Új hozzászólás Aktív témák
-
talamasca
senior tag
válasz szanyi20 #14248 üzenetére
Ez nem egészen így van.
Ha az enyém most szolgáltatós lenne, akkor itt Kaposváron semmi más dolgom nem lett volna, mint beviszem nekik. Én tőlük vettem, ők kötelesek intézkedni a javításra. iPhone-okat meg eddig is Apple-hez vitték.
Aztán, ha nem tudja javíttatni időben, akkor csere.Itt írták korábban, hogy a telenor nem is szaraxik, cseréli az egész mobilt.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
-
szanyi20
tag
válasz talamasca #14251 üzenetére
Felhívtam őket, elmentem személyesen is, azt mondták mind a két alkalommal, hogy központilag megmondták nekik, hogy azok a 6s-ek amik serial szám alapján beleesnek a cserélendő aksis halmazba, azokat küldjék a hivatalos szervízbe. Mind a két helyen ezt mondták. Ki lett adva nekik utasításba, hogy aki erre hivatkozva akarja beadni hozzájuk akksicserére a 6s-t, küldjék tovább, ők nem foglalkoznak vele...
[ Szerkesztve ]
-
talamasca
senior tag
"Mellesleg a szolgáltatók SIM kártyákat árulnak szolgáltatásokkal"
Ne, ezt te sem gondolod komolyan, ugye?
Az, hogy manapság már a kamatmentes hitelen kívül nem nagyon éri meg tőlük venni, az egy dolog. De, egyelőre a reklámokban te se azt látod, hogy "Vásároljon most két éves hűséggel Next díjcsomagot, SIM kártyán! Hozza hozzánk független telefonját, majd írjon alá két évet!"“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz szanyi20 #14254 üzenetére
Figyelj, akkor másképpen viszem vissza, még akkor is, ha a fővárosban lakok.
Nem azzal viszem be, hogy "Kérem ez beleesik a szériaszám szerinti akksi csere programba", hanem a konkrét hibával, hogy a telefon kikapcsol, majd töltő nélkül vissza sem hajlandó kapcsolni, használhatatlan és megbízhatatlan. Konkrétan nem MOBIL-telefon többé. Az nem megoldás, hogy csak otthon használom, mint a vezetékest.
Átlag-Jóskának nem is kell tudnia az Apple csereprogramjáról, ha tőlük vette, oda viszi vissza. Ez ennyire egyszerű.“Black as midnight on a moonless night.”
-
-Ben-
veterán
válasz talamasca #14255 üzenetére
Nyilván. Valahogy magukhoz kell édesgetniük az ügyfeleket, ez pedig csak telefonok eladásán keresztül hatékony. De a szolgáltatóknak nincs saját Apple szervizük. Nem tudják és nem is akarják fenyíteni az Applet. A szolgáltatók egyszerűen annyit tesznek, hogy felküldik egy szervizbe a telefonokat és kész.
-
Amarton
tag
Az a bajom, hogy az apple store icon nem mutatja, ha frissíteni kellene egy alkalmazást.
Ha manuálisan megnyiton az apple store-t és rámegyek a frissítés ikonra, akkor mutatja, hogy hány alkalmazás vár frissítésre. Ha kilépek az alkalmazásból, akkor az ikon mellett is megjelenik a szám, de magától még sosem mutatta.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
lugosi
MODERÁTOR
Ha a telefont tőlük vette a fogyasztó (márpedig szolgáltatói készüléket ugye náluk vette), akkor a fogyasztóvédelmi szabályok szerint a kereskedőhöz kell visszavinni hiba esetén a terméket, és a kereskedő köteles átvenni. Nincs joguk arra, hogy máshova küldjék el az ügyfelet, ezt nekik kell intézni.
-
-Ben-
veterán
válasz lugosi #14262 üzenetére
Én ezt értem, de nincs értelme ezen rugózni. A szolgáltató felküldi egy szervizbe és az cseréli/vagy javítja a telefont. Ezt magunk is megtehetjük szolgáltató nélkül is, általában jobban is járunk ha mi adjuk le, gyorsabban visszakapjuk. De az nem a telenor/egyéb szolgáltatók döntésén múlik hogy cserélik-e vagy javítják a telefont.
-
lugosi
MODERÁTOR
Persze, csak azért írtam amit írtam, mert nagyon sokszor elfelejtitek, hogy nektek Budapesten kézenfekvő, hogy elmentek a 3 (4?) i-szerviz valamelyikébe, de vidéken ha valaki nem akar kb. 200km-t vonatozni csak oda, majd ugyanennyit vissza, akkor jó ha tudja, hogy a szolgáltatónál ahol vette, ugyanúgy leadhatja, és kötelesek foglalkozni vele. Csak emiatt a tisztánlátás miatt írtam.
-
-
anderledani
őstag
válasz talamasca #14269 üzenetére
iCentre fogad csomagot. Most talán a csereprogrammal még a postaköltséget is rájuk tudod verni. Amúgy 5000 körül oda vissza.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
talamasca
senior tag
válasz anderledani #14270 üzenetére
Velük kezdtem.
6000 Ft és te fizeted.Ez ám az prémium Apple support a javából...
Azért milyen érdekes, hogy amikor megveszed a magyar átlag fizetés 2-3 szorosáért, akkor ingyen jön és minden happy, de amikor a gyártó hibájából(!) meghibásodó terméket kellene bevizsgálni / javítani / cserélni, akkor te nyúlj a zsebedbe, egyeztess valamelyik szerződött szervízzel. Mi van???
Ezért is írtam, hogy a szolgáltatóknál vásárolt iPhone ilyen esetekben sokkal kényelmesebb, mert ott legalább helyben tudod intézni az ügyet.
Rohadt nagyot csalódtam az Apple hozzáállásán. Ezt egy valamit is magára adó cég nem engedhetné meg magának. Csak az ökoszisztémát sajnálnám elveszni, de ha nem így lenne inkább cserélném egy Samsungra. Na jó, arra azért nem.
Persze mindenkinek más szintű a probléma. Mert amíg az USA-ban beviszi az Apple Store-ba és 40 perc helyett 2-3 óráig is eltart az akksi csere, addig nálunk 2-8 hét is simán benne van a pakliban. Az amerikai vásárlók is dörmögnek, de lássuk be, azért nálunk mégis csak nagyobb a szopóroller.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz talamasca #14271 üzenetére
Nézd, mégis mit vársz? Hogy leteleportálnak melléd egy szervizbrigádot, megcsinálják, és felsugározzák őket? Megvannak a lehetőségeid, sajnos igen, el kell jutnod valahogy a vásárlás helyszínére, vagy neked a termékkel, vagy csak a terméknek. Ez ilyen. Azt hiszem, egy gyártónak ahhoz semmi köze sincs, hogy te nem a szerviz mellett laksz. Szerintem ha eljutottál a boltba amikor megvetted, akkor nagy eséllyel el tudsz jutni a boltba akkor is, amikor szervizbe viszed. Ha postán rendelted, akkor postán tudod is küldeni javítani. Az, hogy egy esetleges netes rendelésnél neked nem számítottak fel postai díjat, még nem azt jelenti, hogy ingyen volt, hanem azt, hogy a küldő átvállalta. Beszéld meg velük, hogy vállalják át, vagy álld a posta költségét. Szerintem megvannak a megoldási lehetőségek, rajtad áll, hogy pufogsz még ezen pár hetet, vagy megoldod a problémád.
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #14272 üzenetére
Mit várok? 2016-ban?
A vásárlás helyszíne az Apple.hu.
Hová menjek? Ez jó kérdés. Azzal kezdtem, hogy az Apple support-t hívtam. Erre ők annyit mondanak, hogy valamelyik szerződött szervízzel vegyem fel a kapcsolatot. És innentől passzolják a kérdést.
Nem az a baj, hogy kivitelezhetetlen a javítás, hanem ez nem illik egy ekkora céghez. Ha sufni-gsm-ből vásárolsz, bolti garanciával mobilt, akkor nem is háborog az ember.
Mint korábban említettem pl. egy HP terméknél ilyen esetben a következő volt a teendő:
Kapcsolatfelvétel - Egyeztetés - Futárt másnap küldték, gép átad - 4 nap múlva gép javítva, visszahozva - és egy ELNÉZÉST A KELLEMETLENSÉGEKÉRT üzenet.Ha neked vásárlóként megfelel az Apple féle support és az én hozzáállásomban látod a problémát, nos akkor nem tudok mit mondani. Biztos bennem vannak túlzó elvárások egy ilyen szegény céggel kapcsolatban. Vagy fel kéne vennem a szemellenzőt, de az meg ennyi idősen már nem pálya.
lupus_l: Köszönöm! Végre nem érzem magam úgy, mint aki szembe megy az autópályán...
[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
-
Komendabence
csendes tag
Sziasztok! Létezik 6s-re olyan üvegfólia ami elmegy az előlap széléig teljesen?
[ Szerkesztve ]
-
206 cc
senior tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Nem ismeretlen ez a dolog!!...a Samsung ezt már 5-6 éve megtette mint prémium termékkategóriás szolgáltatás címén! Jött a futár elvitte majd 3-4 nap múlva hozta vagy a javított vagy a cserélt készüléket! Nem került egy vasba sem ...ja és egy pixelhiba volt a kijelzőmön!
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
talamasca
senior tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Igen, képzeld elvárnám. Más cégek ezt megteszik már évek óta.
Főleg, ha az adott városban nincs szerviz pont.És mégegyszer: Gyári hibásak ezek az iPhone-k. Ők adtak el nem kis pénzért hibás terméket. Nem nekem kell elnézést kérni. Szerintem.
Persze nem muszáj a vásárlókkal korrektnek lenni. Számítógépes oldalon nem véletlen kezdte el a Microsoft dörzsölni a tenyerét. A haszonszerzés fontos szempont. De az elégedett vásárló megfizethetetlen...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
Tibee86
veterán
-
Amarton
tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Nem kell azért olyan messzire menni. Az LG ingyenesen kijön. Elviszi, majd javítva ingyen visszahozza. Pedig csak "LG"
Szerintem ez a normális ügyintézés.
Az egyik munkatársamnak sima iPhone 6 van, ami magától elrepedt. Bevitte az Arcadba. Belevágták neki egy szatyorba, elküldték valamelyik szervizbe, majd 2 hét múlva közölték vele, hogy 130 ezer Ft lesz a kijelző csere.
Enyit a premium ügyintézésről és a típus hibáról.[ Szerkesztve ]
http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Amarton
tag
válasz Tibee86 #14284 üzenetére
Valami oka van, hogy a külföldi fórumok tele vannak spontán berepedt 6-os kijelzővel. És az is érdekes, hogy a 6s-ben kisebb az aksi, mert kellett a hely a vastagabb háznak. Nem mellesleg az ötvözet is erősebb.
Itt az aksi szar ott meg meghajlik, bereped. Elég sok a típushiba mostanában.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
NavySeal
senior tag
-
revolver
aktív tag
-
talamasca
senior tag
válasz Tibee86 #14282 üzenetére
Bármilyen hiba?
Akkor a mostani széria hibánál miért nem cserélnek?Teljesen elégedett lennék, ha kapnék egy refurb-t.
Azok legalább átvizsgált készülékek.
De nem, rohadnának meg, több hétig javítják. Bezzeg nyikorgó home gombnál meg cserélnek. Majdnem egyforma hiba... Ja, nem.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz lupus_l #14273 üzenetére
Érdekes, erről még nem hallottam, hogy így csinálná bárhol is az apple. Arról tudok, hogy az USA-ban pl. indítasz egy szerizügyet, akkor küldenek egy dobozt, amibe beleteszed, és elküldöd nekik. De nem jön érte futár tudomásom szerint. [link]
A másik lehetőség, hogy beviszed személyesen.Biztos így van ez ahogy írjátok? Szerintem nem.
[ Szerkesztve ]
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #14293 üzenetére
Nem azt írtam, hogy rossz a home gomb.
Hanem a működést nem befolyásolóan, szerinte hangos.
Meg voltak itt csipp-csupp esetek ami miatt cseréltek.Egyébként is egyszerűbb lenne az Apple-nek refurb-t adni, majd miután javították az eredetit (úgy nem vár senki a telefonra) az is refurb lesz.
Így meg az ügyfél várhat...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz talamasca #14294 üzenetére
Értem, viszont ha (akár rossz, akár csak kattog, de) cserélik a home gombot, akkor az tudomásom szerint alaplapcserével jár. Tehát mindegy, hogy mi az oka, a csere miatt többet kell vele szerelni. Gondolom ez lehet az oka annak, hogy inkább cserélik a telefont. Persze lehet, hogy tévedek.
-
tomyka74
senior tag
üdv!
nos így 2 hét távlatában nagyon kellemes "csalódás" a 6s-em! már töbször buzeráltam majd 20 % merülésig a telót de semmi kikapcsolás vagy valami akksi vagy akár teló hibát nem tapasztaltam!
ugy néz ki lehet ,hogy ezekbe az "új" 32 gigásokban már kijavították ezeket. de persze ez csak találgatás!
mindenesetre nekem hibátlan egyelőre,és nagyon tetszik 5s után! -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest