Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
fura, TD3 nálam játszhatatlanul gyors volt 60as órajelen a 386DXel (turbo gomb, 20mhz turbo nélkül, 60 turboval... mivel azóta se találok infot 60mhzes 386osról pedig turboval annyit tolt), mondjuk a megjelenítésért felelős kártya egy s3 vga volt vesa porton... 4 mega ram, 120mega vinyó, 91ben szakított: pl a commanchot vitte szépen stunt ment szépen 20/60tól függetlenül. gravisok emlékeim szerint már a SB16 idején jöttek, az meg pár évvel később volt.
wolf3dt hogyhogy nem néztél egyébként?
azért így belegondolva durva, hogy több, mint 20 éve kezdtem pcn (és 26 vagyok).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Landmarkra biztos nem emlékszem (fiatal voltam én akkor még az ilyenekhez), előlapon annyit írt ki. aztán lehet ott volt valami félrenyomva... bár az meg megint fura lenne, mert első 60mhzs proci emlékeim szerint pentium volt, pár évvel később (486ból 25/40/66/100 volt).
szerk: quakenek szerintem kellett egy megás videokártya is, hogy fusson. meg egy pentium (vagy nagyon durván kisablak). a starcraftnak meg mintha directX. doom még talán low texturessel, akár kisebbített ablakban még futott volna.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
köszi, ezt nem is tudtam. mindenesetre számomra egy rejtéllyel kevesebb
hcl: aztán mégegyszer végiggondolva lehet a duke nukem 3d nem volt hajlandó elindulni 640x480ban/800x600ban, csak 1 megással.
akinek 1024ben ment a quake... hm, p100 fölött kellett ahhoz kb proci, nem? meg 15"ös CRT ami tudott akkora felbontást minimum 60hzn.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
"Volt is olyan hogy azt álmodtam, Pentiumom van, és azon remekül megy a Doom"
úústarcraft fura, hogy ment, úgy emlékszem diablo 1nek kellett a pentium mert kb játszhatatlan volt (talán az amd 4x86 133 "5x86 75 vagyok ám teljesítményre" volt a kivétel).
azért a minimumra vett quake képméret szerintem már magában kimeríti a játszhatatlan fogalmát, kb bélyeg méretű területet jelentett a doomok alapján
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
tény, és 640x480 is elég ritka volt a sprite korszakban. Heroes2 (talán az első is) annyin ment natívban, duke nukem tudta szintén (meg 800x600at is, de ott kicsit elmászott az aspect ratio), meg mintha a Hi-Octane tudott volna még 640x480at.
a quake openglen én is az állam keresgéltem... aztán utánna kapott még gyorsítást a Tomb Raider -ez támogatta az S3masokat is- és a Carmageddon - -hires - is. kb ez a három játék nézett akkoriban a legjobban ki (meg a Heroes3 a maga 800x600ával).
quake hatalmas vízválasztó volt, és jó IDs programhoz hasonlóan kellett pár év, mire lett alá rendesen gépem
b0rZ: ez nagyon durván néz ki
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
azért ezek a maguk idejében mind gyönyörűek és nagyon előremutatóak voltak. Xwing nekem kimaradt, de a TIE etalon volt.
grafikára gyúrásról meg annyit, hogy a klasszikus UT, az NFS1, a deus ex és a duke3d mai napig fent vannak a gépemen dune2 mondjuk szerintem játékmenetben már sajnos eléggé elavult (volt 2000ben is, amikor néztem, azért a red alert után már eléggé minimál volt funkciókat tekintve), de pl rendes űrhajós lövöldözős móka a TIE óta nem volt pcre.
összes FPSben lehet igazad lesz, bár idénre várható a Deus Ex 3 és a Rage (meg talán a Stalker2 is). shadow of chernobyllel simán el lehetett müttyögni 40+órát egy végigjátszás során, ha az ember végigment a questeken, meg nekiállta felfedezni a rendelkezésre álló (eléggé nagy) területet. a Rage ID (remélhetőleg nem ez lesz az első gyenge fpsük), a DX3 meg ha csak az első lába nyomába ér, már akkor öröm, bódottág, és megjelenés napján megyek a boltba lesz.
hiányolom azokat az időket, amikor még 20-40 óra volt egy fps single player kampánya
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Renault, Dacia topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Mobil flották
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen