Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaga_30
tag
Az ASUS szervízzel nekem is van egy érdekes tapasztalatom.
Én nem használok ASUS gépet, de egy multiban dolgozom és konkrétan eladtam egy elég drága notebookot.
Egy hét után visszajött a vásárló, miszerint ahogy javasoltam neki írja ki a gyárilag telepített szoftverrel a Recovery dvd-ket lemezre, ha netán valami gond van az op.rendszerrel onnan visszaállithatja bármikor.
Megtette kiírta, viszont a visszaállítási folyamatban hibát észlel a gép és megáll a telepítés.
Ezt az üzletben is kipróbáltuk és tényleg hibás volt. Szerencsére volt másik gépünk ugyanilyen, kiírtuk az oprendszert azzal és megint nekifutottunk a visszaállításnak.
Az eredmény ugyanez volt, megállt telepítés közben a gép.
Hívom a szervízt, erre közlik, hogy erre nincsen garancia, küldjem fel, de ők majd kiszámlázzák a vásárlónak a költségeket. Vitatkoztunk egy sort, kértem egy vezetőt, aki "nem szándékozott" velem beszélni.
Eléggé felhúztam magam ezen, felhívtam a főnököm, vásárló visszakapta a gép árát, mi elküldtük hibásan az ASUS-nak- azóta sem tudom mi van vele.
A maradék gépeket pedig vissza a nagykernek.
Az ASUS-t egy egész normális gyártónak tartom, de miért kell ezt elrontani egy ilyen minősíthetetlen szervízzel?
Ezzel annyit értek el, hogy nálunk kb felére esett vissza az ASUS gépek forgalma.
És igen ha valaki nem biztos a dolgában, hívja fel a fogyasztóvédelmet, sok esetben érdemes.Üdv mindenkinek:
Gaga -
Gaga_30
tag
A kereskedő köteles átvenni javításra a terméket garanciális időn belül, akár van szervíz a közelben, akár nincs. Megpróbálhatnak elhajtani,de ha a panaszodról nem vesznek fel jegyzőkönyvet sem (ami kötelező), szépen beírsz a vásárlók könyvébe, és annak egyik példányával felkeresed a fogyasztóvédelmet. Hidd el meglesz a hatása.
Mondom ezt úgy, hogy én is kereskedelemben dolgozom, de több helyen is próbáltak már behúzni- akár direkt, akár tudatlanságból. Legutóbb egy 3 hónapos videókártyát vittem vissza egy kiskerbe, mert folyamatosan hibázott. Visszaküldték a nagykernek , és mondja a srác hogy visszakapom a vételár x %-át. Ja mondom az egészet. Merthogy neki a nagyker is csak egy részét fizeti vissza. Nekem mi közöm van ahhoz? Garanciális időn belül nincs avultatás, amortizáció, ha nem javítható, és nem tudja cserélni UGYANOLYAN termékre, abban az esetben pénz visszafizetés kötelező. És nem levásárlás, mert olyan a magyar jogban nincs!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar