Új hozzászólás Aktív témák
-
Pőze
aktív tag
Sziasztok! Szeretném kikérni a véleményeteket. Valamiért rámjött a vakarózás, hogy kell nekem egy IPhone. Most egy G4-em van jelenleg nincs is vele semmi problémám. A telenornál itt Dániában elég jó akció lenne az előfizetésem mellé egy IPhone 6S-re. Van már egyébként egy Ipad Air 2-őm amit nagyon szeretek. Tetszik, hogy smooth minden, az alkalmazások is sokkal simábban mennek mint androidon. Régen ment a mókolás ezerrel, ROM-ok root stb. Most a G4 úgy tűrhető hogy rootolva van és kb 5 alaklamazás csak arra van, hogy lekapcsoljak dolgokat és ne merüljön le a telefon fél nap alatt. Amit észrevettem magamon, hogy már nem akarok játszani a telefonnal, annyi kell csak hogy legyen stabil és ne kelljen vele szórakoznom, hogy simán menjen minden.
Amiért gondolkozok a váltáson az a kijelző mérete/felbontása illetve a kamera. Ezek mind nagyon jók a G4-en és úgy érzem hiányozna az IPhoneból. A másik kiszemeltem az OPO3T. Igazából valami újra vágyok, valami más mint a megszokott android meg a hülyeségei. Valaki járt már ebben a cipőben? Kiváncsi vagyok a véleményetekre.
[ Szerkesztve ]
-
kagzer
aktív tag
Szia
Én is G4-ről váltottam, nekem is az Androidból volt elegem.
És nem bántam meg!OK, a kamera az tényleg jobb volt a G4-ben, de hosszú évek teltek el azzal, hogy 3 havonta cseréltem a telefont mert mindig elégedetlen voltam.
Nos, a 6S megvan tavaly április ótaA kijelző pedig tökéletes méretű, a G4 már sok volt, zsebben hordva zavaró, 6S kényelmes, mindenre használható (nekem).
A fenti egy teljesen szubjektív vélemény, ami a sorok írójának személyes gondolatait és érzéseit tartalmazzák.
-
-
talamasca
senior tag
válasz B-L-A-C-K #15350 üzenetére
Kapaszkodj meg, de nekem sem volt nagyobb a sérülésem, és visszadobták...
Mondjuk én kicseréltem magamnak ezek után és azóta az üzemidő kiemelkedő.
De, ami a legfontosabb, hogy a kikapcsolások megszűntek. És nem az Apple szerinti iOS update miatt.“Black as midnight on a moonless night.”
-
Endii
tag
Én Lumiáról érkeztem. Eleinte nem volt vele gondom, de az utóbbi időben rakoncátlankodott meg az alkalmazásokkal is volt gubanc. Történt vele egy kis baleset így a váltás mellett döntöttem.
Szerethető telefon a 6s. Bár túl van hypeolva. Jól működik, de azért ez sem hibátlan, akárki akármit mond. Teszi a dolgát minden nap. Az iOS egy jó rendszer. Nem volt nehéz megszokni. (A jót könnyű megszokni. ) Mondjuk ezt már tapasztalhattad. Az alkalmazások, amiket használok rendesen működnek. Nem használom túl rég óta, de eddig elégedett vagyok vele. Kíváncsi leszek milyen lesz 1/2-1 év múlva.
Ha kompromisszum kész vagy szerintem egy próbát megér, főleg ha unod a droidot.[ Szerkesztve ]
-
talamasca
senior tag
Az a vicc, hogy ez még csak nem is garancia kérdése, az az enyémen lejárt.
Az akksi-gate nem érinti a garancia kérdést, csak gumicsontként odaírják, hogy visszautasíthatnak cserét.Ez gyanúsan a nem akarásnak, nyögés a vége szituáció.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz B-L-A-C-K #15364 üzenetére
Hidd el az akksi csere esetén sok mindent nem érnél el asztalcsapkodással.
A szerviz simán közli veled, hogy az Apple utasitotta vissza.Nekik meg lehet írogatni, semmi se változik. Kicsi ország vagyunk, kicsi felvevő piaccal.
Többen leírtuk már itt is, hogy hazánkban ne várj a prémium termékhez prémium támogatást.Ha lenne itthon is Apple Store, akkor engem se hajtottak volna el, ne aggódj. Más dolog, hogy vidékieknél drága dolog ez a szervizelési asztalcsapkodás. Egyszerűen nem kifizetődő.
Én számvetettem és így kijött az akksicsere a futár díjából. Cserébe nem állt hetekig a szervizben, mert a 10 perces akksi cserét megcsináltam én. Jó, nekem 1 óra volt... 😉
“Black as midnight on a moonless night.”
-
lugosi
MODERÁTOR
Bár igaz, hogy hogy én egy szifonomat se közvetlenül az apple-től vettem (tehát nem apple store-os megrendelés volt neten), hanem a szolgáltatótól, bármikor bármi volt, a garancia nyújtására köteles (=az eladó, tehát a szolgáltató) mindig korrekt volt és nem próbálkoztak. Igaz bármi más készülékkel is ugyanez volt a tapasztalatom a szolgáltatóval.
Egyszer volt olyan telefonom, amit nem a szolgáltató javított, de arra meg csak mint még a fentiektől is pozitív irányban való eltérést tudok emlegetni, samsung prémium garanciás volt amit kijött a szakember és helyben javított, illetve második alkalommal eljöttek érte, elvitték, kicserélték a belsejét és visszahozták. Szóval nekem garanciával mindig csak pozitív tapasztalataim voltak eddig. -
-Ben-
veterán
válasz lugosi #15377 üzenetére
„samsung prémium garanciás volt amit kijött a szakember és helyben javított, illetve második alkalommal eljöttek érte, elvitték, kicserélték a belsejét és visszahozták.”
Ez lenne a normális az Apple részéről is. Apple termék esetén ez úgy működik (APR vásárlás), hogy lehetőségünk van vidékről 2-3 órát vonatozni (nem kevés pénzért), vagy futárral elküldhetjük (szintén nem kevés pénzért) és majd hetek múlva visszaküldik... A Samsung ilyen téren példás.
Szolgáltatónál vásárolt készüléket legalább bármelyik üzletben leadhatjuk és nem kell Pestre utazgatni, de a több hetes szervizelés itt is megvan ...[ Szerkesztve ]
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #15375 üzenetére
Azóta már te is írtad, hogy nincs tapasztalatod, mivel szolgáltatós az iPhone-od, tehát neked a szolgálatókkal van tapasztalatod.
A tipped meg nem jött be.Nem azért rossz a támogatás, mert sokan leírtuk, hanem mert ez tény. Nekem pont ez az első iPhone-om, amin hiba van, a korábbiakkal nem volt semmi. De mivel ez "visszahívásos" probléma (tehát, nem garanciális) még gázabb az Apple hozzáállása.
De ezt már sokszor kiveséztük itt, mivel én meg megoldottam a problémát saját erőből, az ezzel kapcsolatos mérgem már elpárolgott. De, ezt az eszembe véstem.
Konkrétan ez az ügykezelés nálam már súrolta a lécet, és már a márkaváltás gondolatával is komolyan foglalkoztam. Csak az a fránya ökoszisztéma hiányzott volna...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
Naya
csendes tag
Sziasztok! Ma egy számomra új jelenséget tapasztaltam. Telefon 100%ra feltöltve. Vagy 1,5 óra video nézés után 100%on maradt. Újraindítottam, bekapcsolásnál már 72%on volt. Valakinél volt már ilyen?
-
bncmtcs
újonc
Sziasztok!
Felküldtem a telefonomat aksicserére mert egyre gyakrabban random kikapcsolt (bár sorozatszám alapján nem visszahívásos.. ), de visszadobták mert szerintük fizikai sérült és ezért ugrott a gari. Próbálkoztam, de komolyabban meg sem vizsgálták, csak azon erősködtek, hogy 119,990 Ft ellenében adjanak egy újat, holott a telefon kb tökéletesen működik.
Még nem volt gondom iPhoneal így szervizben sem jártam. Valaki esetleg tudna segíteni hol érdemes akksit cseréltetni? V esetleg hogy úszhatom meg a legolcsóbban? Aki rendelt már netről tudna tippet adni? A beszerelést meg tudom oldani.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok kedves fórum lakók.
Van lehetőség még gyári garanciával ellátott 64GB-os , fekete színben kütyüt venni? "Bételnél" volt . De már elfogyott. Köszönöm szépen előre is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
anderledani
őstag
válasz bncmtcs #15384 üzenetére
De mégis mi baja volt? Aggasztóak ezek a visszadobott készülékek...
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #15389 üzenetére
Csinálj közvélemény-kutatást!
Egyébként szervízeltetés szempontjából - mint kiderült - sokkal jobb a szolgáltatós. Ez a vicc.
Az esetben beviszed vidéken is és onnan intézik helyetted. Ha valami gebasz van, akkor meg tudod "ütni az asztalt" személyesen.Kétszer volt szolgáltatós telefonnal problémám. Anno még iPhone 3G fülhallgatója (!) krepált be, mivel a tartozékokra is van garanciabe vittem. Szó nélkül kaptam egy újat. A másik eset egy Lumia 920 volt. Háromszor lett alaplaphibás. Kaptam egy új készüléket.
Ezen csesztem fel az agyam.Veszek drágábban egy független iPhone-t (megjelenéskor 285 e Ft) erre egy még csak nem is garancia-probléma esetén meg szívás. Pechemre ez volt az első hibás Apple termékem.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz bncmtcs #15384 üzenetére
Ha érdekel, írj privátba.
Itt korábban már leírtam, hogy én két hete cseréltem ki magamnak, szintén visszadobás miatt.Tudok adni megbízható linket német ebayről. 3-4nap alatt itt van az akksi. Megbízható. Ugyanolyan ragasztószalaggal együtt, mint amilyen a gyári.
Ha te csinálod, és nincs szerszámod, akkor 6e Ft körül jön a komplett csomag. (Akksi+ragasztószalag+szerszámkészlet). Ha csak akksi kell (mert más megcsinálja neked, akkor max 3e Ft az akksi.
Szervízekben kb. 17e Ft a csere.[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
bncmtcs
újonc
válasz anderledani #15388 üzenetére
A hátlapi kameralencsén van egy mély karc (még az előző tulaj csinálta), aztán arra ők azt mondták h fizikai sérülés/törés. (Egyébként a kamera appban sem látszik, puszta esztétikai hiba, nem is foglalkoztam vele sosem) Rákérdeztem ez milyen összefüggésben van az akksival, mire csak annyi volt a válasz, hogy ezek az Apple előírásai, és ha nem tetszik forduljak az értékesítőhöz (bár ez igazából vicces, mert mivel ők a szerviz, megint hozzájuk küldené).
Abból kifolyólag, hogy egy új telefon árát ki akarták velem egyből fizettetni, a régit meg még jó áron el lehetne adni, egyértelmű pénzlehúzási szagot érzek. -
amoledus
aktív tag
válasz bncmtcs #15384 üzenetére
Ne dőlj be nekik , botrányos amit mostanság csinálnak...lengesd meg a fogyasztóvédelmet, máshogy fognak egyből beszélni ,ha nincs törés csak egy karc a lencsén ,nem vonhatják meg a garit ilyen nincs, és ha meg is vonják valamiért (ami jogos )akkor térítéses módszer jön , de az nem 120 ezer ft....Mi szervizünkbe is kb. naponta jönnek elutasított telók,nagy része ilyen kamu indokkal van elküldve, kicsit keményebben kell szólni ! Egyik emberkét visszaküldtük (fél éves volt a telója),aki mérgében megragadta a garanciás ügyintéző gallérját,rögtön bevették neki érdekes módon egyből élt a garancia
[ Szerkesztve ]
#ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)
-
davidbence
csendes tag
Sziasztok! Ha hívást indítottam se én, se a másik fél nem hallott semmit a hívásból. Ha másodjára hívtam akkor kicsengett és beszélni is tudtunk de elsőre mindig süket volt, a csengetést sem hallottam de láttam a kijelzőn, hogy hívja és azt is,hogy felvette. Újraindítottam, azóta nincs ilyen problémám egyenlőre. T-mobile 6S 32 gb. 10.2.1 Előfordult már veletek? Köszi előre is!
-
-Ben-
veterán
válasz davidbence #15394 üzenetére
Szoftveres hiba is lehet. Ha újraindítás után rendben van, akkor egyelőre nem kell aggódni. Ha sűrűn előfordul, akkor szerviz.
-
Viper26
nagyúr
válasz saddybaddy #15396 üzenetére
Ez aztán a stílus..gondolom a korlátozás sem véletlen...
iPhone 14 | FR955
-
Viper26
nagyúr
Ez alapján töröltem a telót, ettől függetlenül gépen használhatom az iCloud-ot, a telefonra semmilyen adat nem kerül vissza ha jól gondolom.
iPhone 14 | FR955
-
Balli
őstag
Sziasztok! Holnap tervezek venni egy 6S-t, valószínűleg használtan. Hallottam hogy a 6S-nek vannak aksi problémái. Mire kell, lehet odafigyelni a vásárláskor hogy lehetőleg ne fussak bele egy problémás készülékbe? Más egyéb tipikus hibák amire érdemes odafigyelni?
Athens 2004
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen