Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Szerintem ez lenne a minimum, de nagyon kiütközik majd hogy ki van elmaradva technológiailag. Max most már tényleg mindenki áttér ezekre az "ingyen" motorokra.

    Azt meg nem hiszem, hogy LOD és mindenféle spórolás nélkül meglehet úszni. Ez meg elég techdemo szagú videó, tökéletes még a legtávolabbi rész is, semmi spórolás nem látható. Tudom hogy SSD, HBCC meg minden lófasz, de hiába van elég memória, ha más erőforrás fogy el... mindig van leggyengébb láncszem.

    A 8k textúra meg elég random így kiemelve tőlük. Felhasználhatok 1 textúrát több modellre is. Egyébként eddig is használtak ekkorát a játékok nem? "virtuális textúrázás, vagy más néven megatextúrázás adott lehetőséget"... 16k-ig volt már support DX11-ben.

    A témát meg jól kiválasztották. Egy füves, növényzettel lengedező térben már több a buktató. A Battlefront sivatagjából is már ezt hozták ki pár extra shader-el.

Új hozzászólás Aktív témák