Új hozzászólás Aktív témák

  • DBob

    őstag

    válasz proci985 #190 üzenetére

    Az előlapon történő sebesség kijelzés mindössze jumperelés kérdése.
    Két marék jumperrel beállítható, hogy a turbo gomb állásától függően mi legyen kijelezve a 2/3 db hétszegmenses kijelzőn.

    mod: 386dx40-en úgy futott a quake jól, ha minimumra vette az ember a képméretet, és az első adandó alkalommal a fal felé fordult, és megközelítette. ha ott lövöldözött, akkor nem szaggatott. Minden más esetben játszhatatlan :P
    Természetesen ehhez kellett egy FPU is, mert Quake anélkül el se indul.
    Érdekes viszont, hogy semmi extra utasítást nem kívánt, i386 elég volt. Duke3D pl jobban menne ennél, de az 486os alatt el se indul.

    StarCraft jobban futott még 4mb ram mellett is, mint a Quake. Demo első pályáját végigjátszottam 386oson. Kár, hogy mire betöltött a StarCraft, addig megebédeltem :P

    Doom meg ja, sajnos lowresben ment csak jól ;)
    Volt is olyan hogy azt álmodtam, Pentiumom van, és azon remekül megy a Doom :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák