Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darkness1

    aktív tag

    válasz pitman #25 üzenetére

    Pedig a fogyasztói piacra szánt termékeknél manapság sehol, semmilyen iparágban nem cél a hibamentesség. A cél az elfogadható minőség, ami minden terméktípusnál más és más. Azonkívül az élettartamra tervezés is jelen van, "köszönhetően" a számítógépes tervezésnek. Legyen elég jó ahhoz, hogy a garanciális javítás költsége egy adott szint alatt maradjon. Cserébe a vételár alacsonyabb.

    A munkaeszköz az más, azt a legtöbben komolyan veszik, de nem mindenki. A nagy pénz ellenben a fogyasztói piacon van.

    Tehát a kérdés: nem hibátlan gép széles tömegek számára megengedhető áron vagy hibátlan termék, amit csak egy szűk réteg tud megfizetni.

    [ Szerkesztve ]

    No stress, no work Today!

  • Darkness1

    aktív tag

    válasz pitman #30 üzenetére

    A kérdésre én is hasonló választ adnék, ugyanakkor ez egyben azt is jelenti, hogy a szolgáltatások listája rövidebb lesz. Tapasztalatom szerint olyan, hogy egy termék mindenfélét tud, hibátlan és az ára nem okoz szívrohamot, nincs. A háromból kettőt választhatsz. Sajna, a modern marketing egyik jellemzője, hogy elhiteti a vásárlókkal, hogy a három egyszerre lehetséges.

    Lehetne itt sokat írni még erről, a lényeg az, hogy a mai eszközök bonyolultak, nincs olyan ember, aki az egészet átlátja, legfeljebb részeket. A sok részletet átlátó emberek munkájának a megfelelő összehangolása, ha úgy tetszik szervezése kulcskérdés. És még csak a tervezésről és a gyártásról beszélünk, a többi aspektust meg se említettem.

    No stress, no work Today!

Új hozzászólás Aktív témák