Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #11 üzenetére
ezt jól eltanulták tőlük.
sajnos.
-
senior tag
válasz Stauffenberg #11 üzenetére
Elhiszem, hogy Musk egy bohóc, PR-os stb, de engem érdekel. A Tesla 10 év alatt juttott el oda, ahova egy klasszik autógyár egy menő Mercedes, BMW, Audi, vagy VW
és a többi szuper márka nem. Voltak azóta csalószoftverek (Néhány milliárd euróba benne a VW-nek a dízel buli), lobbi, az autók kipufogórendszere egy kémiai labor, horribilis szervizköltségek mellett.
Mintha a 2013-as HTC, a One tök jó koncepciója és az ultrabéna marketing közt látnám a hasonlóságot, mikor egy tejfölös doboz, lassabb, de jól marketingelt 4 magos S3 volt a flagship.
Új Mercedes S osztály Level 4 önvezetés lehetőség, Legyen úgy!
VW ID3? Akad a fedélzeti rendszer, silány anyagok, nem is kevés pénzért, legyen jobb legközelebb!
Ahogy az Apple tudta már az elején, szoftver nélkül a hardvernek izomból kell dolgoznia.
Ki emlékszik még a nem is olyan kezdeti droidokra? Froyo, Ginger...Ma már nem lehet csak az olajlobbira fogni, hogy... a koncepciók a fiókban landolnak.
Egy szükséges rossz volt a Tesla és a modern kori e-autók nagypapája.
Trendivé tette az e-autót és versenyt generált.
Ahogy a kategória elit volt a VW Golf és mindenki azt akarta űberelni, kimondatlanul, most mindenhol a Tesla neve merül fel.
Európaiként szomorú, hogy megint egy amerikai cég lesz az origo.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia