Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaga_30

    tag

    Az ASUS szervízzel nekem is van egy érdekes tapasztalatom.
    Én nem használok ASUS gépet, de egy multiban dolgozom és konkrétan eladtam egy elég drága notebookot.
    Egy hét után visszajött a vásárló, miszerint ahogy javasoltam neki írja ki a gyárilag telepített szoftverrel a Recovery dvd-ket lemezre, ha netán valami gond van az op.rendszerrel onnan visszaállithatja bármikor.
    Megtette kiírta, viszont a visszaállítási folyamatban hibát észlel a gép és megáll a telepítés.
    Ezt az üzletben is kipróbáltuk és tényleg hibás volt. Szerencsére volt másik gépünk ugyanilyen, kiírtuk az oprendszert azzal és megint nekifutottunk a visszaállításnak.
    Az eredmény ugyanez volt, megállt telepítés közben a gép.
    Hívom a szervízt, erre közlik, hogy erre nincsen garancia, küldjem fel, de ők majd kiszámlázzák a vásárlónak a költségeket. Vitatkoztunk egy sort, kértem egy vezetőt, aki "nem szándékozott" velem beszélni.
    Eléggé felhúztam magam ezen, felhívtam a főnököm, vásárló visszakapta a gép árát, mi elküldtük hibásan az ASUS-nak- azóta sem tudom mi van vele.
    A maradék gépeket pedig vissza a nagykernek.
    Az ASUS-t egy egész normális gyártónak tartom, de miért kell ezt elrontani egy ilyen minősíthetetlen szervízzel?
    Ezzel annyit értek el, hogy nálunk kb felére esett vissza az ASUS gépek forgalma.
    És igen ha valaki nem biztos a dolgában, hívja fel a fogyasztóvédelmet, sok esetben érdemes.

    Üdv mindenkinek:
    Gaga

Új hozzászólás Aktív témák