Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Angel1981

    veterán

    Valóban dühítő történet, ezt elismerem.
    Mindazonáltal 1 db sikertelen javítás esetén szinte biztos, hogy egy cég sem döntene a pénz visszafizetése mellett, mert nekik az a legrosszabb.
    Általában 3 javítás után szokták a cserét felkínálni, és ha a cserekészülékkel is gondok vannak, akkor kiállítják a csereutalványt, ami feljogosít arra, hogy készülék árát levásárold.
    Ténylegesen készpénzt csak extrém helyzetekben szoktak visszaadni - tapasztalatom szerint.
    A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt "jelentős kényelmetlenség" valóban tág fogalom, igazából nem jó semmire....
    6-7 évvel ezelőtt még kategorikusan le volt írva a 30 nap, ha azt túllépik, akkor automatikusan csere, vagy csereutalvány.
    Mindazonáltal 1 db meghibásodott laptop, és 1 db magyar cég 1-2 hanyag szervizese miatt nem kéne leírnod az egész ASUS márkát, globálisan...

    Még valami; a szerviz rövid "i".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák