PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4-ben a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE nem követel DX11.1-es hardvert. Az a DX11.1-es API-t követeli, de jó neki a DX11-es hardver is. De ezt már sokszor leírtam. Az AMD-nek az eddig bevallott extrája a DBT kiterjesztés használata lesz a BF4 esetében, de az nem a DX11.1 része, hanem gyártóspecifikus funkció. Soha nem fogja semmi támogatni, csak a Radeonok, mert olyan formában ahogy implementálva van biztos nem lesz belőle szabvány, ami egyébként köcsög dolog, mert elég sok hardver képes a DBT-re. Simán szabvány funkciónak kellene már ennek lennie a DX-ben, ha az OpenGL-ben az egy ideje.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- SkyShowtime
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések