Új hozzászólás Aktív témák
-
petymeg
addikt
Valaki szerint meg csak a tömegközlekedést meg a gyalogosokat, bicikliseket kellene beengedni a belvárosba. Én pl ezekhez tartozom. Tök jó lenne az M3 bevezetőjében letenni a nem létező P+R parkolóba a kocsimat, a parkolójegyhez járó ingyenjeggyel a nem létező földalattival max 10 perc alatt beérhetnék Budára a cégünk központjába. Helyette az M3 bevezetőjétől a II. kerületbe kb. 30p-1ó az út, közben érdemi munkát nem tudok végezni max. telefonálni.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
.Szaki.
addikt
"Se Model S,3,X, se Etron, se EQC nem kell a magyarországi (bel)városokba, ahogy a GLE mercik 330e, 530e-k se valók oda. Ezek utazó autók, családoknak, nem 1 személynek vonatozni a dugóban."
Igaz, mennyivel környezetkímélőbb és kifizetődőbb fenntartani egy Model3-at utazóautónak (ami ráadásul nem is egy nagy autó) és mellé még apunak is egy Citigo-t és anyunak is egy 500e-t, hogy legyen mivel bejárni dolgozni. Felesleges három autó, a Model3-mal lehet járni dolgozni és utazni is, a kis 500e pedig alkalmas második autónak. Utóbbinál kivételesen pont ezért még a nagy hatótáv sem igény, ha 200-250km-t el tud menni egy töltéssel, az még télen is max 100-ra csökken le, egy napi városi ingázós autónak ez bőven elég kell legyen.Budapesten egyszerűen soha nem lesz alternatíva a tömegközlekedés. Ez nem csak a P+R parkolók teljes hiánya miatt van így, hanem az egész tömegközlekedési rendszer botrányos állapota miatt. Nem tudsz kiszámolni semmit. A buszok rendszerint késnek, napi szinten van adott vonalakon leállás, mert egyes eszközök elromlanak - kötött pályásoknál ez külön vicces -, az utazóközönség iszonyatos, mert valójában nincsenek ellenőrizve a jegyek, így olyan nem kívánatos személyek is feljutnak, akiknek semmi jogosultságuk nincs igénybe venni a szolgáltatást, a higiéniai állapotokról meg még nem is beszéltem. Nemrég kellett busszal utaznom, bőven tartott már a Covid, állítólag külön figyelmet szentelnek a buszok tisztán tartására, én megmondom őszintén nem tudtam mihez nyúlni, annyira mocskos volt belül, a szagtól pedig az elfogyasztott reggelimet is majdnem kiraktam.
Ez így nem lehet alternatíva senkinek egy kényelmes autó helyett.
i3, mint élményautó? Szerintem sok mindent lehet rá mondani, csak ezt nem. Próba után számomra hatalmas csalódás volt.
A formája remek, ez vitathatatlan, a belső is iszonyat gusztusos, de a külső méreteihez képest nagyon kicsi és szűk belül. Olyan idiótaságok vannak, hogy az ellenkező irányba nyíló ajtók miatt a hátsó ablakokat nem lehet leengedni. Hátul szinte egyáltalán nincs hely. A visszatöltés pedig még a legkisebb módban is annyira agresszív, hogy csak "egylábas" vezetésre alkalmas. Sem kúszni nem lehet vele, sem pedig úgy vezetni, mint egy automatát. Na most az egylábas vezetésben sok élmény szerintem nincs. Dugóban tök jó, de ennyi.
A helykínálat - illetve annak totális hiánya miatt - meg inkább azt mondom, hogy egy mild-hybrid Swift-ben is nagyobb élmény van, hely alig kevesebb van benne, és legalább úgy viselkedik, mint egy gokart, lehet jókat szerpentinezni. De ha mindenképp elektromos, akkor is sokkal inkább lenne jó egy ilyen 3+1 ajtós 500e, vagy egy e-Up!/Citigo.
___________________
Második autónak kifejezetten alkalmas a 3+1-es 500e, a +1 ajtónak köszönhetően akár egy gyereket is könnyebben belehet tenni hátra, a 3 ajtós autóknak általában ez a rákfenéje. A forma kifejezetten pofás, nem is feltétlen csajos autó, az 500-okat fel lehet úgyis díszíteni, hogy férfiak is simán ülhessenek benne, nekem mindig tetszettek. És érdekes, hogy a formája nem tud megöregedni. Szép munka, szerintem jó ajánlat ez az autó! Egyébként hasonló megoldást alkalmaztak évekkel ezelőtt a Hyundai-nál. A Veloster szintén 3+1 ajtós volt, viszont ott a jobb hátsó ajtó teljes értékű volt. Sőt nem is kell múltidőben írnom, az USA-ban a mai napig kapható a faceliftes.
-
aujjobba
addikt
Kis varosi autoba hogyan fer be a 3 gyerek?
Amikor autot kerestem amibe biztonsagosan, vagy egyaltalan valahogy befert a harom gyerekules, csak a boszme Ford SMax, chrysler voyager, stb volt erre alkalmas.
Illetve a 6szemelyes honda frv ami vegul lett, de az se kicsi, varosi auto.Tehat kb engem se engednel be a belvarosba a kocsimmal, persze arra nem is gondolsz, hogy esetleg a boszme gep tele volt a gyerekekkel meg az asszonnyal amikor elindultunk vele, csak ugye mire en beerek a munkahelyemre mar egyedul vagyok benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BIOS topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen