Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz shortcutme #41 üzenetére
Sztem az önvezető autókat üdvözítők nem gondoltak bele a részletekbe. Mutatok egy példát. Egy hasonló témájú topikban linkelte valaki ezt a videót, bemutatva, hogy milyen béna tud lenni egy humán sofőr és mennyivel biztonságosabb lenne robotpilóta egy ilyen béna humán helyett. De, nézzük meg a szitut a kresz szempontjából, aminek az áthágása egy robotpilóta számára ugyebár nem lehet opció! Tegyük fel, hogy utasként ott ülsz, abban az autóban! Látható, hogy nincs szembeforgalom, tehát sanszos, hogy vmi (pl. baleset) lehetetlenné teszi a továbbhaladást. Ezt még egy ilyen béna sofőr is átlátja és megfordul. A záróvonalon. Ez a robot számára nem lehet opció. Kiszállásra a sofőr adhat engedélyt, amennyiben az biztonságos. A rakparton erre nincs mód. Tehát, ott rohadsz a robot által zárva tartott autóban, amíg nem érkezik egy olyan személy (pl. rendőr), akinek jogosultsága van felülbírálni a záróvonal tiltását. Itt felmerül az a kérdés, hogy mi alapján azonosítja a robot a jogosultságot (nem csak rendőrnek lehet ilyen jogosultsága). Ebből újabb gondolat következik. Ha egy ember felülbírálhatja a robot korlátozásait, akkor mitől nem lehet ezzel visszaélni?
Szóval, még egy ilyen egyszerűnek tűnő közlekedési szitu is számtalan problémát rejt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel 9900KS 5 Ghz All-core!
- CASIO LIN 169. Analóg/Titánium/Kristály üveg//Dátum
- Lenovo ThinkPad E470, i3-6006u, 8GB RAM, 180GB SSD, gyári magyar billentyűzet, 90%-os gyári akksi!
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB
- Intel QuadCore i3-8100T - SR3Y8 - 3.1 GHz - 6MB - 35W - UHD Graphics 630 - LGA1151 v2