Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz orion1025 #13 üzenetére

    "Senki nem beszélt itt gyűrődési zónákról, elég csak egy szimpla küszöbre vagy taposóra gondolni..."

    A felvetés a szaki munkájával kapcsolatos volt, lehet hogy nem beszélt senki, de szerintem speciel kellene.... Ez is a munkája sok esetben, nem beszélve arról, hogy csak a tc-n hány olyan cikk született eddig, ahol rommá tört foshalmazokat támasztanak fel, és árulnak legálisan úgy, hogy koporsók. Ezt kéne ellenőrizni, mert ezek talán egy fokkal nagyobb gondok, mint egy rozsdás küszöb ki vagy ki nem lakatolása megfelelően...

    "bár értem én, hogy abból nincs pénz az államnak, mert nem fizetsz annyit a semmire."

    Jah hogy inkább csak fújjolunk... Erősen kétlem, hogy a jelenlegi rendszer a beépítés és büntetési tételek tekintetében mérési hibahatár fölött hozna az államkasszába bevételt. Ha egyszerűbb lenne, olcsóbb, gördülékenyebb, akkor többeknek lenne gusztusa hozzányúlni a vashoz, az alkatrész vásárlásnál már áfát generálva, a beépítéssel mivel számlás lesz áfát generálva, még egy drágább vizsgát is benyelne az ember bizonyos kereteken belül hogy rendesen átmehessen ha már igényes a beépítés... Ez több lóvé lenne szerintem nagyságrendekkel...

    A rendőröket hagyjuk, én kb 3 km-et járok melóba, ugyanennyit vissza, fél év alatt 13-szor állítottak meg jellemzően ezen az útvonalon, szedtek ki a tömött sorból, és pingvineztek 15 percet úgy, hogy full gyári a kocsi, egyetlen bűnöm, hogy fekete e46 . Volt olyan, hogy kétszer húztak ki, 800 méter difivel, 45 perc volt hazajutni az 5 perc helyett. Azóta inkább másik úton járok, mert ehhez nincs kedvem, aztán én voltam a gci, amikor kiröhögtem őket, mert az éppen kitelepült nkh-val fenyegetőztek, és feljelentéssel ha találnak valamit. Amikor a sorban előttem ki se intették a saxo-t aki jogosan kapott volna kb letöltendőt.

    A törvényt valóban újra kéne írni, de a hogyan és meddig engedsz meg, az a kérdés, és valószínűleg az is marad még egy darabig. A "nekem tetszik" mint látjuk kérdéskör a kendács xenon szettől ami megvakított éveken keresztül amire rászálltak végre, a sötétített hátsó lámpákon át ami szintén egy ilyen jó ötlet, a kínai offbrand gumit robbantunk a 60 fokra döntött kerekekre körökre is kiterjed, amik jogosan nem játszanak. Továbbra is az a baj, hogy mi fér bele, milyen modellben, és azt hogy ellenőrzöd... Ha behozzák, hogy külön vizsgán próbapályán hitelesített mérőműszerekkel mennek végig, és ha leesik a vas akkor bukik, akkor megint megy a sírás, hogy de a melós transzporter meg közlekedik, pedig ezen a teszten fejre borul. Nehéz dió, de amíg ez egy marginálisan kis része az autós társadalomnak, addig nem hiszem hogy hozzányúlnak, amíg nem nyúlnak hozzá, addig meg marginálisan kis része is marad...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák