Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
Valóban dühítő történet, ezt elismerem.
Mindazonáltal 1 db sikertelen javítás esetén szinte biztos, hogy egy cég sem döntene a pénz visszafizetése mellett, mert nekik az a legrosszabb.
Általában 3 javítás után szokták a cserét felkínálni, és ha a cserekészülékkel is gondok vannak, akkor kiállítják a csereutalványt, ami feljogosít arra, hogy készülék árát levásárold.
Ténylegesen készpénzt csak extrém helyzetekben szoktak visszaadni - tapasztalatom szerint.
A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt "jelentős kényelmetlenség" valóban tág fogalom, igazából nem jó semmire....
6-7 évvel ezelőtt még kategorikusan le volt írva a 30 nap, ha azt túllépik, akkor automatikusan csere, vagy csereutalvány.
Mindazonáltal 1 db meghibásodott laptop, és 1 db magyar cég 1-2 hanyag szervizese miatt nem kéne leírnod az egész ASUS márkát, globálisan...Még valami; a szerviz rövid "i".
[ Szerkesztve ]