó/ kormány/ motor összeállításban. 207 volt a végsebessége eddig ,de a 150-160 nem probléma neki hosszú távon és belül akkor még simán kommunikálsz és jól érzed magad te is és az utasaid is. De ezt elkúrták azzal, hogy a franciák első húzása az volt hogy a saját motorjaikat a saját váltóikkal nyomták bele már... aki jó K astrát akar az az első verziót vegye.. Most már eszembe nem jutna új autóban venni Astrát francia lélekkel és a J astrát sem tudom senkinek ajánlani azaz az utóbbi 2 genből egy fél ami versenyképes egy Suzuki megbízhatóságával szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Qtya123
őstag
-
félisten
-ajánlom a figyelmedbe ezt a népítéletet. [link] meg úgy általában a többit is.Úgy általánosan leírja mennyire rossz konstrukció volt. Ez nem egy radom kiragadott ítélet , ismerem a tulajt, az egész előzményeket ismerem a kollégákat akikkel együtt dolgoztam az Opelnél évekig, mai napig összejárunk. Egy insignia nem egy olcsó kategóriás kocsi volt,de a Turbó motorjai úgy hullanak minta legyek. Jó amikor jó,a la J Astra de rengeteg hiba van benne, kerülendő szerintem. 3 hónapig használtam az ALD től bérelve , amíg vártam az új kocsi megjövetelére, hibamentesen, de a helykínálat a méretéhez képest vicces volt 2 gyerekkel és amikor vissza vittem sokat sztorizgatott róla az ALD-s kolléga, én meg csak néztem hogy így utólag kifizetve majd fél milliós díjat rá 3 hónapra, ezeket bele tolja a képembe milyen problémák és szervízeken esett át egy 4 éves kocsi én meg közben 2 gyerekkel és a párommal körbejárta vele többek között Erdélyt, amiből ha scak egy velem történik nem jövök onnan haza nagyon sokáig...
-
Mi a baj vele? Az hogy én 17 éve ennyit megyek minden céges autómmal sőt többet. egy sem kopott még el ,ez az első.
-De amúgy sok mindenben egyetértek veled és tudom mire gondolsz úgy általában a Suzuki vs Opel dologban,de az ma már nem állja meg a helyét szerintem pont a fent felsorolt dolgok miatt, az Opel minősége nem túl jó már, a Suzukié sokat javult és közben olcsóbb maradt mint a villám.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Tudom, mi volt két éve egy Suzuki szalonban, mert egy éve is pontosan ugyanaz volt. Tudom akkor mibe kerültek a Suzukik.
"ha a fullos suzuki 4 misi lett volna, a közepesen gagyi astra meg 6, akkor lett volna értékarányos."
Na, ez jelen pillanatban hasonlóan van. Egy gagyi Astra 6,7M, a közepesen gagyi az 7-8M, ennyiért fullos vitarát kapsz, automatával (ha lenne, tegyük félre azt, hogy most nem kapható)Astrát közben láttam, hogy miféle, csak már nem szerkesztettem.
Lassan viszont hagyom a dolgot, mert belőled erősen a sznobság beszél, az utóbbi hsz-eid alapján, merthogy Suzuki.
Egy viszonylag jó felszereltségű A Zafirából ültünk át új Scrossba. 2 dolgot vettem észre: Az elektromos ablak nem olyan finoman működok és hogy csak a bal első automata. Anyagminőségre gyakorlatilag semmit nem venni észre, bár tény, hogy én nem azaz ember vagyok, aki vezetés közben a műszarfalat kopogtatja folyamatosan. Vedd le a sznobszemüveget és próbáld objektívabban látni a dolgot. Van élet aPeugeotizé Opelon túl is.Abbahagytam.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
De érdekes, hogy minden cikknél kötözködni látlak.. lételemed, úgy látom
Természetesen mindig más a helikopter, meg aki nem érti a dolgokat.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
nuke7
veterán
-
opr
veterán
Mindenhol azt irod, hogy vectrad van, itt meg hogy insigniat vettel. Akkor most gyak a B insigniat hivod E vectranak? Vagy van egy C vectrad meg egy B insigniad? Vagy a C vectrat valtotta a B insignia? Vagy valaki masnak segitettel vasarolni, O vett insigniat?
(Tudom, hogy sehol nem hivjak B insignianak, csak uj insignianak, de annyira logikatlan, plane hogy minden mas modellnel abc van, hogy csakazertis B-nek fogom hivni)
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin