Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Kinder #1 üzenetére

    Talan nem rossz uzlet, de az is latszik, hogy az e-mobility egyre jobban inkabb csak lufi mint valosag. Az e-autok ara alig vagy semennyit nem csokkent, hala az artamogatasoknak. A megfizetheto modellek talan az osszes cegnel kirakat/promo termekek voltak es epp csak mutatoba volt mennyiseg. Ekozben allandoan mutogatjak a grafikonokat, hogy mennyivel csokkent az autokba szant akkupackok gyartasi koltsege...csak ezt ezek szerint az autogyarak benyeltek, mert ok aztan egy fillerrel se adtak olcsobban az autoikat.

    Meg kellene szuntetni, vagy teljesen at kellene alakitani az artamogatasi rendszert, mert igy sosem lesz arverseny, anelkul meg az egesz a gazdagok szorakozasa marad. 10-12 millios also-kozep kategorias autot meg nyugaton se vesz az atlagember.

    Lehet almodozni, meg hataridoket bejelenteni, hogy mikortol szuntetik be a benzin/diezel motoros autok gyartasat, de abbol nem lesz semmi, mert ilyen arakkal tizedere, huszadara esik az uj autok vasarlasa, ha csak e-autok maradnak. Foleg Europaban, az USA-rol ne is beszeljunk.

    Amugy szomoru latni, hogy magyar akkus ceg nincs a tamogatottak kozott, bar lehet hogy nalunk csak olmos inditoakkukkat gyartanak foleg es az is lehet hogy lithium akksis fejlesztessel nem is nagyon foglalkoznak. Kozeptavon jo uzletnek tunik mar csak a gyartas is. A legtobb uj kutatast, fejlesztest hiresebb nyugati es, USA-beli egyetemeken vegzik a temaban, de gondolom nalunk ez sincs. A mi kutatoink is odamennek ha van bennuk tehetseg, tudas es ambicio.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Kinder #1 üzenetére

    Azért kezd valami ilyen elindulni: [link]

    Illetve az EU energiatermelése is átfordult megújulóba: [link] [link]

Új hozzászólás Aktív témák