Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Mármint az gyártó aki 90-es évek vége óta hybridet gyárt?
Igen. Neki kellene olyan tök új platformokat terveznie, amik már nem benzinmotor befogadására készülnek. Nem egyet, hanem az összeset.
Rendelkezik elektromos autóval ami hidrogén hajtású.
Csak hát a hidrogénhajtás egyelőre nem jött be és úgy néz ki, hogy nem is fog, akkuk kellenének. Akkugyár, akkuhajtáshoz tervezett platformok, ilyenek.
Az is biztos hogy 30 modellt tegnap fejlesztették és most húzták ki a seggükből.
Egyelőre ezek még nem léteznek, szóval legjobb esetben is elkezdtek rajta a dolgozni.
A piac 1-2%-ka jelenleg az elektromos autók
Tizenpár éven belül meg 100% lesz és az autógyártásban elég hosszúak a fejlesztési ciklusok. Ha így haladnak, akkor simán lehet, hogy 2035-ben még mindig az elsőgenerációs villanyos modelljeik lesznek a piacon.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Miért teszünk úgy hogy az elektromos autó gyártása egy nagy csoda?
Nem teszünk úgy, de az azért az eddigiekből kiderült, hogy nem is triviális, rendes mérnöki feladat, amihez kell pénz, idő meg know-how.
Az egyetlen szűk keresztmetszet az aksi ellátás és semmi más.
A többi gyártó tapasztalatai alapján ennél azért többről van szó.
Látom nem jött át a lényeg... A hidrogén cella egy aksi, lecseréled lítiumra és ennyi
Hát, nem. A hidrogéncellának tök más alakja van, mint az akksinak, mások az elvárások vele kapcsolatban, kell hozzá hidrogéntartály, aminek helyet kell tervezni az autóba, amire akkunál nincs szükség, ilyenek. Érted, egy Mirait nem úgy terveztek, hogy csak bepattintsd a structural batteryt a cella helyére.
Amennyiben erre nincs szükség 3év az egész átállás ala VW.
Ne viccelj. Annyi idő alatt a belsőégésű palettát sem tudják frissíteni.
Nem tudom milyen bilibe lóg a kezed, de globálisan ha 20% lesz valósan 2035-re akkor tapsolni lehet és nagyon örömködni. USA-nak kis részében lesz kötelező, ahogy EU-ban is inkább lokális lesz, ahogy Kínában is a városi közlekedésben lesz szabályozva
Nem tudom, hogy honnan veszed ezt, de elég szilárd elhatározásnak tűnik, hogy nagyjából mindenhol, ahol érdemi mennyiségű új autót adnak el, ott 2035-től már ICE-t ne szabadjon eladni. Igen, Kínában is, az USA-ban, meg az EU-ban is, ahol természetesen EU-s szinten foglalkoznak ezzel.
Igen, ezzel nem fog az összes autó lecserélődni az utakon, de a Toyotát az érdekli, hogy milyen új autókat tudnak eladni, nem az, hogy hány húszéves Toyota pick-up rohangál a Közel-Keleten.DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest