Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Szauna, billiárd, hokimeccs, jól megy A környezet abszolút barátságos.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
A Remedynek persze jól megy, mivel Microsoft keze alatt vannak. Plusz az Alan Wake sem teljesített rosszul Xboxon, PC-n ahhoz képest csak aprópénz jött be (de legalább ezek szerint megérte portolniuk).
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dany007
veterán
Pontosan erről van szó.
Anno el is mentettem egy tavalyi cikket a témában.Már most siker a PC-s Alan Wake
Hadd idézzek: "Szerencsére a fejlesztők addig nyaggatták a Microsoftot, míg az áldását adta a PC-s verzióra is. A program elméletileg március 2-től lesz elérhető, de Steam oldalán már 16-tól megtalálható. És bonthatják a pezsgőt a Remedynél valamint duzzaszthatják a mellüket a PC-sek, hiszen alig 48 óra alatt visszatermelték a PC-s port fejlesztésének költségeit."
-
moli.hu
őstag
toborzonak ez jobb volt: http://www.youtube.com/watch?v=s5l-nnR4Bx0
-
Lenry
nagyúr
nagyon adta
(a kissrácban némi Zynga utánérzést véltem felfedezni)
de a Remedy azért mégiscsak a Remedy
(#6) Mister_X ebből nekem az jön le, hogy nem sokat költöttek a PC portra.
ettől függetlenül persze jó játék lett.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Mister_X
nagyúr
Nekem meg az, hogy a PC-sek meg nem vették, pedig az Alan Wake portja jó lett, költségek ide vagy oda és mindig azon fanyalognak, hogy a jót megvennék. Látjuk. -75%-osan biztos...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dany007
veterán
Jajaja. Szó se róla, hogy jobban megéri konzolra fejleszteni. Nem is sajnálom, megértem őket.
A lényeg csak annyi volt, amit idéztem is, hogy 48 óra alatt visszajött a PC-s port fejlesztési költsége. Hát ennyi. Plusz a másik lényeg, hogy nem kell őket sajnálni. Mert ebből és sok másik fejlesztőből / kiadóból is látszik, hogy aki tud az meg tud élni. Nyilván a piac és talán a warez is kiegyenlítette a töménytelen mennyiségű fejlesztőcégek sorát. Így a gyengék elbuktak. A maradék meg képes többé kevésbé minőségi terméket előállítani és ők jól meg is élnek belőle. Mint ahogy a fenti videó is mutatja.
De ez a vállalkozások minden területén így megy. -
Chapel
addikt
Steam akcióban valami 2-3k között vettem a komplett kiadást, megérte a pc-s kiadást, nagyon adja a graf a hangulatot, tetszik.
Nézem a videót milyen a környezet ahol egész nap van az ember....ezért még fizetnek is?
Csóró magyarnak álom ilyen helyen dolgozniMegérdemlik amúgy, jó gameket csinálnak.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Psychopeti
senior tag
Jöhetne az Alan Wake következő része az első is nagyon jó volt. Az elsőt is többször végig vittem az összes nehézségi fokozaton
[ Szerkesztve ]
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
-
Wolverine
félisten
Fizetnek, de dolgozni is kell. Ugyanakkor az inspiráló környezet növeli a jó munkavégzés esélyét egy olyan munkakörben, ahol szükség van a kreativitásra...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Ryder62
őstag
Önéletrajz elküldve
-
Wolverine
félisten
válasz afterburner_ #13 üzenetére
Ha csúsznak, akkor jön az, hogy "oké, emberek, mostantól heti 6 napot dolgozunk, napi 10 órában. Ha ez kevés, akkor 7 napot 12 órában. Ha ez is kevés, akkor 15 órában. Kérdés?"
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
FrozeN`
tag
Úúúúúúúúbazd...letépem az arcom.
Nyilván a MS miatt megy jól neki, véletlenül sem azért, mert veszettül jó játékokat csinálnak.Most komolyan, hogy jön ide a Microsoft? Csak az AW Xbox exkluzivitás miatt álltak bármi kapcsolatban velük, az összes többi játékuk kiadója a Nordic Games.
A kommented végével sem értek egyet, ha van valami nagyobb Steam Sale, akkor valamelyik AW cím tuti ott figyel a legtöbbet eladott játékok között.
Attól pedig a Remedy esetében nem hinném hogy tartani kéne, hogy jön az EA, vagy bármi nagy kiadó...
-
Mister_X
nagyúr
Tépjed. Nyílván semmi anyagi biztonságot nem ad egy nagy (khm... legnagyobb) kiadó a finanszírozásukra. Oké.
Igen, erről beszélek: csak leárazásokkal veszik meg a PC-sek, ráadásul még darabszámra se haladja meg a konzolosat - tehát lehet matekozni...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dany007
veterán
válasz StarKiller89 #20 üzenetére
Oké én ezt elfogadom. De akkor mi a f...nak csinálnak még PC-re játékot? Unalomból? Hogy a fejlesztők kitöltsék valamivel a napi 8 órát? Vagy minek? Csak mert a legtöbb játéknak még a mai napig van PC verziója vagy PC portja. Sőt van pár PC exkluzív játék is. Akkor kérdezem én, ha nem éri meg - amit el is ismerek részben - akkor minek foglalkozik ezzel egy profitorientált cég? Mert biztos, hogy nem jótékonyságból.
Amúgy én részben megértem a PC-s warezt. Holott nem vagyok teljesen warez párti, inkább a kettő között. Szal a PC-s játékletöltéseket részben megértem, a konzolosat egyáltalán nem.
Hogy miért? Vegyük az XBox360-at. 2005 végén jelent meg. Aki akkoriban megvette mondjuk 120 ezer forintért (csak hasra ütök, tökmindegy) az a mai napig képes rajta a legújabb játékokkal játszani akadás mentesen, gond nélkül és legfőképp anélkül, hogy egy fillért költött volna a hardverre.
Ellenben én 2005-óta vagyis az elmúlt kb 7,5 évben összeraktam magamnak 1,5 PC-s konfigurációt közel 500 ezer forint értékben. Monitor nélkül. Természetesen mindegyik játékra volt kihegyezve.
És most ott tartok, hogy a jelenlegi konfigom - amit már pár éve nem fejlesztek - a jelenlegi játékok minimum követelményszintjét is alig alig éri csak el! Ellenben Xbox360-on a most kiadott játékok is akadásmentesen futnak, igaz asszem csak max 720p-ben, de akkor is.
Szal érted mire gondolok? Míg én durván fél milliót költöttem vasra, addig egy konzolos kb semmit mégis ugyanott van, sőt, talán már előrébb is mint én. Ráadásul a kettő közötti különbözetből bőven telik eredeti játék vásárlásra is.De persze tudom, én vagyok a hülye, hogy PC-n akartam játszani és nem konzolon. De már én is látom. Legközelebb szépen megveszem a legújabb konzolt, a maradék pénzből meg bőven megveszem az összes játékot ami csak kell a következő 5-6 évben és minden faszán fog futni anélkül, hogy újabb konzolt kellene vennem. Valószínű még spórolok is így.
-
Chapel
addikt
100%-ig egyetértenék ha nem lenne jó pár példa mikor elfogy a konzolban a kraft...és akkor mit lehet tenni? Nem tudom fejleszteni, ellenben nézem ahogy 15-20 fps-elmegy a Gta 4 stb.
Na az az igazi falba fejelős érzés, mert ha megfeszülök sem tehetek ellene.Meghát én speciel szeretem a minőséget és miután láttam és játszottam egy mostani AAA-s címmel fhd-ban maxgraffon, vérszegény tud lenni egy konzol, a felbontásrtól nem is beszélve.
Nem hiszem hogy ezzel egyedül vagyokFélre értés ne essék!
Én örülnék a legjobban hogy ha a maximális minőséget gond nélkül futtathatnám évekig...de sajnos ez nem így van. Van pár év, kb. a megjelenés után 1 évvel, olyan 2-3-4 évig amíg kb. egy szinten van konzol/pc, de ez után már egyre jobban kijön a különbség.Hangsúlyozom 100%ig értem a konzol létjogosultságát, mikor haverokkal leülünk nem józanul Mortal-ozni, az frenetikus, erre van kitalálva, nem beszélve a sok sport és casual játékról, erre tökéletes!
Abban viszont sok igazság van hogy ha ekkora pénznyelő a pc akkor a mi a frászért feccőlnek bele....nem kis cégek, nem kevés pénzt ...
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Dany007
veterán
Jó, mondjuk én ezt nem tudtam. De nehezen is tudom elképzelni, hogy mondjuk a GTA4 15-20 fps-sel menjen a konzolon... Hát a ki a f...om akarna így játszani? Nem lenne / lett volna ebből nagy felháborodás? Csak mert a 15-20 fps kb játszhatatlan kategória...
De ha tényleg így van akkor átgondolom az álláspontom. De akkor meg nem értem hogy lehet ennyi eladott példányszám. Okés, hogy tudatlanul megveszem a GTA4-et Xboxra, de ha azt látom, hogy 15 fps-sel akad, akkor többet nem vennék egy darabot se, és másnap már menne fel a box az apróra.Azt viszont továbbra is tartom, hogy amennyit egy PC-s gamer vasra költ, annak az árában simán benne lehetne pár tetszőleges játék letöltési joga mondjuk a Steamről. Nem úgy, hogy belepakolunk a VGA-hoz 1 max 2 teljes játékot random. Hanem hadd válassza ki a vásárló maga, hogy mit szeretne hozzá. Persze ezek ára be lenne építve a VGA árába. Így jól járna a játékfejlesztő a gamer és a hardveres is.
-
Mister_X
nagyúr
Elvileg a GTAIV az egyik legrosszabban megírt játék konzolokra, gyakorlatban én ezek szerint leszartam, inkább belenyomtam elsőre 40 órát. Nem mondom, lehetett benne szoftveresen érdekes dolgokat művelni...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
válasz StarKiller89 #25 üzenetére
Nem, nem éri meg. Miért?
- mivel PC-re is megjelenik, le fogják warezolni többen
- a legális PC-sek többsége Steamen fogja megvenni leakciózva
- sok konzolos PC-jére* fogja megvenni, olcsóbban, akár Steam akcióban*tegyük fel, hogy viszonylag erős gépe van, amin szebben fut, mint konzolon.
Na, ezek mind visszarántják a konzolos eladásokat, amikben a pénz van. A PC-s eladások meg már fedezik a portolásukat és profitot is hoznak, de nem akkorát, mint amennyit ezzel veszíthetnek konzolon.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dany007
veterán
válasz StarKiller89 #25 üzenetére
Tényleg félreolvastam, sorry!
@Mister_X:
"Nem, nem éri meg. "
"A PC-s eladások meg már fedezik a portolásukat és profitot is hoznak, de nem akkorát, mint amennyit ezzel veszíthetnek konzolon."
Akkor most megéri vagy nem?
Neked is felteszem az előző kérdést. Ha tényleg NEM éri meg PC-re játékot fejleszteni, akkor mégis mi a fészkes fenéért teszi ezt majdnem mindegyik gyártó??? (igen így 3 kérdőjellel ) Mert ha megfigyeled, szinte az összes kijövő híresebb cím megjelenik PC-re is. Rendszeresen. Ha nem éri meg akkor minek csinálják a fejlesztők? Unalomból? Hogy kitöltsék a munkaidőt vagy mi? -
Mister_X
nagyúr
Mert a rossz reklám is reklám De meg lehet nézni VGChartzon, hogy miként alakulnak az eladások - pedig sokkal, de sokkal több (játékra alkalmas) PC van a piacon, mint konzol. Én nem fejlesztenék PC-re nagyobb játékot Amúgy tehetik ezt azért is, hogy ne kerüljenek kereszttűzve, ne romoljanak a részvények, jól hagzik, hogy van PC-s verzió, továbbá "tradícióból" is tehetik. De, hogy TÉNYLEG megérné...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
StarKiller89
senior tag
igen, ezzel a szöveggel mosták ki az agyadat az évek során, szerinted konzolon nincs warez? haggyukmár könyörgöm, ezer éves meddő vita... pl az alan wake is a pc-s megjelenés másnapján visszahozta a portolás árát, csak a legtöbb kiadó inkább kussol és áskálódik a pc ellen meg nyalja az ms meg a sony seggét
[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S23 |
-
Mister_X
nagyúr
válasz StarKiller89 #29 üzenetére
Sokan mondták már... nem az a lényeg, hogy warezolnak ott is, hanem hogy eladnak mellette pár milliót. Míg PC-n már akkor üpnnepelnek, ha megközelíti az egymillát. Ja, meg mindig mindenki csak az Alan Wake-kel tud jönni. Üzletileg nem robbant az sem PC-n...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
StarKiller89
senior tag
nem is arról van szó, hogy robbant e vagy sem, hanem hogy semmi idő alatt visszahozta a portolás árát, utána meg gondolom még elkelt pár darab, ami már csak nyereség nekik, ez a legtöbb pc játéknál így van gondolom, de ahogy említettem inkább megy a seggnyalás, ilyen olyan exkluzivitások stb, de az is bebukott
| Samsung Galaxy S23 |
-
Hakuhun
tag
válasz StarKiller89 #31 üzenetére
Azért gondolom érted a külömbséget port és fejlesztés között.
Ilyen "generációs" külömséggel és ilyen általános hozzáállással tudta így behozni a port árat.
Xbox -> PC port az XNA, a Silverlight miatt egyszerűbb, mint külön rá fejleszteni. Gondolom te is a legjobbat szeretnéd kihozni a PCdből nem a konzolos alapminőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen