Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sundesz

    őstag

    válasz _Scythe_ #41 üzenetére

    De igazad van, az X360 GPU-ja DX9-es, bár konzoloknál ez nem igazán számít. Just Cause 2 is only DX10 és mégis van PS3/X360-on, ez mind csak üzleti húzás.

    Ha van egy ilyen kaliberű exkluzív címe egy konzolnak az bizony sok embert vásárlsra sarkall, ha ezek nem lennének oly mindegy lenne, hogy X360 vagy PS3. Ráadásul itt most a Microsoft a kiadó és azt csinál a játékkal, amit csak akar - pénz beszél, kutya hallgat. (Egyébként Gran Turismo helyesen.)

    [ Szerkesztve ]

    Hörcsög Powa'

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz _Scythe_ #41 üzenetére

    Abban igazad van,hogy ezt eredetileg a Q6600-as Intel procik reklámozására is felhasználta az MS,viszont,mint te is írtad,áttértek az X360 exkluzivitásra.

    Abba nagyon ne menjünk bele,hogy az X360-ban található Ati GPU milyen DirectX-et használ,röviden szólva,konkrétan így ebben a formában semmi általad ismertet nem.
    Az X360 esetében egyetlen API specifikációról beszélhetünk, ez pedig nem más mint a sajátja.
    Magyarul, ha be kellene lőni, sokkal közelebb áll a GPU a Dx10-es felépítésű grafikus kártyákhoz, mint a Dx9.0c-sekhez,nézd meg a GPU felépítését.

    Az X360 egyesített shader modellt alkalmaz, ami a mai Dx10-es VGA-k alapeleme, azaz a feldolgozó egységek mind vertex, mint pixel shader-t képesek kezelni, ebből pedig összesen 48 db található a GPU-ban.

    Ennél jobban tényleg ne menjünk bele a dologba,ha nagyon akar az ember úgyis utánaolvas,szerintem egyébként ezt már elöttünk is kitárgyalták a kollégák, ez most egy X360 játék,ha hihetünk az MS szokásainak és annak,hogy a fiókban ott pihen egy nagyjából kész PC port is,sztem nagyjából egy év múlva jön a PC-s változat is, akár Dx11-el,nem kell ezt ennyire mellre szívni. :N

    私たちに聞いてください。!

Új hozzászólás Aktív témák