Új hozzászólás Aktív témák
-
Sima begyöpösödöttség szerintem. A benzinest érti, de abban is szidja az elektronikus vezérlést, mert azt meg nem.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Na, azt nem mondanám, hogy a belső égésűhöz nem ért, mert nagy agy de a villany-belsőégésű fronton nem pártatlan.
@Karmko : A legtöbb elektromos autó nem monitoroz és nem önvezet. Kb. csak a Tesla. (Hyundai Ioniq, E-Golf, Nissan Leaf stb... S egy csomó belső égésű is képes részleges önvezetésre...)
BTW az önvezető autó legalább nem fog letolni más szabályosan közlekedőket, mint engem szoktak a nagynémetautós idióták akárhol.Amúgy #1 , Pécsett teszteltek BYD elektromos buszt (azóta mondjuk már szolgálatba állt egy csomó villanybusz), és a Mecsekről lefele a felfelé elhasznált energia 40-60%-át visszatermelte. Tök rossz... Márpedig oda nem jársz bicajjal
Illetve még valami, az elektromos jármű nagyrészt csöndben van. Városban azért az jó tulajdonság.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Nemtom, ilyenben ültem (kb. egy hétig jártunk vele céges trainingre), és semmi ilyesmit nem használtunk benne. A többit is nézted?
Mert szerintem ez egy rendelhető extra (nem néztem utána).
"Köszi, én szeretem, mikor az autó autó marad, nem pedig egy pc játék!"
OK, de minek? A-ból B-be eljutni nem egy különösebb élmény egy 20 éves autóval sem, viszont meglehetősen balesetveszélyes, pláne zsúfoltabb helyeken. Hagyjuk már ezt, ez maga a gyepMutogatni való hater díszpinty
-
Én is szeretem, de ha megnézed, ehhez képest már a mai bléső égésűek is PC játékok. Akkor már nem mindegy, mi hajtja? És igen, meg lehet benne halni, pont azért fejlődött az autóipar is biztonságosabb autók irányába. Mert azért amikor meghalsz, akkor nem kellemes. (Vagy amikor nem te halsz meg, és a haverod anyjának kell a szemébe nézned?)
Amúgy sem sok értelme van az ilyen erősebb kocsiknak sima közlekedésben, mert az nem a vezetési élményről szól, főleg városban. Versenypályán tök oké, csak ott meg kiderül a közúti Scumacherekről, hogy nem tudnak vezetni.
"Ha nem lenne benzintemető, én ilyennel járnék."
Ahaaaaaa... Meg a fenntartási költségei egy villanyosnak egy bármilyen belső égésűhöz képest azonos idő alatt... (Tudnék mesélni a 10-25 év közötti autóim javításairól, amik ráadásul nem is voltak nagyon bonyolult szerkezetek.)"A-ból B-be meg tömegközlekedéssel is el lehet jutni, "
Amkor lehet, pl. azt is használom. Igazából egy jó tömegközelekedés mellett elég jól el lehet lenni saját autó nélkül, ami egy rakás városi problémát megold.
Érted, nekem is van autóm, de miért? Mert anyámhoz/anyósékhoz elég macera a tömegközlekedés, meg mert hajnali 4kor nem megy busz a pusztába, ha fotózni megyek. De kb. ennyi.
Nekem baromi jó lenne egy olyan villanyos, ami elmegy mondjuk 4-500km-t névlegesen.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
válasz t72killer #120 üzenetére
Akkor nézd meg a belső égésű autók fejlődését. Az elején az sem volt zökkenőmentes, de még a 60-as/70-es években is elég macera volt autót tartani. Ahhoz képest nem egy nagy gáz az, hogy lassan tölt. Meg mondjuk ki hogyan használja? Én néha melóba megyek autóval, néha ki a francba a városból fotózni, néha bevásárolni. Ezek ritkák.
Még ritkább az, hogy elmegyünk anyósékhoz, az 170km, és ott vagyunk 1-2 napot. Na most ezt a jelenlegi közül is sok tudja, csak drágák. És még nagyon sokan vannak, akiknek tökéletesen megfelelne egy mostani villanyos is a 21 éves F Astra helyett.
Ja, előző melóhelynek volt 3 Ioniq-ja lízingben, a pesti telephelyre szaladgáláshoz. Egy töltéssel is éppen megfordult volna, de ott is lehetett tölteni. Kívánós verda az is.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
És mióta kötelező előzni?
Biztonságosan előzni egy 60 lóerőssel is lehet, általában azért kell a nagy lóerő, hogy az idiótája tudjon olyankor is előzni, amikor amúgy nem kéne.BTW ezzel inkább a villany mellett érvelsz, mert ott aztán van nyomaték, a leggizdább is jól meg tud indulni.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Csak általában nem azt látom, hogy erősebb autókkal is úgy előznek, hogy tutira beférjen, hanem mint aki nem látja, hogy jönnek szembe. Én meg nem tudom, mi van az ő autójában, és nyilván megijedek.
Alapvetően az lenne a lényeg, hogy ne legyenek nagyon eltérő sebességű közlekedők, mert azok nem lesznek türelmesek. Az eredmény meg ez, ha betartod a 90-et közúton (már ahol nem olyan sz@r, hogy annyival sem érdemes menni), letolnak, mert egy csomó mai cuccal idegesít, hogy lassan mész.@Tüzi : "nehogy azt mond nekem, hogy koromfelhőt eregető busz mögött fogsz a nyári melegben csurogni a 7-esen, nyáron, 60-70el, mert komolyan falnak megyek "
Türelmes vagyok, megvárom, amíg normálisan meg lehet előzni. (BTW egy normális helyen a busz se ereget koromfelhőt, csak itt a Balkánon.)
Amúgy is, max. 100 lóerővel már tök normálisan lehet előzni, ne már, hogy egy átlagos nagynémetautóba muszáj legyen 150-200...Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Na ja, érdemes lenne a gyártóknak a súlycsökkentés felé menni.
@8th : Szóval jobban meggondolod, mikor előzöl. Rettenetes!
Odaérni meg azzal is oda lehet.
(BTW amikor az készült akkor kb. átlagos volt, persze hogy lassúnak érződik, amikor kb. minden erősebb lett körülötte.)[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
Az tök jó, ám magam csak annyit akartam jelezni, hogy ha erős autót kap az ember a s3gg3 alá, akkor elkezdi nyomni neki mint a süket, és mint látom, ha kell, ha nem, előznek. És belemennek olyanba is, amit még azzal sem biztos, hogy be tudnának fejezni.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
-
-
Amúgy én sem értem, mi a francért lehetnek ezek forgalomban, amikor egy-két helyen használhatóak.
Én is csak akkor autózok, amikor muszáj, melóba ha nem kell kifejezetten autó, akkor buszozok. Nem mindenki teheti meg ezt, de ha nem törne le a lába egyeseknek attól, hogy felül a buszra, máris csökkenne az autók száma.
BTW minthogy a tömegközlekedés közszolgáltatás, én különösebben jegyet sem szednék, vagy forgalmival igyenes lenne. Már ha cél lenne, hogy kevesebben autózzanak.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
Pusztán az elektromosra átállástól nem fog változni sok minden. Akkor fog, ha elektromos közlekedés + rengeteg megújuló energia + elektromos hálózatfejlesztés. (És nem olyan hülye módon, hogy zöldterületeket fedünk be napelemmel, mint most.)
lletve mi jutott eszembe : most nyírták a füvet a háztömb előtt benzines fűkaszával, benzines levélfújóval takarítottak. Ezek lehetnének vellanyosak is. Alapból pl. halkabb.
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
A busz csak egy példa volt, mert azért egy városban elég sok jár. És ráadásul sokat. Egyszer számold össze, hogy mennyi megy egy vonalon, ha mondjuk 10 perces követés van.
Autó : alapjárat körül lehet, de városban sok az elindulás. Olyankor azért van hangja. Az elektromos meg annyit mond, hogy bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Nem dugók, szerintem másképpen rossz a hallásunk
Egy városban meg mindenhogyan lesz autó. Sok. Akkor inkább elektromos legyen, ami van.Útburkolat meg, ja, nem csak arról van szó, amikor otthon vagy, hanem a kintlétről is. Egy forgalmasabb kereszteződés közelében azt nem hallod, amit mondanak neked.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
Arra, hogy tök jó, hogy a harmadikon a jó hangszigetelés mellett már nem hallasz szinte semmit, de amikor kint vagy, akkor azért tök jó, ha hangtalanok az autók. És elég sokat van kint az ember járványon kívül.
Nem beszélve a helyi légszennyezettségről.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Nem is tagadtam... Senki nem mondta, hogy nincs hangja, csak hogy sokkal kevesebb. Erre szokás használni a "hangtalan" kifejezést, amire csak valami hülye hiszi, hogy valóban tök nincs hangja...
@Zsolti75 :
"de amikor megyek vele az legyen élvezetes."
Ööööö akkor miért valami gyösszel kezdtél? Vettél volna rendes villanyost, az élvezetes.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
"Pedig baromi sokan vannak azok, akik egy autót tudnak, akarnak fenntartani, ezért a villanyautó nem jöhet szóba a hatótáv miatt."
Amit főleg egy ekkora országban nem értek.Nekem Fehérvár-Laposvár van néha, anyósék laknak ott, anyám közelebb. Arra már oda-vissza is elég lenne egy 400km hatótávú, amit már lehet kapni régóta. De mivel nem egyben nyomjuk le, egy 200km-essel is meglenne oda-tölt-vissza módban.
Arról nem beszélve, hogy anyám útbaesik, ott is meg lehet állni tölteni.
Butapest 70km innen, ezer évente járunk arra is.
És még rengeteg ember van, aki annyira használja az autóját, hogy elmegy a közeli valahova, meg vissza (melózni is), csak azért "nem felel meg" neki a villany, mert ha elmegy nyaralni a horvát tengerpartra, akkor közben kell tölteni.
Mutogatni való hater díszpinty
-
"Már megint a saját igényeid alapján próbálod megmagyarázni, hogy mi lehet más igénye."
Ezt miből sikerült leszűrni? Magamat példának hoztam. Most tényleg mindenhova oda kell írni, hogy "szerintem" vagy "például?""És még rengeteg ember van, aki annyira használja az autóját, hogy elmegy a közeli valahova"
Ebből...?[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"Amit a saját igényeidből következtettél ki."
Nem."Tudod vannak, akik nem csak évi egyszer elmennek a horvát tengerpartra, hanem év közben is járnak ide-oda."
És közülük soknak is elég egy 3-400km hatótáv, amúgy. Nyilván nem ritka, aki rendszerese ingázik németbe', stb., de sokkal kevesebb, mint aki megvette az Audi/BömbiVolvo/Merci/dízelmondeo/akármit.Mutogatni való hater díszpinty
-
"Eleve csúsztatás az összevetésed, mert " nem az, mert em azt mondtam, hogy most azonnal megoldható, hanem csak igények szintjén. "Elég lenne."
"Az egyik egy teljes értékű autó, a másik városi szaladgálósnak, ingázós autónak jó."
És kvasokan szinte csak erre használják a Sandero-t is"Másrészt akárhová megyünk a szomszéd országokban, mindenütt, évszaktól függetlenül viszonylag sok magyart látunk, akár Horvátországban is, "
Arra az esetre pl. lehet bérelni autót."Mellesleg Budapestről egy egy napos bükki túra is necces lenne egy átlagos elektromos autóval, "
Ha van a megfelelő helyen töltő, akkor pl. amíg mászol az erdőben, lehet tölteni. De ha ilyen igényeid vannak, akkor nyilván neked nagyobb hatótávú elektromos fog kelleni, amikor az megfizethető lesz.Mutogatni való hater díszpinty
-
"Akkor meg miért velem vitatkozol? "
Te értetlenkedsz mindenen"Én is írtam, hogy idővel elég jók lesznek az elektromos autók a legtöbb embernek elsődleges autónak is. "
BTW most is jó lenne, csak drága"Mint írtam, ha mondjuk minden 3. hétvégén bérelni kell, már nem éri meg,"
Nyilván mérlegelni kell. Szintén mindig oda kellene írnom...Amúgy a gondolkodás is működik, út közben olyan megállókat választani, ahol akad töltő.
@lionhearted : + családi házra lehet nyomni napelemet, amivel autót is lehet tölteni, meg pufferakkut is.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Yettel topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- További aktív témák...
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Eversolo DMP-A8 streamer,dac,előerősítő
- 10m Analóg összekötő kábel, Silver Line KáCsa KCS-200, csatlakozóval
- Patriot Viper 4 Blackout 16GB (2x8GB) DDR4 4400MHz (8 év Garancia)
- Toshiba Satellite Pro R50 C-sorozat , Intel Core i5-5005U 2,00 GHz, 4 GB, 500GB eladó!
- Fanatec ClubSport Pedals V3 + brake performance kit